මූට වඩා ඉරාජ් ආච්චි කෙනෙක් වගේ


Ganu pirimi dekama ekaiyTwo sides walin balanna one.genunta naki unama pissu hadenawa.depala perethakama enawa
හොද වැඩේ වෙසිට. ගේ ලියල දීපු ගමන් ඒ ගෑනි එලියට දාල. තමන්ගේම ආච්චි..
VIDEO LINK
man hituwe na wadiya yai kiyala
දේපල වලට පෙරේතනම් ඒ ගෑණි මේකිට දේපල ලියල දෙයිද?මෙතන වෙලා තියෙන්නේ මේ වේසි ඒ ගෑණිව හූරං කාලා ඒ ගෑණිව පාරට දාපු ඵක..මම දන්න පවුලකත් ඔහොම වුනා.ඒකි මිනිහ ඵක්ක අම්ම තාත්තගෙ දේපල ඔක්කොම ලියාගෙන පොත් වල තිබ්බ සල්ලිත් අරන් දෙන්නවම හිඟන්නො කරල පාරට දැම්මා.පට්ට වේසියෝ බැන්ඳට පස්සේ ඔක්කොම අමතකයි.පවුලකට විශේෂයෙන්ම දුවල ඉන්නවනම් ඒක ඉතිං ඒ පවුලේ උන්ගෙ කරුමයක් තමා.


ඔහොම මිනිස්සු ඉන්නව බන්...අම්මල තාත්තලගෙ කරුමෙටම තමයි එහෙම උන් හැදෙන්නෙ...තමුන්ට ඕන දේවල් තමන්ම හම්බකරගත්ත නං ඉවරයි නෙ...ජීවිත කාලයක් හම්බකරපු දෙයක් උදුරගෙන පාරට දාන්නැතුව...දේපල වලට පෙරේතනම් ඒ ගෑණි මේකිට දේපල ලියල දෙයිද?මෙතන වෙලා තියෙන්නේ මේ වේසි ඒ ගෑණිව හූරං කාලා ඒ ගෑණිව පාරට දාපු ඵක..මම දන්න පවුලකත් ඔහොම වුනා.ඒකි මිනිහ ඵක්ක අම්ම තාත්තගෙ දේපල ඔක්කොම ලියාගෙන පොත් වල තිබ්බ සල්ලිත් අරන් දෙන්නවම හිඟන්නො කරල පාරට දැම්මා.පට්ට වේසියෝ බැන්ඳට පස්සේ ඔක්කොම අමතකයි.පවුලකට විශේෂයෙන්ම දුවල ඉන්නවනම් ඒක ඉතිං ඒ පවුලේ උන්ගෙ කරුමයක් තමා.
හොද වැඩේ වෙසිට. ගේ ලියල දීපු ගමන් ඒ ගෑනි එලියට දාල. තමන්ගේම ආච්චි..
VIDEO LINK

කවුද ඇදුම් ඇදලා නිදියන්නේ. සරම ගැලවෙන්න පටන් ගත්ත කාලේ ඉදන් අහක් කරලා නිදාගන්නේ . අඩෝ මාර සැප අනික සෙස්ක් කරන්න උනත් ලේසීPorn industry එකට ආව නම් next mia khalifa වෙන්න තිබ්බා.. අපරාදෙ talent එක waste කරනවා![]()
අරගල විකුර්ති මානසික ලෙඩ්ඩු රටට සමාජෙට බිහිකරපු ආඩම්බරකාර දරුවෝ
දැන් උපදෙසක් දුන්නත් හෙල්මට් වලින් ගහලා මිනිස්සු මරනවා
සාදුකාරයක් දෙන්න පින්වතුනි