ඩොලරය රු. 200යි. ලැබු ජය සාමකාමිව සමරන්න

emoji diaries

Well-known member
  • May 26, 2020
    12,847
    39,857
    113
    Homagama
    2025 election ekedi api sirisenawa parajaya karala gothawa gemu. nethnam rata naththatama nathi wenawa

    සිරිසේන එන්නත් බැරි නැ.

    මගේ 2025 ප්‍රෙඩික්ෂන් එක පාඨලි vs බැසිල්
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    සිරිසේන එන්නත් බැරි නැ.

    මගේ 2025 ප්‍රෙඩික්ෂන් එක පාඨලි vs බැසිල්


    ethakota dan janapathi Sirisena neweida


    ne ne namal witharai inne rata goda ganna. tik tok eken game eka gahanne balapanko. math enawa lankawata bahala weda karala rata goda ganna, dan math iwasuwa athi

    ha nedda @2osama @erozan @nicjosh83
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,847
    39,857
    113
    Homagama

    ne ne namal witharai inne rata goda ganna. tik tok eken game eka gahanne balapanko. math enawa lankawata bahala weda karala rata goda ganna, dan math iwasuwa athi

    ha nedda @2osama @erozan @nicjosh83

    ඒ මිනිස්සුන්ට ටේලර් ලගට යන්න වෙලාලු රෙදි නැතිවෙලා. ඒ නිසා සතියකට මෙන්සන් කරන්න එපා
     

    JBLs

    Well-known member
  • May 6, 2018
    3,564
    3,378
    113
    ආයි මේක 190ට බැහැලනේ කල්පනා කරල බලන්න
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    නහුතෙට සල්ලිත් අච්චු ගහලා....
    Thama 640 Billions salli dalath na. Me tikath watunama hodata thiyevi.

    උබ කියන එක හරි BOC ATM එකෙන් සල්ලි වගයක් විත්ඩ්‍රව් කරා. ආවානේ පට්ට සුවද අලුත්ම අලුත් සල්ලි කොල. හැබැයි කොල සේරම පරන ආන්ඩුව කාලේ දින. ඒ උනාට පලවෙනි පාර ATM දාපු අලුත්ම කොල. මෙහෙම වෙන්නෙ කොහොමද ?
     

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    උබ කියන එක හරි BOC ATM එකෙන් සල්ලි වගයක් විත්ඩ්‍රව් කරා. ආවානේ පට්ට සුවද අලුත්ම අලුත් සල්ලි කොල. හැබැයි කොල සේරම පරන ආන්ඩුව කාලේ දින. ඒ උනාට පලවෙනි පාර ATM දාපු අලුත්ම කොල. මෙහෙම වෙන්නෙ කොහොමද ?

    Ado, ubata kiyanna mama dan sathi 2kata wage ATM eken gaththa salli aluth ma aluth ewa awe. eth uba kiyanawa wage kalin aunduwe ayage signatures thibune. e kalin print karala passe release karapuwa wennath puluwan. Naththam dan anduwen game akak denawada kiyalath sakai me wena dewal ekka.
     
    • Like
    Reactions: TechnWeb

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    රුපියල උඩ යනවා නේද? මම හිතන්නේ අර මාස තුනකට දාපු සීමා කිරීම් වෑඩ කරලා වගේ
     
    • Like
    Reactions: emoji diaries

    Master malli

    Well-known member
  • Jun 4, 2018
    10,970
    10,572
    113
    ආශික්ලන්තෙ
    අච්චු ගහපු ටික සේරම stock මාකට් එකට පම්ප් කරනවා..:lol:

    මෙන්න උඩ යනෝ මෙන්න උඩ යනෝ ලෝකල් ඉන්වෙස්ටර්ලා කම්පැනි ටික ගොඩ දානවා..
     
    • Like
    Reactions: emoji diaries

    encoderdk

    Well-known member
  • Oct 13, 2016
    1,154
    1
    690
    113
    සමරමු නේ.
    වෙනසක් කරමු ඈ

    ආනයන බැන් කරලා, අපනයනය විතරක් කරලා. නිරෝදායනයෙන් ගරලා, ඩොලර් සංචිත් නැති කරගෙන, රන් සංචිත නැති කරගෙන
    නහුතෙට සල්ලිත් අච්චු ගහලා
    අවසානේ ඉතිරි නැ.

    සටත් බැ
    නාමල් ව ගේමුද
    හා
     

    Master malli

    Well-known member
  • Jun 4, 2018
    10,970
    10,572
    113
    ආශික්ලන්තෙ
    තව කියනවා නම් කියන්න දේවල් තියෙනවා බං.. ඌට කියලා වැඩක් නෑ ඌ රාජපක්ශ නමේ ර යන්න දැක්ක ගමන් දෙකට නැවිලා ස' කියාගෙන බඩගාගෙන යන එකෙක්. එහෙව් උන්ට හීනෙන් පෙනෙන්නෙත් රාජපක්ශලාගෙ ඇටේ විතරයි.. හීනෙන් ලොවන්නෙත් ඒක... රාජපක්ශලා කරපු එකම හොද ආදායමක් තියෙන ප්‍රොජෙක්ට් එක හයි වේ.. අදටත් ණය ගැති ඒකට නම්

    හම්බන්තොට සම්මන්ත්‍රණ ශාලා - අදටත් මොකෙක් වත් යන්නෙ නෑ.. ස්කොලෙ ලමයින වත් පාවිච්චි කරන්න බෑ අස්ප ගනන්
    හම්බන්තොට වරාය - මේක හදුවට වඩා හොඳයි කොලඹ වරාය ලොකු කරානම්.
    මත්තල - තවමත් එයාර්පූට් දෙකක අවශ්‍යතාවයක් නෑ නෙ ලංකාවෙ.. එන හැම එකක්ම කටුනායක බාන්න පුළුවන් නෙ...
    නෙළුම් කුළුන - මේක හැදුව පරමර්තය රේඩියෝ සංනිවේදනය නම් ? අනේ මන්දා ? හොටෙල් එකක් කරන්න නම් ? සංචාරක ආකර්ශනය් ගන්න නම් ? සුද්දො ලක්ශ ගනන් වියදම් කරලා ඒවිද බං කුළුණු බලන්න ? උන්ගෙ රටේ නෑ නේ කුළුණු.. අනික මම නම් හිතන්නෙ නෑ ලංකාවෙ කිසිම රේඩියෝ චැනල් එකක් ටී වී චැනල් එකක් එහෙම නැත්නම් ටී ආර් සී හරි මේකෙන් ප්‍රයෝජනයක් ගනියි කියලා...

    ප්‍රොජෙක්ට් එකක් කරනකොට ගවර්මන්ට් එකෙන් ප්‍රොජෙක්ට් රිපෝට් එකක් එහෙම හදන්නෙ නැද්ද මන්දා.. මේ ප්‍රොජෙක්ට් එක වටිනවද නැද්ද කියලා රිසර්ච් එකක් වත් කරන්නෙ නැද්ද මන්දා... නිකන් කරන්නන් වාලෙ කරන් යන්නෙ - මම කැමතියි මේකෙ ඉන්නවා නම් ඉන්ජිනේරු මහත්තයෙක් සහ ඒ ෆීල්ඩ් එකට සම්බන්ද කෙනෙක් ප්‍රොජෙක්ට් එකක් කරන්න කලින් සඵල්‍යතා වාර්තාවක් ද මොකද්ද එකක් කරනව නේ... අන්න ඒ ප්‍රොසීඩියර් එක කියලා දෙනවා නම්..

    තව ඉතින් කොච්චර නම් රජයට එන ආදායම් නැති කරගෙන ද. සතොස ලොකු කරා නම් හොද කාර් පාක් එකක් ගහලා ඒ සී දාලා පහසුකම් එක්ක කාගිල්ස් කීල්ස් ලට පොඩි තරඟයක් දෙන්න එහෙම නැත්නම් පැන්ශන් ගිය අයට අමතර ගානක් හොයා ගන්න ටැක්සි සර්විස් එකක් ඩිවලොප් කරා නම් ? ගවර්මන්ට් ඔව්නර්ශිප් තියෙන... බස් ටික කෝච්චි ටික ඒ වගේ දෙයක් කලා නම් මීට වඩා ජනතාවගෙ සල්ලි රජයට හූරගන්න තිබ්බා නම්බු කාර විදියට... නැත්නම් මෙලෝ රහකට නැති කුළුනක් ගහලා ආදායම නැති වෙනකොට උඹලා ගෙවපල්ලා කියලා අසික්කිත විදියට හූරගෙන කන්නෙ නැතුව... අන්න එහෙමයි මිනිස්සුන්ගෙ සල්ලි රජයට හොරෙන් ගන්නෙ... නොදැනෙන්න ගන්නෙ...

    අනිත් අයගෙත් අදහස් කියනවා නම් හොදයි....

    අනික තමා - තුනෙන් දෙකේ බලය තියාගෙන එහෙම වැඩක් වත් කරන්න බැරි නම් වැඩ බැරි ටාසන් ලා දෙන්නෙක් හිටියා කියලා ඉතිහාසෙ නම ලියවෙනවා...
    අපේ එවුන්ට කොමන් සෙන්ස් නෑ..

    හිතපන් අපි ගෙයක් හදනවා

    අපිට කොමස් වලට කියල දෙන්නේ ඒක වත්කමක්(asset) කියලා..ඒත් ඇත්තටම ඒක වත්කමක් නෙවේ වගකීමක්( liability)හේතුව උබ නඩත්තු කරන්න ඕන,ගේ හැදුවේ ලොන් දාල ලෝන් ගෙවන්න ඕන ලයිට් බිල් වතුර බිල් නගර සීමාවෙ නම් බදු ගෙවන්න ඕන ...

    හදන ගෙදර කමරයක් හරි රෙන්ට් කලොත් උබට ආදායමක් එනවා.තව ගේ හදන්න යන වියදමට වඩා ගානක් තියන් විකුන්නොත් උබ ගොඩ..

    Real estate කියන්නේ සරලව කිව්වොත් ගත්ත ගානට වඩා ගානක් තියාගෙන විකුණන එක..

    මේ සරල කන්සෙප්ට් එක තේරැම් ගන්න බැරැව හරක් වගේ මරා ගන්නව..

    හම්බන්තොට සම්මන්ත්‍රණ ශාලා නෙළුම් කුලුන
    හම්බන්තොට වරාය(වැඩක්ම නැති project)
    නොරොච්චොලේ(මේක ගැහුව සල්ලි වලින් ටෙස්ලා සේලා ග්‍රිඩ් එකක් ගැහුව නම් පට්ට සල්ලියක් ඉතුරු ඉතුරු කර ගන්න තිබ්බා. අවුරැද්දෙම අව්ව වැටෙන රටක්)

    අපි නම් තව අවුරුදු 20/30 ඉදල මැරිලා යයි..අපේ අනාගත පරම්පරාවට අබ සරණයි..

    සල්ලි print කරලා දේශිය ණය ගෙවන්න පුළුවන් හැබැයි ඩොලර් වලින් එන ණය නම් මලාට ගෙවන්න හම්බෙන්නේ නෑ.කොරෝනා හින්දා ගොඩක් රටවල් සල්ලි print කරල තමයි දිව්වේ.. ණය කන්දක් තියෙන පොඩි economy තියෙන අපේ වගේ රටකට සල්ලි print කරලා දුවන්න බෑ