මම අවුරුදු 15 ක් විතර තනියමපැය 24ම කාමරෙ නම් ඔවු එහෙම වෙනවා
හැබැයි මට දැං එළිය හුරු නෑ
මේ විදියට තමා ඉන්න ආස
මම අවුරුදු 15 ක් විතර තනියමපැය 24ම කාමරෙ නම් ඔවු එහෙම වෙනවා
මම කියපු එක තෙරුනෙ නැද්ද? පැය 24ම් ඉන්නවා නම්, එ කියන්නෙ ඉස්කොලෙකට යන්නෙත් නැ, වැඩට යන්නෙත් නැ, යාලුවො හම්බෙන්න යන්නෙ නැ කියන්නෙ ට්රැක් පැනලාමම අවුරුදු 15 ක් විතර තනියම
thaniyama hitiya kiyala trackak paninnaha bn. samaajaya wisin ehema mathayak hadagena inna nisa, samaharu thaniyama inna bayai. life eke experince thiyanawan, thaman kamathi widihata jeewath unama athi.කාලයක් යද්දී track පනිනවද බන්?
එහෙම ඉන්න උන් මොනවද කරන්නේ තමන්ගේ වැඩ වලට අමතරව මානසික සතුටට හා තනියම ඉන්නකොට එන අමුතු vibe එකට
puka thamai, man okama aurudu thunak kara. gedara ewunui, yaluwoi okkoma hithuwe track panala kiyala. patta freedom ekak thibbeමම කියපු එක තෙරුනෙ නැද්ද? පැය 24ම් ඉන්නවා නම්, එ කියන්නෙ ඉස්කොලෙකට යන්නෙත් නැ, වැඩට යන්නෙත් නැ, යාලුවො හම්බෙන්න යන්නෙ නැ කියන්නෙ ට්රැක් පැනලා
කෙනා අනුව රදා පවතිනව බ්රදර්, ඒත් අපි කාටවත් කෙල්ලෙක් හිටිය කියලවත් , යාලුවෝ හිටිය කියලවත් තනිකම කියන ෆීලිං එක 100%ක් නැති කරන්න බෑ. ඕක හොද පැත්තට ගියොත් උබට හොද ගේමක් ගහන්න පුලුවන්, හැබැයි නරක අතට ගියොත් ජීවිතේම කෙලවෙනවා. හොද ෆිලුමක් තියෙනවා / කියලා. උබට වෙලාවක් නැත්තම් මේ රිවිව් දෙක හරි බලපං බැලුව කියල පාඩු නෑ අනික මේක 1976 ආව එකක් උනත් අදටත් බලන්න පුලුවන් සුපිරියක්.කාලයක් යද්දී track පනිනවද බන්?
එහෙම ඉන්න උන් මොනවද කරන්නේ තමන්ගේ වැඩ වලට අමතරව මානසික සතුටට හා තනියම ඉන්නකොට එන අමුතු vibe එකට