Covid nisa therune, masen bagayak wage gedara ( eka digata nemei ) ea kaledi personal dewal karanna, aluth deyak igena ganna business walata onetharam kal thiyenawa. Eth ewa api hithana tharam gammen digatama karannath amarui limitations enawa. Free eke nikanma innai hithenne. Ethakota hithenawa kisi achievement ekak nane monahari karanna one wadata giyanam eka hari satisfaction ekak kiyala.
Mata therune thamange jeewithe enjoy karanna lada deyin sathutu wenna try ekak denna wahalek wage wada karana thanatanam set wenna epa. Onema deyak onewata wadiya onema na, hama ekenma ganata. Eth work hard play, hard for a goal. Thamange deyak podiyata hari karanna.
Wishesha gemak gahanna wishesha kapaweemak karanna wenawa, samaharunta nam wasanawa thiyenawanam ekath one na.