තමන්ගේ ආරක්ෂාව තමන්ම සලසවාගන්න නොවරදින ක්‍රමය

hasithayad

Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    Uba ගැහුවේ sinopharm ද නැත්තන් Pfizer ද? නැත්තන් Moderna ද?
    මූ චීන පොන්නයෙක්. සයිනොෆාම් එක ගහගෙන පස්පංගුව කෙලින ගමන් පෝස්ට් දාන්නෙ :lol:
     

    Ravana21

    Well-known member
  • Apr 29, 2021
    2,302
    3,250
    113
    අටුවා ටිකා ඔන නෑ ලෙඩෙ හැදෙන හැටි කියන්නම්.

    අපේ ඇඟේ අස්ථි අස්සෙ තියෙනවා නේ ඇට මිදුළු. මේවා හැමදාම තියෙන්නෙ නෑනේ , මැරෙනවා නේ. මේවා මැරුණාම හැදෙනවා phlegm නැත්තම් sputum කියන ජීව සෛල වලින් පෝෂණය වුණ සෙම ද්‍රාවණයක්.

    මේකෙ තමයි වෛරස් ආසාදනය වෙන්නේ. මේක නැත්තම් වෛරස් pool එකක බැහැල හිටියත් ලෙඩේ හැදෙන්නෙ නෑ. (ඔය එන්නත් දෙකම ගහලත් covid + වෙලා කිසිදු රෝග ලක්ෂණයක් පෙන්නන්නෙ නැතුව සමහරු ඉන්නෙ එහෙම අය තමයි)

    විශේෂයෙන් ලෙඩ පාලනය කරනවා කියල පෙති ගිලින අයගෙ මේ phlegm නැත්තම් sputum ගලනවා වැඩියි. මේවා ගිහිල්ලා උගුරේ බැඳෙනවා. මේ නිසා මොළෙන් පෙනහළු වලට සම්බන්ධ ස්නායු දුර්වල වෙනවා. එතකොට පෙනහැල්ලෙ පටක දුර්වල වෙන්න ගන්නවා. උණ තියෙනවා නම් පෙනහැල්ලෙ පටක තැම්බිලා නිව්මෝනියාව හැදෙනවා. ඕකෙන් තමයි මරණය සිද්ධ වෙන්නේ.

    එහෙනම් මරණය වළක්වන්න ඉතාම පැහැදිලි ක්‍රමයක් තියෙනවා. ඒක තමයි උණ ඉක්මනින් බැස්සවීම. එතකොට නිව්මෝනියාව එන්නෙ නෑ.

    මේ උඩින් කිව්ව ක්‍රමය යොදවලා තමයි චීනේ කොරෝනා මරණ නැවැත්තුවෙ. ඒ කියන්නේ ඒක නොවරදින ක්‍රමයක්. ආයෙ සක්‍රයාටවත් ඒකට බාධා කොරන්න බෑ.

    එතකොට කොහොමද මේ ඉක්මනින් උණ බස්සවන්නේ ? ඒකට තමයි සුප්‍රසිද්ධ පස් පංගුව ගන්නේ.

    ඉඟුරු , කොත්තමල්ලි , වෙනිවැල්ගැට , පත්පාඩගම් සහ කටුවැල්බටු හෝ එළබටු මුල් තමයි පස් පංගුවට අයිති වෙන්නේ.

    මේක වැඩි දියුණු කරපු අට පංගුවකුත් දැන් වෙළඳපොලේ තියෙනවා.

    ඒකෙ තියෙන්නේ ඉඟුරු , කොත්තමල්ලි, වෙනිවැල්ගැට, කටුවැල්බටු , එළබටු මුල් , පත්පාඩගම්, විෂ්ණුක්‍රාන්ති සහ ගම්මිරිස්.

    මේවා කුඩු කරපු පැකට් කඩවල් වල ගන්න තියෙනවා ඇති පදම්. එකක් රුපියල් 80 හෝ 60 ට - මෙයින් එක පැකට් එකක් ඒකෙ තියෙන විදියට තම්බලා ( දිනකට දෙවරක් උදේ 6 ට හා හවස 6ට) බිව්වාම , උණ තියෙනවා නම් බීපු දවසේ රෑම දාඩිය දාලා උණ බැහැල යනවා (පැරසිටමෝල් සතියක් බිව්වත් ඔහොම වෙන්නෙ නෑ) . එතකොට පස්සෙ ලෙඩේ කුරුවල් වෙලා නිව්මෝනියාව එන්න තියෙන හේතු නැති වෙලා යනවා. වෛරස් එක මොකක්ද කියන එක අදාළම නෑ.

    ජීවිතය සුරක්ෂිතයි.

    hand sanitizer එකට - මාස්ක් එකට මේ ආරක්ෂාව සලසවන්න බෑ. මොකද ඕවා විනාඩි 5 න් 5ට ගහපු අයටත් කොරෝනා හැදිලා ICU දාලා ඉන්නවා. (මැරිච්ච අය අතරත් ඇති).

    ඉතිං කැමති කෙනෙක්ට මේක විශ්වාස කරල ඒක ක්‍රියාවේ යොදවලා ආරක්ෂා වෙන්න පුළුවන්.

    නැත්තම් sanitizer ගගහ මාස්ක් දාගෙන ICU යන්න පුළුවන් , ඒකත් පුළුවන් වෙයිද දන්නෙ නෑ ඉදිරියට.

    මේ ලෙඩේට බේත් තියෙනවා. බය වෙන්න කිසිම හේතුවක් නෑ. බය වුණොත් අනිවාර්යයෙන් ප්‍රතිශක්තිකරණ පද්ධතිය දුර්වල වෙලා නැති ලෙඩ හැදෙන්න පුළුවන්.

    ඔන්න ලෙඩෙන් බේරෙන නොවරදින ක්‍රමය කියල දුන්නා. මේක මගෙ ක්‍රමයක් නෙවෙයි. මේක ආයුර්වේද දෙපාර්තමේන්තුවෙන් ලංකාවෙ පළවෙනි කොරෝනා ලෙඩා හොයාගන්න කලින් ඉඳලා කරපු දැනුවත් කිරීමක්.

    මීට අමතරව තව ඕන තරම් බේත් තියෙනවා , ඒවා ඔබට ආසන්නතම ආයුර්වේද ප්‍රජා සෞඛ්‍ය නිලධාරියා හරහා සපයාගන්න පුළුවන්.

    මේ සුළු ලෙඩක් නිසා තමුන්ට ලැබුණු අති දුර්ලභ මිනිස් භවය නැති කරගන්න එපා.
    :yes: