ඕක අහන්න ඕන රාජ්ය සේවෙ උන්ගෙන්, ලොල්
බහුතරයක් හිත ඇතුලෙන් කියයි අපේ උන්ගෙ හොරකං රැකගෙන ශේප් එකේ අවංකය වගේ ලෝකෙට පෙන්නන්න ඕන කියල, එහෙවු රාජ්ය සේවයක තමයි මේ සිරිලක තියෙන්නෙ. තිත්තයි, ඒත් ඇත්තයි
sirawata bn ..mage lamaya apply kala O/L results walin ROYAL eke online....TECH subject ekata A/L , dao kiyanawa online web eke TECH thibba eka mistake ekak lu....TEch walata pitin ganne nalu schol eke facilities ,class room, lab nalu..... Phone kalama ekek denne na principle wa contact karannna...
patta horu inne ....ekko athulen lamai danawa..naththaooo tika kalayak idala horata gannawa web eka online damma unge danna eunge application tika..aran passe athulenma anith section maths,science,commerce walata maru wenawa...Tech .ba kiyala....pitin genuine dana un ta no chance...
inquery ekak awoth ministry eken pennanawa online dapuwa gatta kiyala....api cal kalama kiyanawa pitin ganne na kiyala
emadiwata mata kiuwwa giya auruddeth pitin gatte na kiyala....yako last year ehema unanaoo this year wenakota bottleneckes tika clear karan ganna ready wenna epa.....next yer okama karanawa ....demand nathi subject walata kattiya un fill karanne....
Royal ekata waridainawanaoo hithapan ko eke inna anith un gana....
Principle la witharak neme baluwama school teachers laiii..office eke inna cleark laii okkoma horu....
school wala naooo bn staff maru karana ekama thamai hoda ...aurudden aurudda.....