Imports nathi nisa lankawe wahana price eka dan decide wenne dollar eka base karan nemei
FD and loan interest rate ekai minissunge purchasing power ekai
- loan/lease interest wedi nisa minissu wahana ganna eka adui
- FD rates wedi nisa salli FD wala tiyan innawa wiyadam nokara
- tax saha anith expenses, wahana maintainance wedi nisa wahana update karanna tiyana chances adui
- e wagema godak aya tiyana wahaneth wikunala yana nisa wahana mila adui. mokada yana kena aduwata hari dila yanawa FD ekak dala e loss eka cover karanna puluwan nisa
Technically rupiyala strong nam wahana price eka adu wenna oni eth itin wahana genne nathi nisa uda tiyana tika tamai impact wenne