Jaathika rohala, kandy hospital karanawa
Platelet Rich Plasma
https://www.londonantiaging.lk/copy-of-prp-treatments meka thamai place ekaoka ragama hospital aka 2015 waga kala wada hari giya ne ban dan procedure aka develop walada dane. kalin kala dermatologist kenak dan nam kohomada dane
tnx mchn cmment ekata.joints walatath use karanwa thamai.khmada mchn heart ekata balapanneHariyatama sure na mekada kiyala. oke gel eken long term side effects thiyenawa ahala thiyenawa danna widiyata oka joints wala amaruwatath use karanawa. Heart ekata hodama nalu.