කාලකන්නි වද්ද ගත්තෙ නැති පෝලන්තය එක්ක බලහන්...
අපි මුන්ගෙ රටකට යන්න හදද්දි තමා අරකද මේකද හැමදේම හොයන්නෙ. සරණාගතයො යද්දි ගානක්වත් නෑ.කාලකන්නි වද්ද ගත්තෙ නැති පෝලන්තය එක්ක බලහන්...
අඩො මේ මන් දන්න Networking/Hardware කරපු එකෙක් Romania ගියා. දැන් Poland පැනලා බන්. කොහොමද දන්නෙ නැ පැන්නෙ ඌ ඇහුවට කියන්නෙ නැඅපි මුන්ගෙ රටකට යන්න හදද්දි තමා අරකද මේකද හැමදේම හොයන්නෙ. සරණාගතයො යද්දි ගානක්වත් නෑ.
polond wala kidney ussna case tiyei machan.අඩො මේ මන් දන්න Networking/Hardware කරපු එකෙක් Romania ගියා. දැන් Poland පැනලා බන්. කොහොමද දන්නෙ නැ පැන්නෙ ඌ ඇහුවට කියන්නෙ නැ
ado sirwata. aru photo 2 k wage dala thibuna gihn. kariya missing da dnneht na dnpolond wala kidney ussna case tiyei machan.

ape realtive ekek giya poland. dan 3years witra kalin kiwwe oya seen eka. muge pakistan yaluwek ta job hoyan apu welawe job ekak tiyei kiyala ekkan gihin kidney galawala tibbalu.ado sirwata. aru photo 2 k wage dala thibuna gihn. kariya missing da dnneht na dn
muta networking karala cerfication ekak witharai thibbe. romaniya giye . hoyala balanna one![]()
ඉන්දියාවෙ එවුන්නම් එකෙක් ගියොත් මුලු company එකම ඉන්දියන් එවුන්ගෙන් පුරවනව ටික කාලයක් යද්දි.අඩො මේ මන් දන්න Networking/Hardware කරපු එකෙක් Romania ගියා. දැන් Poland පැනලා බන්. කොහොමද දන්නෙ නැ පැන්නෙ ඌ ඇහුවට කියන්නෙ නැ
meyath poland needa?polond wala kidney ussna case tiyei machan.