HR සක්කිලියොන්ව නියමෙට Portrait කරල තියෙනව.
මම කලින් වැඩ කරන්කොට එක පාරක් කම්පැනියෙ HR සක්කිලි ටික මගෙ පඩි සේරම කපලා තිබුනා.උන් එක්ක මොකද උනේ අහන්න ගියාම Paysheet එනකන් ඉන්න කීවා. ඔන්න ඉතින් Pay sheet ආවම බැලුවම සති දෙකකටත් වඩා මට Absense වැටිලා. මම ඒ උනාට කිසිම නිවාඩුවක් ගත්තෙ නැ. රු 45000කුත් පඩියෙන් කපල.
එතකොට කම්පැනියට Fingerprint Machine සෙට් කරල තිබුනේ. මුන් කියනව Machine එකට බොරු කරන්න බෑ ඔයා ආවෙ නැති හින්දයි පඩි නැත්තෙ කියල. මුන් හැදුවෙ මාව ගොනා කරලා උන්ගෙ වැරැද්ද වහගන්න. මන් ඊට්පස්සෙ Higher Management එකට Complain කරලා බැලුවා. HR එකෙ පොන්සි ගැනියෙක් අතින් Records Abuse වෙලා. සාමන්යෙක් මුන්ට දෙන්නෙ Read Access විතරයි නමුත් මොකක් හරි වෙලා මගෙ Records Delete wela . අන්තිමෙදි මුන් වැරැද්ද පිලි අරන් මාස 3ක් ගියා පඩිය ගන්න.
ඒ පඩිය ගත්ත දවසෙ ඉදලා හැමදාම මොකක් හරි අල්ලල පඩියට කෙලිනවා