තම්බි හැත්ත යුරෝපයට හුකවන හැටි (literally) තනි statistic එකකින්

jennt

Well-known member
  • Sep 23, 2021
    3,214
    4,944
    113
    Abyss
    කාලකන්නි වද්ද ගත්තෙ නැති පෝලන්තය එක්ක බලහන්...
    අපි මුන්ගෙ රටකට යන්න හදද්දි තමා අරකද මේකද හැමදේම හොයන්නෙ. සරණාගතයො යද්දි ගානක්වත් නෑ.
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    ජිහාඩ් ඌරු හම්බාවෝ වද්දගත්ත රටවල් ඔක්කොටම කෙලවුනා :sick::sick::sick:
     
    • Like
    Reactions: wpril5

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    me kallo seen eka passe inne unge ratawala communist paksa. unge chanda goda wadi karaganna meka karanne!

    USA wala lassa 500k innawa kiyana visa holdersla. visa nathiwa lassa 200k innawalu okkoma review karanawa kiwwa!

    US janagahanayen 25% pitin apu higanno! mun thama democratic pakseta chande denne!
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,879
    1
    51,857
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    අපි මුන්ගෙ රටකට යන්න හදද්දි තමා අරකද මේකද හැමදේම හොයන්නෙ. සරණාගතයො යද්දි ගානක්වත් නෑ.
    අඩො මේ මන් දන්න Networking/Hardware කරපු එකෙක් Romania ගියා. දැන් Poland පැනලා බන්. කොහොමද දන්නෙ නැ පැන්නෙ ඌ ඇහුවට කියන්නෙ නැ
     
    • Wow
    Reactions: baba-chuti

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,174
    10,032
    113
    අඩො මේ මන් දන්න Networking/Hardware කරපු එකෙක් Romania ගියා. දැන් Poland පැනලා බන්. කොහොමද දන්නෙ නැ පැන්නෙ ඌ ඇහුවට කියන්නෙ නැ
    polond wala kidney ussna case tiyei machan.
     
    • Wow
    Reactions: Nidarshana_k

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,174
    10,032
    113
    ado sirwata. aru photo 2 k wage dala thibuna gihn. kariya missing da dnneht na dn
    muta networking karala cerfication ekak witharai thibbe. romaniya giye . hoyala balanna one :(
    ape realtive ekek giya poland. dan 3years witra kalin kiwwe oya seen eka. muge pakistan yaluwek ta job hoyan apu welawe job ekak tiyei kiyala ekkan gihin kidney galawala tibbalu.
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,119
    113
    ඕව වැඩක් නෑ රනිල් හාමුව බලන්න යන්නෙ නැද්ද?
     
    • Haha
    Reactions: wpril5

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Okunwa elwanna eka deyayi karanna thiyanne

    Chicken , Beaf wage thahanwa karala

    Pork witharak sell karanna ona, ethakota okunta inna ba yanawaa

    awurdhu 5 withara kapa karanna puluwan Mulu EU ekatama, oya wasangathee yanawaa

    Anith meat thahanwam karala Pork witharak sell kara nam wade goda
     

    jennt

    Well-known member
  • Sep 23, 2021
    3,214
    4,944
    113
    Abyss
    අඩො මේ මන් දන්න Networking/Hardware කරපු එකෙක් Romania ගියා. දැන් Poland පැනලා බන්. කොහොමද දන්නෙ නැ පැන්නෙ ඌ ඇහුවට කියන්නෙ නැ
    ඉන්දියාවෙ එවුන්නම් එකෙක් ගියොත් මුලු company එකම ඉන්දියන් එවුන්ගෙන් පුරවනව ටික කාලයක් යද්දි.

    ඒත් ලංකාවෙ ගොඩක් එවුන් උදව් කරන්නෙ නෑ බන් එහෙම.



    උබෙ hnd එක ඊවර වෙලා ඩිග්‍රි එක කරල මාස්ටර් එකකට රට යන්න ඇප්ල්යි කරන එක තමා හොදම

    අර නෝර්වේ වල වීඩියෝ දාන පොරත් ඕපන් යුනිවර්සිටි එකෙ ඩිග්‍රි එක ඉවර වෙලා ගිහින් තිබුනෙ.


    සමහර අය ජොබ් ඔපුචිනිටිස්ම සෙට් වෙනවා. සෑහෙන්න අමාරුයි කියල හිතෙනවා ඒ පාත් එක

    මේකෙ ඉන්නවා මන් දන්න කීප දෙනෙක් එහෙම සෙට් කරගත්තු. ඒත් ගොඩක්

    අය මෙහෙ අවුරුදු 03-04ක් වැඩ කරල experience තියෙන අය

    polond wala kidney ussna case tiyei machan.
    meyath poland needa?

     
    • Wow
    Reactions: baba-chuti