තම්බි විනාසයි. ලංකාව අල්ලයි ප#

.::J@S::.

Well-known member
  • Dec 4, 2011
    9,979
    6,660
    113
    ගග අද්දර
    interview eka nam scripted tama. grade 9 lamayek anika ice walata addict wuna kenek oya wage hodata katha karanna widiyak na. withdrawl tiyeddi. a natath. habai scn eka aththa. ice kiyanne jaraawa. hoda hash tikak kush tikak gahala athal eke hina wela kaala beela inne nathiwa owa gahala kela wenawa kiyane itin dukama tama
    Ow bn, ape fctry walat scene eka tiyanwa. Ice dn kudu walatat wada spread wela tiyenne.
    Mn hitanne oka ohoma une my3 kudu allapu scene eken passe.
    Ganja poddak nam gehuwa kiyala long time effect nehene.