තංගල්ලේ සත්‍ය සිදුවීම සාක්කිකරුවන්ගෙන්

Dec 30, 2011
9
0
0
සම්පත් චන්ද්‍ර පුෂ්පකුමාර සහ මහින්ද රාජපක්ෂ

Uploaded by admin asia, RuleofLaw 7:12 AM


ඉදිරි දින කිහිපය තුළදී විය හැක්කේ කුමක්ද? ඒ බ්‍රිතාන්‍ය ජාතිකයෙකු මරා ඔහුගේ මිතුරිය ධුෂණය කොට තිබේ.


කතාව දැනට එසේ තිබේ ඊට අමතරව අදාළ දූෂකයා පොලිසියට භාර වී තිබේ.


තවත් සති කිහිපයකින් සිදු විය හැක්කේ කුමක්ද?


අති ගරු ජනාධිපති පර්ෂි මහේන්ද්‍ර රාජපක්ෂට පවරා අති නීති ප්‍රකාරව සමාවක් යටතේ නිදහස් වීමය. මෙය රාජපක්ෂට සහය දැක වූ ස්ත්‍රී දුෂකයින්ට. වංචාකාරයින්ට මෙන්ම මිනීමරුවන්ට ලබා දීමට නියමිත එක සිදු වීමක් නොවේ, සිදුවීම් මාලාවක එකක් පමණි. නිතීය පුද්ගලයෙකු මත තීරණය වන විට එම පුද්ගලයාගේ සපත්තු ලේවකන්නන්ට ඇති ගෞරවනීය වාසිය වන්නේ එයයි.
 

MrMigga

Banned
Mar 2, 2011
78
9
0
nn
wait for me.

mrmigga
ෆේක් එකක්වත් නැහලු.අනේ එන්න වඩාගෙන කුක්කු පොවන්න.බටර් කාලක් අරගෙන වරෙන්. දවසකට කලින් රෙජිස්ටර් වෙලා ඇඩ්මින්ලට වඩා දන්නවා.හුඟක් දේවල් දන්නවා
.ඔයා ෂුවර් එකටම මාතර කිඹුලා නොහොත් සයිලන්ට්සහන් කියන ෆේක් රජා.එහෙම නැතන් දත් කිඹුලා.ඔය දෙන්න කලින් දාපු පෝස්ට්ස් එකක් රිපීට් කරලා තියෙන්නේ.

ඕන එකෙක්ව කියහන් woodi. මම ඔතනින් දන්නෙත් දත කිඹුලා කියන කෙනා විතරයි.උගේ කෑම හදන ත්‍රෙඩ් මම දැකලා තියෙනවා. ඒ උනාට ඔය කාවවත් සුද්ද කරන්න ඕනේ නැහැ. මොකද මට උංගෙන් ඇති වැඩක් නැහැ. ඒක තමයි උඹට මම කිව්වෙ. මම කවුද කියලා උඹට හිතාගන්න අමාරු වෙයි කියලා. උඹගෙ විතරක් නෙවෙයි කවුරු මොනවා දැම්මත්. මට කියන්න ඕනෙ දේ මම කියනවා. උඹ මම උං කියලා හිතාගෙන කියවන්න ගත්තාම උන් මඩ ගහනවා කියලා රිපෝට් කරාම බෑන් වෙන්නේ උඹමයි. ෆේක් හදාගෙන මේකේ බලු වැඩ කරන එක නැවතෙනකම්ම හදන හදන ඒවා බෑන් වේවි. :lol: යූ එන් පී එකේ රනිල් මහත්තයා නිසානෙ උඹ කාලා ඇඳලා ඉන්නෙ නේද :lol: jk ;)
 
Dec 30, 2011
9
0
0
ඕන එකෙක්ව කියහන් woodi. මම ඔතනින් දන්නෙත් දත කිඹුලා කියන කෙනා විතරයි.උගේ කෑම හදන ත්‍රෙඩ් මම දැකලා තියෙනවා. ඒ උනාට ඔය කාවවත් සුද්ද කරන්න ඕනේ නැහැ. මොකද මට උංගෙන් ඇති වැඩක් නැහැ. ඒක තමයි උඹට මම කිව්වෙ. මම කවුද කියලා උඹට හිතාගන්න අමාරු වෙයි කියලා. උඹගෙ විතරක් නෙවෙයි කවුරු මොනවා දැම්මත්. මට කියන්න ඕනෙ දේ මම කියනවා. උඹ මම උං කියලා හිතාගෙන කියවන්න ගත්තාම උන් මඩ ගහනවා කියලා රිපෝට් කරාම බෑන් වෙන්නේ උඹමයි. ෆේක් හදාගෙන මේකේ බලු වැඩ කරන එක නැවතෙනකම්ම හදන හදන ඒවා බෑන් වේවි. :lol: යූ එන් පී එකේ රනිල් මහත්තයා නිසානෙ උඹ කාලා ඇඳලා ඉන්නෙ නේද :lol: jk ;)


ලියමින් පවතිනවා...
 
Dec 30, 2011
9
0
0
migga
ෆේක් තව ෆේක් ගැන විවේචනාත්මක ලිපි ලියනකොට එක ෆේක් එකක් විතරක් ස්පැම් වෙනවා.මචන් ඔයා මොකද මේ සභාපති ගැන අමාරු.ඔයාට රජා ගැන අමාරු ඇති.ඒත් මේ කොහෙවත් යන සබාපතියා ගැන දුක ඇයි.
 

MrMigga

Banned
Mar 2, 2011
78
9
0
nn
ලියමින් පවතිනවා...

මොකක්ද ? :eek: රිප්ලයි එකද ? එළ එළ :nerd::nerd:

මම බුක් මාර්ක් එකක් දමාගත්තා උඹ කියන්නෙ මොනවද කියලා බලාගන්න එපෑ.
:D
 
Dec 30, 2011
9
0
0
මොකක්ද ? :eek: රිප්ලයි එකද ? එළ එළ :nerd::nerd:

මම බුක් මාර්ක් එකක් දමාගත්තා උඹ කියන්නෙ මොනවද කියලා බලාගන්න එපෑ. :D
I am not humanoid.But i am against this rape govt.they rape law.they rape virgin of the judicary.
 

MrMigga

Banned
Mar 2, 2011
78
9
0
nn
migga
ෆේක් තව ෆේක් ගැන විවේචනාත්මක ලිපි ලියනකොට එක ෆේක් එකක් විතරක් ස්පැම් වෙනවා.මචන් ඔයා මොකද මේ සභාපති ගැන අමාරු.ඔයාට රජා ගැන අමාරු ඇති.ඒත් මේ කොහෙවත් යන සබාපතියා ගැන දුක ඇයි.

උඹගේ තුට්ටු දෙකේ වැඩගැන කතා කරද්දි. ඒ කියන්නේ ෆේක් තොගයක් හදාගෙන මේ කරන්න උත්සහ කරන බලුවැඩේ ගැන කතා කරද්දි. මම රජෙක් ගැනවත් සභාපතියෙක් ගැනවත් කිව්වේ නැහැ මුකුත් කියලාවත් නැහැ. මේ පුද්ගලයා තමන්ගේ යටගියාව කොයිතරම් නින්දා සහගත එකක්ද කියලා දැක්කහම කියාගන්න එකක් නැතුව අපහසුතාවයට පත්වෙලා දඟලනවා.

මේකයි.. උඹට මම මෙතන කියපු කිසිම දේක. රජා හෝ සභාපති කියන වචනයවත් තියෙනවා කියලා පෙන්වන්න පුළුවන්ද ? :) මම මෙතන කතා කරේ උඹේ බලුවැඩ සහ උඹේ බලු වැඩ සහ උඹේ බලුවැඩ ගැන විතරයි. උඹ එකෙන්ම පලාත්සභාවක මොකෙක් හරි හෙන්චයියෙක් වෙන්න ඕනෙ. බලපන් උඹ ලිස්සලා යන්න මොකක්හරි තර්කයක් ගේන්න උත්සහා කරන හැටි ලස්සනට.. හරිම අපූරැයි. උඹ වරද්දගත්තු තැන තමයි. මේකේ ස්ටාෆ් එකට විරුද්ධව මඩ ගහමින් ත්‍රෙඩ් දාපු එකත් ටිකක් අවස්ථාව හම්බුනාම ඕනාවට වැඩිය පොර වෙන්න ගිය එකෙනුත්. අර + රෙප් -රෙප් අයින් කරන සීන් එක. එතකොට ඉංග්ලීෂ් ඔන්ලි සෙක්ෂන් එක වගේ පොර ටෝක් දෙන්න ගිහින් නාගත්තුවත් මතක ඇතිනෙ. තමාව මේකේ සත පහකට ගණන් ගන්නේ නැති බව තේරුම් ගන්න.

sweets කියන එකවුන්ට් එකෙන් කොයි තරම් හොඳට උඹ හිටියද ? :baffled: ඒකත් අනික් අයට -රෙප් දෙන්නයි උඹ පාවිච්චි කළේ ඉතින් දැන් ඒකත් ඉවරයි. දුක තමා බන්. :lol: එක්සත් ජාතික පක්ෂයේ රනිල් පාර්ශවයේ මරාගෙන මැරෙන කීබෝර්ඩ් සොල්දාදු Humanoid :lol: උඹ එකෙන්ම පලාත්සභාවක මොකෙක් හරි හෙන්චයියෙක් මොනවා මොනවා හරි කියලා බලනවා ඕන එකකට.
 
Nov 19, 2011
7
3
0
fonseka-deux1.jpg
 
  • Like
Reactions: Mr Dilshan

MihiCherub

Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    mr migga
    ඔයා කියන කතාව ඇත්ත. humonoid කියන්නේ රජාට සහ විපක්ෂයට දෙකටම කඩේ යන ආගමක් දර්මයක් දන්නේ නැති වේසාවෙක්. බයානක පොරක්.ඒක නිසා එයාව තහනම් කරන්න ඕනී.ඒ වුනාට මේ ප්‍රාදේශිය සබාපතියා සචාරක කෙල්ලක් උඩ තට්‍ටුවට ඇදගෙන ගිහිල්ලා කාමරේක දාගන් දුෂනය කරලා තියෙනවා කියලා සාක්කිකරුවන් කියනවා.හොටලේ වැඩ කාරයෝ කියනවා.ඒකට විරුද්දව උඩට දුවගෙන ආපු සුද්දව වෙඩි තියාල ගහලා මරලා. බල්ලෙක් කියලා අපි මේ සත්‍යය යටපත් කරන්න ඕනි නෑ.කෙල්ලට හු*ලා ,වෙරි හිදුනම සබාපතියා කාල්ටන් ගිහිල්ලා තියෙනවා නාමල් හම්බ වෙන්න.අනේ දුමින්ද වගේ මාවත් බේරගන්න කියලා.ඒක තමයි වුනේ.ඒක අපි වහන්න ඕනීද රටේ ගෞරවය ‍රැකගන්න.

    මේ පොර Talks දානවා නෙමේ. මහලොකු දේවල් කරන්න ඕනෙ නෑ. රටේ ගෞරවය EK එකෙන්ම රැකගනිල්ලා.

    http://elakiri.lk/forum/showthread.php?t=1290984

    Comments දැක්කම දුක හිතෙනව. උබල මෙතන රට ගැන කතා කරන්නේ . මේවටත් කතා කරපියව්.

     

    MrMigga

    Banned
    Mar 2, 2011
    78
    9
    0
    nn
    මචන් MrMigga

    (මේක මචන් සංචාරක ව්‍යාපාරයට සෑහෙන්න බලපෑමක් කරා.තංගල්ලේ එක සුද්දෙක් නෑ.කොල්ලන්ට පඩි ගෙවන්න බෑ.මිනිහෙක්ට යමක් වැල්ලේ විකුනා ගන්න බෑ.


    (2) ඒක නිසා ඔය හියුමනොයිඩ් කියන එකාව චාටර් කරන්න මේ වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් පාවිච්චි කරන්න එපා. ඔයා වෙන තැනක ඒක කරන්න.වෙනම ත්‍රෙඩ් එකක කරන්න.ඔයා සභාපතිට කඩේ යන්නේ නැත්නම් මේ ත්‍රෙඩ් එකේ ඔය මිනිහා ගැන ලියන්න එපා.මේක උගේ ත්‍රෙඩ් එකක් නෙවෙයි.


    (3) මම දැන් තමයි දන්නේ ඔයා මාතර කිඹුලා කියලා.මචන් හුඟ කාලෙකින්. කොහොමද ඉතින්.ඇයි මේ පැත්තේ ලොග් වුනේ නැත්තේ.ඔයා ගැන අහලා ත්‍රෙඩ් ටිකකුත් ගියා.ඔයා ආන්ඩුවට සපෝට් තමයි.අපිට ඒක ප්‍රශ්නයක් නෑ.අපි ඔක්කොම යාලුවොනේ.ඔයා දැන් ක්ලාස් යනවද? අපරාදේ මෙතනට වෙලා ජීවිතේ නස්ති කරගන්න එපා.ආපහු එක්සෑම් කරමු.


    :yes::yes::):):love:

    1) ඇත්ත කතාවක් කියලා තියෙනවා. සංචාරක ව්‍යාපාරය නොසෑහෙන්න වැටුනා. රජා දූෂිත උනාම එයාගේ වටේට සෙට්වෙන්නෙත් ඒ ජාතියෙම අය තමයි.

    2) ත්‍රෙඩ් එකේ තියෙන දේ වැරදියි කියලා මම කියන්නෑ. ත්‍රෙඩ් එක දාලා තියෙන්නේ මේ ෆේක් කාරයාද. මම දාන්නේ මේ ඉන්නෙත් මේ පුද්ගලයම තමා කියන දේ විතරයි. මොකද උඹ කියන විදිහට අපි ආයේ කටවහගෙන ඉන්න ඕනේ උඹට ෆේක් හදාගන්න ඉඩ ඇරලා පෝස්ට් 100+ ගහලා අනික් පැත්තට එකවුන්ට් 10 - 15 ක් හදාගත්තම. උඹට පුළුවන් අර කලින් කරා වගේ පරණ ගේමම ගහන්න.

    (3) මොකක්ද ඔය කිඹුල් සීන් එක ? මට පේන විදිහට උඹ සිරිකොතේ රනිල් එක්ක ඉඳලා රෑ එනකොට කිඹුලෙක්ට අහුවෙලා තියෙනවද කොහෙද දකින දකින හැම එකාටම කිඹුලා ගාන්නෙ. ඒවා මොනවා උනත් මම දන්නවා උඹමයි මේ ඕකෙන් ඇවිල්ලත් කතා කරන්නෙ කියලා. උඹත් ඒක හොඳටම දන්නවා. හැබැයි මම උඹ හිතන කවුරුවත් නෙවෙයි. අනික ගොනෝ මම 2007 තමා ඇඩ්වාන්ස්ඩ් ලෙවල් ලිව්වෙ. දැන් ඉතින් ආපස්සට ගණන් හදලා තව දවසක වෙන කාට හරි මොනවා හරි කියපන්. මම කියලා හිතාගෙන. තමන්ට හිතෙන දේවල් මගින් මේ ඉන්නෙ අහවලාය කියලා තීරණය කරල බයිට්වෙනවට වඩා. හොදට අධ්‍යනය කරලා අහවලා කියලා අල්ලගන්න පුළුවන්නම්. උඹ දැන් ඔය කියනවා වගේ මහත් අභිමානයෙන් මම දැනගත්තා කියන්න පුළුවන්. ඒත් ඇත්තටම උඹ කිසිම හොයාබැලිල්ලක් නැතුව. අරූ මූ කියනවා විතරයි. ඒවා අත අරිමු කරුණා කරලා පුළුවන්නම් ෆේක් හදාගෙන කරපුවයි. ආගම්වලට අපහාස කරපුවයි. මේකේ වලි හදපුවයි. කොටෝපුවයි සේරම කළේ ඇයි කියලා කියනවද ? ප්‍රාදේශීය සභා හෙන්චයියා. ආවා මෙතන පොර ටෝක් දෙන්න. උඹ හොඳින්/නරකින් දෙකෙන්ම බැලුවා මන් උඹේ බලුවැඩ ගැන කතා කරන එක නවත්වන්න. දැන් ෂේප් එකේ දෙන්න එනවා.


    ඔය මොනවත් ඕනේ නැහැ ඕයි. තමුසෙ කියන විදිහට ඕයි තමුසෙ හරි සුද්දවන්තයා නම්. මේකේ කරපු තරමක් කරපු තුට්ටු දෙකේ පාහර වැඩ සේරම හොඳයි කියනවා නම්. ඇයි ඕයි තමුසෙ හදන හදන ෆේක් එකවුන්ට් ඇඩ්මින් බෑන් කරන්නේ ? තමුසෙ අහන අහන හැම දේටම උත්තරේ ඒකෙම තියෙනවා. තමුන්ව බෑන් කරන්නේ මේ වෙබ්සයිට් එකට තමුසෙව ඕනේ නැති නිසා. තමුසෙ කරපු/ කරන දේ වැරදි නිසා. ඒත් තමුසෙ පශ්චාත් භාගයට පයින් ගහලා දොට්ට දැම්මාම. ආයේ ඇදි ඇදී මේ සයිට් එකටම එන එකෙන් පේන්නේ මොකක්ද ? තමුසෙ කියෝන තරම් ලොකු මිනිහෙක් නෙවෙයි. මේ වගේ පබ්ලික් ෆෝරම් එකක ස්ටාෆ් එකටත් එපා කියලා දොට්ට දැම්මාම ආයේ ආයේ ඇදි ඇදී එන්නෙ හේතුව ඊට වඩා තමුසෙට කරගන්න පුළුවන් දෙයක් නැති නිසා. තමුන් කියෝන එවා අහන්න කවුරුවත් මේ ලෝකෙ නැහැනෙ. ඉතින් මේකට එනවා. ඒ ඇවිල්ලත් බලනවා තමුසෙ ත්‍රෙඩ් එකක් දාගත්තාම. හැමදාම මුල කමෙන්ටු හතර පහත් ත්‍රෙඩ් එකේ ඇතුලෙත් තනියම කියෝනවා. හරියට අර ලොකු දේශපාලකයන්ට ගොටු අල්ලන හෙන්චයියො වගේම. හරියට අර සෙනඟ නැතිව කතා පවත්වන උං වගේමයි. අන්න ඒකට උත්තරය දීපන්. ඇයි ඇඩ්මින් උඹව බෑන් කරන්නේ ? උඹ හොඳ වැඩි නිසාද ?
     
    Dec 30, 2011
    9
    0
    0
    ඔය මොනවත් ඕනේ නැහැ ඕයි. තමුසෙ කියන විදිහට ඕයි තමුසෙ හරි සුද්දවන්තයා නම්. මේකේ කරපු තරමක් කරපු තුට්ටු දෙකේ පාහර වැඩ සේරම හොඳයි කියනවා නම්. ඇයි ඕයි තමුසෙ හදන හදන ෆේක් එකවුන්ට් ඇඩ්මින් බෑන් කරන්නේ ? තමුසෙ අහන අහන හැම දේටම උත්තරේ ඒකෙම තියෙනවා. තමුන්ව බෑන් කරන්නේ මේ වෙබ්සයිට් එකට තමුසෙව ඕනේ නැති නිසා. තමුසෙ කරපු/ කරන දේ වැරදි නිසා. ඒත් තමුසෙ පශ්චාත් භාගයට පයින් ගහලා දොට්ට දැම්මාම. ආයේ ඇදි ඇදී මේ සයිට් එකටම එන එකෙන් පේන්නේ මොකක්ද ? තමුසෙ කියෝන තරම් ලොකු මිනිහෙක් නෙවෙයි. මේ වගේ පබ්ලික් ෆෝරම් එකක ස්ටාෆ් එකටත් එපා කියලා දොට්ට දැම්මාම ආයේ ආයේ ඇදි ඇදී එන්නෙ හේතුව ඊට වඩා තමුසෙට කරගන්න පුළුවන් දෙයක් නැති නිසා. තමුන් කියෝන එවා අහන්න කවුරුවත් මේ ලෝකෙ නැහැනෙ. ඉතින් මේකට එනවා. ඒ ඇවිල්ලත් බලනවා තමුසෙ ත්‍රෙඩ් එකක් දාගත්තාම. හැමදාම මුල කමෙන්ටු හතර පහත් ත්‍රෙඩ් එකේ ඇතුලෙත් තනියම කියෝනවා. හරියට අර ලොකු දේශපාලකයන්ට ගොටු අල්ලන හෙන්චයියො වගේම. හරියට අර සෙනඟ නැතිව කතා පවත්වන උං වගේමයි. අන්න ඒකට උත්තරය දීපන්. ඇයි ඇඩ්මින් උඹව බෑන් කරන්නේ ? උඹ හොඳ වැඩි නිසාද

    පරයො
    හියුමනොයිඩ් සහෝදරයා තොපි වගේ ආන්ඩුවට ගොට්ට අල්ලන එකෙක් නෙවෙයි.අනිත් එක ස්ටාෆ් එක එයාට ෆේක් හදන්න එපා කියලා විතරයි කියන්නේ.මේකේ එක ඇඩ්මින් කෙනෙක්වත් එයාට මේකට ලොග් වෙන්න එපා කියලා නෑ. GTRZ එයාට මේකෙන් යන්න කියලා නෑ.තමුසේ මේකේ ඇඩ්මින් නෙවෙයි නේ.ඒක නිසා පුක නොදී මෙතනින් පල.මේ ෆෝරම් එකේ ඕන කෙනෙක්ට තමන්ගේ අදහස් ප්‍රකාශ කරන්න පුලුවන්.ඒක ගැන තමුසේ වද වෙන්න එපා.තමුසෙත් ෆේක් එකක් නේ.කොන්දක් නැති පොන්න ෆකෙක් නේ.තමුසේ මෙතන බලෙන් ඇඩ්මින් වෙන්න එපා පුකෝ.ඇඩ්මින්ලා ෆේක වලින් එන්නේ නෑ.තමුසෙ වගේ ක‍ටු කන බල්ලො තමයි එන්නේ.තමුසේ පිලි ගත්තා රජා දූෂිතයා කියලා.ඒ කියන්නේ තමුසේ සජිත්ගේ ක‍ටුත් කනවද? රජාට වඩා සජිත්ගේ මා‍ෆියා එකක් මෙතන ඉන්නවා.නමුත් විපක්ෂයට සපෝට් දෙන අය තමයි මෙතන බහුතරය.තමුසේ වගේ ක‍ටු කන බල්ලන්ට ඉන්නේ සුනිමල් ,ඉරෝෂන් මායන්ලා වගේ එවුන් .කෝ තමුසෙගේ pavanR එකවුන්ට් එක.
    නිකන් පඩ ටෝක් දෙන්න එපා ඕයි.එයාගේ ත්‍රෙඩ් වලට තිබුන ප්‍රතිචාර නිසා තමුසේ වගේ ක‍ටු කන බල්ලන්ගේ පුක මූට්‍ටු වෙලා.උඹට කියන්න තියෙන්නේ මෙච්චරයි." අනේ නිකන් පලයන් බන් යන්න"
     
    Last edited:

    MrMigga

    Banned
    Mar 2, 2011
    78
    9
    0
    nn
    පරයො
    හියුමනොයිඩ් සහෝදරයා තොපි වගේ ආන්ඩුවට ගොට්ට අල්ලන එකෙක් නෙවෙයි.අනිත් එක ස්ටාෆ් එක එයාට ෆේක් හදන්න එපා කියලා විතරයි කියන්නේ.මේකේ එක ඇඩ්මින් කෙනෙක්වත් එයාට මේකට ලොග් වෙන්න එපා කියලා නෑ. GTRZ එයාට මේකෙන් යන්න කියලා නෑ.තමුසේ මේකේ ඇඩ්මින් නෙවෙයි නේ.ඒක නිසා පුක නොදී මෙතනින් පල.මේ ෆෝරම් එකේ ඕන කෙනෙක්ට තමන්ගේ අදහස් ප්‍රකාශ කරන්න පුලුවන්.ඒක ගැන තමුසේ වද වෙන්න එපා.තමුසෙත් ෆේක් එකක් නේ.කොන්දක් නැති පොන්න ෆකෙක් නේ.තමුසේ මෙතන බලෙන් ඇඩ්මින් වෙන්න එපා පුකෝ.ඇඩ්මින්ලා ෆේක වලින් එන්නේ නෑ.තමුසෙ වගේ ක‍ටු කන බල්ලො තමයි එන්නේ.තමුසේ පිලි ගත්තා රජා දූෂිතයා කියලා.ඒ කියන්නේ තමුසේ සජිත්ගේ ක‍ටුත් කනවද? රජාට වඩා සජිත්ගේ මා‍ෆියා එකක් මෙතන ඉන්නවා.නමුත් විපක්ෂයට සපෝට් දෙන අය තමයි මෙතන බහුතරය.තමුසේ වගේ ක‍ටු කන බල්ලන්ට ඉන්නේ සුනිමල් ,ඉරෝෂන් මායන්ලා වගේ එවුන් .කෝ තමුසෙගේ pavanR එකවුන්ට් එක.
    නිකන් පඩ ටෝක් දෙන්න එපා ඕයි.එයාගේ ත්‍රෙඩ් වලට තිබුන ප්‍රතිචාර නිසා තමුසේ වගේ ක‍ටු කන බල්ලන්ගේ පුක මූට්‍ටු වෙලා.උඹට කියන්න තියෙන්නේ මෙච්චරයි." අනේ නිකන් පලයන් බන් යන්න"


    :lol::lol::lol:
    මුලින්ම කියන්න ඕනේ මම කියපුවට කෙටියට නොසෑහෙන්න රිදුනා කියන එක ඉතාමත් සන්තෝශයට කාරණයක් බව. තමන්ටම තමා හෙන්චයියෙක් බව හොඳින් වැටහිලා තිබෙනව :lol:

    උඹ ඔය කියලා තියෙන දේට අනුව එහෙනම් බෑන් කරනවා කියලා එකක් ෆෝරම්ස්වල තියෙන්නෙ අහවල් එහෙකට වෙන්න ඇති. උඹ දන්නවද බෑන් කරාම ආපහු එනවා නම් ෆේක්වලින් බෑන් එක තව දික් කරනවා කියලා. ඒක ජීට් ඕනේ තරම් කියලා තියෙනවා. ඒ කියන්නෙ බෑන් කරන්නේ යම් වරදකට දඬුවමක් වශයෙන් කියලා. නැත්තම් ඕයි හියුමනොයිඩ් පුතේ ෆේක් හදන්න එපා කියලා බෑන් නොකර ඉන්න තිබුනානේ. තමුසෙ හෙන අනාථයෙක් ඕයි. දේශපාළුවො පිටින් ගොඩයන්න බලන් ඉන්න. ඒකට එළකිරි එක ආයුධයක් නෙවෙයි කියලා තේරුම් ගන්නවා. ඇරත් උඹ එපා කීව වැඩේමනේ ඔය කරන්නෙ. ෆේක් හදාගෙන :P සජිත් ප්‍රේමදාසලා කියන්නේ ක්‍රිස්තියානි මිනිස්සු. සහ මේ රටේ පෞරාණික වස්තු විනාශ කරපු ඒ වගේම සංඝ භේදයත් ඇති කරන්න හදපු මිනිහෙක්. තමුන්ට වාසියට මොන කැටගරි එකකටවත් මාව දාන්න බැහැ. මොකද මට සියළු දේශපාලකයන් අප්‍රසන්න නිසා. :lol:

    ඉතින් හෙන්චයියො. සෙනඟ නැති තැන්වල රැස්වීම් පවත්වන තාලෙ දේශපාලන අනාථයෙක් නේද උඹ ? :lol: ඒවා වැඩක් නැහැ. ඊලඟ පාර අර රෙපියුටේෂන් සිස්ටම් එක අයින් කරන්න කිව්වා වගේ නැතිනම් අර ඉංග්ලීෂ් ඔන්ලි සෙක්ෂන් දාමු කිව්වා වගේ බෑන් කරන එක අයින් කරන්නත් කියපන් :lol::lol:
     

    MrMigga

    Banned
    Mar 2, 2011
    78
    9
    0
    nn
    balapan danatamath 750k meka balala tiyenava.

    ඒ කියන්නෙ උඹෙ සැබෑ තත්ත්වය හත්සිය පණහක් දැන් දන්නව. :lol: හොඳ වෙලාවට මුල්ම කමෙන්ටු 10 අතරේ දාගන්න ලැබුනේ උඹෙ පැටිකිරිය. :love:
     

    kaputo

    Junior member
  • Jul 3, 2011
    97
    18
    18
    ඉතින් හෙන්චයියො. සෙනඟ නැති තැන්වල රැස්වීම් පවත්වන තාලෙ දේශපාලන අනාථයෙක් නේද උඹ ? :lol: ඒවා වැඩක් නැහැ. ඊලඟ පාර අර රෙපියුටේෂන් සිස්ටම් එක අයින් කරන්න කිව්වා වගේ නැතිනම් අර ඉංග්ලීෂ් ඔන්ලි සෙක්ෂන් දාමු කිව්වා වගේ බෑන් කරන එක අයින් කරන්නත් කියපන්
    මෙතන දේශපාලන අනාතයෙක් ඉන්නේ උඹනේ බන්.ඒකනේ මෙතන 750ක් කියවලා තියෙනවා කියන්නෙ සෙනග ඉන්නවනේ.
    දේශපාලන අනාතයෙක් හිටියා.ඉස්සෙල්ලම සුනිමල් ජයසිරි නොහොත් ඩීජේසුනිමල් කියන (paid )මෙම්බර්.ඌට මේකේ නැති වෙන්න වැදුනා.රතු කො‍ටුම 6ක් 7ක් ආවා.
    එතකොට ඌව ටිකක් අඩු කරලා ඉරෝෂන් කියන එකා ආවා.ඉරෝෂන්ට පුකෙන් යන්න ඩිල්ෂාන් සහ තව මෙම්බර් කෙනෙක් අර "ආන්ඩුවේ දේශපාලකයෙක් සුද්දා මරයි " කියන ත්‍රෙඩ් එකේදි දුන්නා.අන්තිමට ඩිල්ෂාන්ලගේ කමෙන්ස්ට් එක්කම ත්‍රෙඩ් එක පිටින් අයින් කරා. ඩිල්ෂාන් සහ තව මෙම්බර්ස්ලා කීප දෙනෙක් ගෙන් දුවන්න කාපු ඉරෝෂන් එතනින් අසාර්ථකයි.දැන් මෙන්න මිස්ටර් මිග්ගා කියලා එකෙක් එවලා.

    :D:D:D
     
    • Like
    Reactions: Mr Dilshan