තරිනි කියන්නේ ළහිරුගේ කෙල්ලලු

Dennied

Well-known member
  • Nov 9, 2014
    5,443
    2,642
    113
    සිරි ලංකාව
    මම බෙනා;21743555 said:
    මේකේ ඉන්න පෙලක් හුත්තලා හැසිරෙන්නේ ඒ කෙල්ලගෙන් අතවරේට ලව් වෙලා වගේ නේ

    හරක් වගේ තප්පුලන්ඩ එපා යකෝ..මැරිච්ච ගෑනියෙක්ටවත් ඒ විදිහට කතා කරපන්ලා...සක්කිලිනෙ යකෝ තොපි
    මේකේ ඉන්න පෙලක් හුත්තලා හැසිරෙන්නේ ඒ කෙල්ලගෙන් අතවරේට ලක් වෙලා වගේ නේ

    හරක් වගේ තප්පුලන්ඩ එපා යකෝ..මැරිච්ච ගෑනියෙක්ටවත් ඒ විදිහට කතා කරපන්ලා...සක්කිලිනෙ යකෝ තොපි
     

    Janadipathi

    Banned
    Mar 29, 2016
    5,119
    285
    0
    සිරාවටම යකෝ කොහෙන් පැනපු පොන්සියෙක්ද මූ මේකි ගැන කලින් දාල තිබ්බ ත්‍රෙඩ් එකෙත් පුක හපාගෙන මැරෙන්න දැගලුවා

    Google boy = lahiru weerasekara:P

    හා

    යෝනි මාර්ගයෙන් නැතිව
    ගුද මාර්ගයෙන් ඉපදිලා
    මැරිච්ච මිනිස්සුන්ට
    පොන්න ටෝක්ස් දෙන එවුන්ට
    අපි එහෙම කතා කරමු.




    ඉජු...ඉජු
    :lol::lol:
    ඔය මනුස්සයට අනුකම්පා කරපන්. මොනව හරි ලෙඩක්. කාගේන් හරි බැනුම් අහන්න පුදුම ආසාවක් තියෙන්නේ. ඊයේ දවසෙම මාත් එක්ක එල්ලුනා. අද මේ ගැනු ලමයගේ මලමිනිය එක්ක එල්ලෙනවා. පිස්සෙක්.

     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,101
    113
    මිනිස්සුන්ට මඩ ගහන්න කලින් ඔප්පු කරපන්. එක තැනක් දාපන් පට්ට වේසි එක්ක ලහිරු ඉන්නවා. අහවල් එක එකීට කලානම් අඩු තරමේ එක ලග ගත්ත ෆොටො කැල්ලක් හරි එෆ්බී ඇතිනේ. ලහිරු සහොදරයා පට්ට රේල්‍රොඩ් වේසිගේ කොල්ලා නම් දාපන් බලන්න ෆොටො කැල්ලක්.

    --- rep for Google boy:angry::angry:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    මොකාගෙ කෙල්ල උනත් වැඩක් නෑ.. බූට් කෑවම මැරෙන එක මහ තුප්පහි වැඩක්.. තමන් හදපු වඩපු අම්ම තාත්තට දුක දීලා පිට එකෙක් වෙනුවෙන් දිවි නහගන්න උන් ගැන අප්‍රියයි..
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    මොකාගෙ කෙල්ල උනත් වැඩක් නෑ.. බූට් කෑවම මැරෙන එක මහ තුප්පහි වැඩක්.. තමන් හදපු වඩපු අම්ම තාත්තට දුක දීලා පිට එකෙක් වෙනුවෙන් දිවි නහගන්න උන් ගැන අප්‍රියයි..

    ඊටත් එහා degree එක ඉවර කරල මැරෙන එක.. මැරෙන්න ඔනිනම් ගෙදර ඉදන් මැරුනනම් හරි.. කී දෙනෙක් නම් කැම්පස් යන්න ලකුනු මදි වෙලා ගෙවල් වල ඉන්නවද. :yes:
     
    • Like
    Reactions: craabeysinghe

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,101
    113
    ඊටත් එහා degree එක ඉවර කරල මැරෙන එක.. මැරෙන්න ඔනිනම් ගෙදර ඉදන් මැරුනනම් හරි.. කී දෙනෙක් නම් කැම්පස් යන්න ලකුනු මදි වෙලා ගෙවල් වල ඉන්නවද. :yes:

    සිරාවට කැම්පස් පැත්තක තියහන්කො පේරාම යන්න ආසාවෙන් කීදෙනෙක් ඉන්නවද:yes:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    ඊටත් එහා degree එක ඉවර කරල මැරෙන එක.. මැරෙන්න ඔනිනම් ගෙදර ඉදන් මැරුනනම් හරි.. කී දෙනෙක් නම් කැම්පස් යන්න ලකුනු මදි වෙලා ගෙවල් වල ඉන්නවද. :yes:
    මෝඩ හත්තිලව් බං.. :yes:

     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    සිරාවට කැම්පස් පැත්තක තියහන්කො පේරාම යන්න ආසාවෙන් කීදෙනෙක් ඉන්නවද:yes:


    මටනම් පේරෙ යන්න ආසාවක් තිබුනෙ නැ.. හැබැයි ජපුර යන්න නම් target එකක් තිබුන බන් සිරාවටම.. :D
     

    Screw SL

    Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    මෝඩ හත්තිලව් බං.. :yes:

    මොනවහරි ප්‍රශ්න ඇති බන් අපි නොදන්න. මොඩකම නෙමෙයි, ජිවිතේට මුහුන දෙන්න ඉගෙන ගෙන නැ. කාටත් මෙවා පාඩම්. තම තමන්ගේ යාලු මිත්‍රයො සහොදරයො ගැන අපි මීට වඩා අවදානයෙන් ඉන්න ඔනා.
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,101
    113
    මටනම් පේරෙ යන්න ආසාවක් තිබුනෙ නැ.. හැබැයි ජපුර යන්න නම් target එකක් තිබුන බන් සිරාවටම.. :D

    මම මේපාරත් එක්සෑම් කරා පේරා ආවොත් විතරයි බං යන්නෙ වෙන මොන රජයේ කැම්පස් එකට සිලෙක්ට් උනත් යන්නෑ:no: හැබැයි පේරා සෙට් වෙන්න මගෙ Z එක මදි වෙයි:(
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    මොනවහරි ප්‍රශ්න ඇති බන් අපි නොදන්න. මොඩකම නෙමෙයි, ජිවිතේට මුහුන දෙන්න ඉගෙන ගෙන නැ. කාටත් මෙවා පාඩම්. තම තමන්ගේ යාලු මිත්‍රයො සහොදරයො ගැන අපි මීට වඩා අවදානයෙන් ඉන්න ඔනා.

    මොන ප්‍රශ්නද බන්.. අත පය හොදට තියනව.. හොදට ඇස් පේනව, කන් ඇහෙනවනම් තව මොනවද ඕනි බන්.. මේ ලෝකෙ ඔඉට වඩා ප්‍රශ්න තියන මිනිස්සු ඔඉට වඩා ඕනි තරම් ඉන්නව බන්.. ප්‍රශ්න ආවම මැරෙනවනම් ඒක මෝඩකම තමයි බන්.. ඒකට කියන්න වෙන දෙයක් නැ ඉතින්.. :yes:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    මොනවහරි ප්‍රශ්න ඇති බන් අපි නොදන්න. මොඩකම නෙමෙයි, ජිවිතේට මුහුන දෙන්න ඉගෙන ගෙන නැ. කාටත් මෙවා පාඩම්. තම තමන්ගේ යාලු මිත්‍රයො සහොදරයො ගැන අපි මීට වඩා අවදානයෙන් ඉන්න ඔනා.

    ඔවු ඉතිං.. හරියටම දන්නෑ මොන හේතුවක් නිසා මැරුනද කියලා.. අපේ උන් කියන කතා නම් සත පහකට විස්වාස කරන්න බෑ.. පඩයක් ගියත් බෝම්බයක් ගැහුව කියල කියන උන්නේ.. ගොසිප් කාරයො, බුකියෙ උන් මේකිව විකුණගෙන කනවා.. කතා හද හද දාලා..

    මොනා උනත් ඉතිං ප්‍රශ්න ආවම මැරෙන එක නම් තුප්පහි වැඩක් බං.. හිතට ආවේගයක් ආව පලියට දැඩි තීරණ ගන්න නරකයි.. මේකිට යාලුවො නැති වෙන්නත් ඇති සමහර විට.. එහෙම උනාම දුක කියාගන්නවත් කවුරුවත් නෑනේ..
     
    • Like
    Reactions: Al Baik

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    මම මේපාරත් එක්සෑම් කරා පේරා ආවොත් විතරයි බං යන්නෙ වෙන මොන රජයේ කැම්පස් එකට සිලෙක්ට් උනත් යන්නෑ:no: හැබැයි පේරා සෙට් වෙන්න මගෙ Z එක මදි වෙයි:(


    පේරෙ පරිසරේ ලස්සන උනාට දේශපාලනේ, රැග් එහෙමනම් සැරයිලු බන්.. සෙට් උනොත් මොරටු, කොලබ, ජපුර එහෙමත් අවුලක් නැ බන්.. :yes:
     

    Screw SL

    Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    මොන ප්‍රශ්නද බන්.. අත පය හොදට තියනව.. හොදට ඇස් පේනව, කන් ඇහෙනවනම් තව මොනවද ඕනි බන්.. මේ ලෝකෙ ඔඉට වඩා ප්‍රශ්න තියන මිනිස්සු ඔඉට වඩා ඕනි තරම් ඉන්නව බන්.. ප්‍රශ්න ආවම මැරෙනවනම් ඒක මෝඩකම තමයි බන්.. ඒකට කියන්න වෙන දෙයක් නැ ඉතින්.. :yes:
    ඒ උනාට පව් බන්. ඉගෙන ගත්තු දෙයින් වැඩක් නැනේ.. ලන්කාවේ කැම්පස් ඇතුලේ කවුන්සලින් වගේ එවා නැද්ද බන්. ලමයින්ට ප්‍රශ්න ගැන කියන්න..
     
    • Like
    Reactions: Al Baik

    Matara_C

    Well-known member
  • Oct 30, 2015
    1,135
    811
    113
    රාහුල පාර,මාතර.
    මෝඩ හත්තිලව් බං.. :yes:


    මතක තියාගනින් මචං,
    දුක්ඛ සමුදයාර්‍ය සත්‍ය කියලත් එකක් තියෙනවා.

    දුකට හේතුවත් හිතපන්.
    ජීවිතේ කවදා හරි සියදිවි හානිකරගන්න තැනට තමන් පත්වෙලා නැත්තම් අපිට මේවා ජජ් කරන්න අයිතියක් තියෙනවාද .බං..

    කැම්පස් එද්දි මේ කෙල්ල දවසක උපාධිය අරගෙන ආපහු කොට්ටාවේ ඉඳලා පේරෙට ඇවිල්ල කෝච්චියට බෙල්ල තියන්න වේවි කියලා හිතුවා කියලා උඹලා දන්නවා.ද.?

    මම නම් හිතන්නේ නෑ කෙල්ල එහෙම හිතුවා කියලා.
     

    Matara_C

    Well-known member
  • Oct 30, 2015
    1,135
    811
    113
    රාහුල පාර,මාතර.
    ඒ උනාට පව් බන්. ඉගෙන ගත්තු දෙයින් වැඩක් නැනේ.. ලන්කාවේ කැම්පස් ඇතුලේ කවුන්සලින් වගේ එවා නැද්ද බන්. ලමයින්ට ප්‍රශ්න ගැන කියන්න..

    උපාධිය අරගෙන,
    කොන්වකේශන් එකත් ඉවරයි බං.

    අඩුමගානේ කැම්පස් අයි.ඩී. එකවත් ඒකි ළඟ නෑ.
     
    • Like
    Reactions: Al Baik

    qwee123

    Well-known member
  • Jun 17, 2011
    1,367
    199
    63
    පේරෙ පරිසරේ ලස්සන උනාට දේශපාලනේ, රැග් එහෙමනම් සැරයිලු බන්.. සෙට් උනොත් මොරටු, කොලබ, ජපුර එහෙමත් අවුලක් නැ බන්.. :yes:

    Ewata yanne nathuwa inna puluwan ban.. Aparade Tharuna jiwithayak Love case ekak nisa