තරිනි කියන්නේ ළහිරුගේ කෙල්ලලු

LINDA_ADERSON_22

Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,358
    30,157
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    යකෝ කොහෙවත් නැති කෙල්ලෙක් හින්ද මුන් මරාගන්න මරාගැනිල්ල බලපල්ලකො.....
    දෙයියෝ මොක නැතත් හොදට හිතල බලලා පොරෝ පාරක් ගහලා තියෙනවා ඔක්කොම අප්සැට් කැපිල යන්න, අපේ සොන්නලුත් කිබ්බේ පවර් එකට බෙල්ල නැතත් කද පයිට්


    හොද වෙලාවට කෙල්ලගේ දෙමව්පියෝ හිටියේ, තව පොඩ්ඩක් එහෙ මෙහෙ වුනානම් කෙල්ලගේ මෘත සරීරෙත් මුන් බාරගන්න ලයින් එකක් තිබුනේ.... :baffled::P
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: maxboysl

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    යකෝ කොහෙවත් නැති කෙල්ලෙක් හින්ද මුන් මරාගන්න මරාගැනිල්ල බලපල්ලකො.....
    දෙයියෝ මොක නැතත් හොදට හිතල බලලා පොරෝ පාරක් ගහලා තියෙනවා ඔක්කොම අප්සැට් කැපිල යන්න, අපේ සොන්නලුත් කිබ්බේ පවර් එකට බෙල්ල නැතත් කද පයිට්


    හොද වෙලාවට කෙල්ලගේ දෙමව්පියෝ හිටියේ, තව පොඩ්ඩක් එහෙ මෙහෙ වුනානම් කෙල්ලගේ මෘත සරීරෙත් මුන් බාරගන්න ලයින් එකක් තිබුනේ.... :baffled::P

    :rofl:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    යකෝ කොහෙවත් නැති කෙල්ලෙක් හින්ද මුන් මරාගන්න මරාගැනිල්ල බලපල්ලකො.....
    දෙයියෝ මොක නැතත් හොදට හිතල බලලා පොරෝ පාරක් ගහලා තියෙනවා ඔක්කොම අප්සැට් කැපිල යන්න, අපේ සොන්නලුත් කිබ්බේ පවර් එකට බෙල්ල නැතත් කද පයිට්


    හොද වෙලාවට කෙල්ලගේ දෙමව්පියෝ හිටියේ, තව පොඩ්ඩක් එහෙ මෙහෙ වුනානම් කෙල්ලගේ මෘත සරීරෙත් මුන් බාරගන්න ලයින් එකක් තිබුනේ.... :baffled::P

    :rofl::rofl::rofl: ow yako eka nam aththa.
     
    • Like
    Reactions: LINDA_ADERSON_22

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,827
    21,147
    113
    adala nene
    යකෝ කොහෙවත් නැති කෙල්ලෙක් හින්ද මුන් මරාගන්න මරාගැනිල්ල බලපල්ලකො.....
    දෙයියෝ මොක නැතත් හොදට හිතල බලලා පොරෝ පාරක් ගහලා තියෙනවා ඔක්කොම අප්සැට් කැපිල යන්න, අපේ සොන්නලුත් කිබ්බේ පවර් එකට බෙල්ල නැතත් කද පයිට්


    හොද වෙලාවට කෙල්ලගේ දෙමව්පියෝ හිටියේ, තව පොඩ්ඩක් එහෙ මෙහෙ වුනානම් කෙල්ලගේ මෘත සරීරෙත් මුන් බාරගන්න ලයින් එකක් තිබුනේ.... :baffled::P
    :rofl::rofl::rofl::P
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,841
    1
    11,179
    113
    යකෝ කොහෙවත් නැති කෙල්ලෙක් හින්ද මුන් මරාගන්න මරාගැනිල්ල බලපල්ලකො.....
    දෙයියෝ මොක නැතත් හොදට හිතල බලලා පොරෝ පාරක් ගහලා තියෙනවා ඔක්කොම අප්සැට් කැපිල යන්න, අපේ සොන්නලුත් කිබ්බේ පවර් එකට බෙල්ල නැතත් කද පයිට්


    හොද වෙලාවට කෙල්ලගේ දෙමව්පියෝ හිටියේ, තව පොඩ්ඩක් එහෙ මෙහෙ වුනානම් කෙල්ලගේ මෘත සරීරෙත් මුන් බාරගන්න ලයින් එකක් තිබුනේ.... :baffled::P

    :lol::lol:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    යකෝ කොහෙවත් නැති කෙල්ලෙක් හින්ද මුන් මරාගන්න මරාගැනිල්ල බලපල්ලකො.....
    දෙයියෝ මොක නැතත් හොදට හිතල බලලා පොරෝ පාරක් ගහලා තියෙනවා ඔක්කොම අප්සැට් කැපිල යන්න, අපේ සොන්නලුත් කිබ්බේ පවර් එකට බෙල්ල නැතත් කද පයිට්


    හොද වෙලාවට කෙල්ලගේ දෙමව්පියෝ හිටියේ, තව පොඩ්ඩක් එහෙ මෙහෙ වුනානම් කෙල්ලගේ මෘත සරීරෙත් මුන් බාරගන්න ලයින් එකක් තිබුනේ.... :baffled::P

    අනිවා මම body එක බාරගන්නවා එහෙම උනා නම්... :yes:
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    කොහොම හරි ලහිරු ව හිරෙ දාමු
    එතකොට නෙවිල් සීයා ගොඩ
    අන්ඩුවත් ගොඩ කොහොමද වැඩේ
    .
    :cool:

    නලුවෙක් නෙවෙයි මොළයක් කිව්වලු
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,358
    30,157
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    අනිවා මම body එක බාරගන්නවා එහෙම උනා නම්... :yes:
    උබත් විනොදාන්සෙට ගෑනුන්ගේ ජංගියි බොඩියි එකතුකරන එකෙක්ද?:eek::oo::eek: අනේමන්ද බං......... එක්කෝ ඕන නෑ......... කෙල්ල මැරිලා නිසා කුප්ප කතාව ගිලගත්තා කියලා හිතාගනින්......... :dull:
     

    100Names

    Active member
  • Jan 24, 2016
    289
    40
    28

    One ekek thamange campus ekata adarei thamai habai reality ekata face karapan. Mama danna ekek innawa Agri eke melo wadak naa kiyala dan degreeya atharala rata yana hadana. Minihekta hari para pennapan thamage denne nathuwa:no:

    උබ ඔහොම කියන්නේ තව කෙනෙක් කියපු දෙයක් අහලානේ.. මම අවරුදු 4ක් හිටිය. දේශපාලනේ නෑ කියන්න බෑ මචන් . තියනවා. එත් කෙනෙක්ට ඕනි නම් ඇවිත් වැඩ කරලා හොද තැනකට යන්නත් පුළුවන්... එහෙම අය ඕනි තරම් ඉන්නවා. personal preference නෙවේ. මම අත්විදපු දේ කිව්වේ
    :cool::cool::cool:
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,500
    8,871
    113
    meka amu boruwak.me kellage campus eke yaluwo innawa man weda karana tena. un kiwe meka boru kiyala
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,358
    30,157
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    තරිනි කියන්නේ ළහිරුගේ...06-07-2017 06:50 PMWesiyo panala malaama mona aagameda pako.niwan suwa labenne?

    ඉහත රෙප් කපපු වේ - සාවා වෙතටයි.
    අයෙකුට නිවන් සුව පැතීමට කිසිදු බාදාවක් ඇතැයි යයි නොසිතමි, වෙසියෝ කෝච්චියට පැනීමෙන් නිවන් සුව ලැබීම හෝ නොලැබීම බුද්ධ දේශනයේ නොසදහන්ය. එහෙත් ඇයට නොපැතූ නිවන් සුවයකට ෆකක් ලියා රේප් කැපූ ගල් මල් පොන්ට්ටියාර්ගේ මොළය පෑදීමට ගුදයට ගොම දමා ශි - කිය යුතුය.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මලමිනියෙන් හරි දේශපාලනය කරන්න ට්‍රයි කරන අසාර්තක ත්‍රේඩ් එකක්..


    :yes::yes::yes: මැරිච්ච කෙල්ලට ඉන්ඩ දීපන් බන්...
     

    DangerMan119

    Well-known member
  • Jul 17, 2013
    6,027
    1,324
    113
    on the ROOF
    යකෝ කොහෙවත් නැති කෙල්ලෙක් හින්ද මුන් මරාගන්න මරාගැනිල්ල බලපල්ලකො.....
    දෙයියෝ මොක නැතත් හොදට හිතල බලලා පොරෝ පාරක් ගහලා තියෙනවා ඔක්කොම අප්සැට් කැපිල යන්න, අපේ සොන්නලුත් කිබ්බේ පවර් එකට බෙල්ල නැතත් කද පයිට්


    හොද වෙලාවට කෙල්ලගේ දෙමව්පියෝ හිටියේ, තව පොඩ්ඩක් එහෙ මෙහෙ වුනානම් කෙල්ලගේ මෘත සරීරෙත් මුන් බාරගන්න ලයින් එකක් තිබුනේ.... :baffled::P
    :rofl:
     

    selinux57

    Active member
  • Jul 19, 2016
    416
    134
    43
    ඇත්ත කතාවක් මචං ඒත් පේරා දැක්කම ඇග හීතල වෙලා ඇගේ හිරිගඩු පිපෙනවා :( මම මැත්ස් කරපු එකෙක් අවංකෙන්ම මම මොරා ඉන්ජිනියරිං යනවට වඩා පේරා computer science යන්න ආසයි

    Pera-
    Civil, Chemistry, Geology,Dental, Agry Walata thamai NO-1 campus eka.

    CHemistry dept ekema professors 25kata wada innawa (as far as I know)

    Anith subjects or Faculties wedakne kiyala newei kivve , arawata rate piligeneema wedi kiyala.

    Piligeneema aduda wedida wedak ne, reputed uni ekaka degree eka thiyanawanam , mehe berinam rata hari yanna puluwa.
    Especially, physical(Match, phusicd, Chem,), Geology , agree karapu un sehenna rata inne.



    Anika thamay, thamunge uni eke un kohe hari thenaka top level innawanam , thamaunge cmpus eke ekekta chance dennna wedi barak thiyanawa.
    ( Kada hanan innawa kiyanne. " ahawal thena pera getta" moratu getta " kiyanne okata )


    Lassanana Kanna be thamai, ehenam lassana genu ganne mokatada? :)
    Lassana wagema thamai, pere degre ekak thiyanawa kiyala respect pita kiyannan puluwan thenakata gihin, eka th dekapu deyak.

    Thawa deyak, pere kollek kiyanne,anith rate tharunayanta wada wedi pirisakka ekka harmonyeke jeewthuna kenek wagema UNIVERSITY EXPLORE CLUB, HANTHANA CONSERVATION, ART CIRCLE,ZOO ASSO, BUDDHIST wage sira societies ekka join wela thamunge personalty, team work, organizing skills, creativity,personal relationships wadagaththa kenek.
    Ehema nethi unuth ethi :)

    Oya UNI. EXP CLUB eka --
    Hike season ekata weelky kadu naginawa
    - Kirigalpothth, piduruthalagala, namunukula, riversron, Knucles, Hanhthana, Dolosbage....etc

    Hanthana conservation soc --
    Mekn thamai godak parisara hithakaamee weda karanne
    Perahera kaleta denuwath kireem, pela situweem, polithin (sripada) ekathu kireem wage dewa.

    Science Camp --
    Pitisara dushkara pasalwalata gihin EXAM target karala seminar karanwa, proffesorsla ehema joint wenawa. ethakota kolloth ekka eka PLANE TEA eka gahala inne.

    Onna okaka president kenek wenawa kiyanne , uta life eke anithdewal easily handle, organize karanna puluwan pressure nethuwa.

    Thawa dewal godai.
    Gaththa athal nam lori gagan


    Politics walata ganna force kala kiyalanam mama ahala ne hitapu 4 yrs wala.

    Kellekge athin allapu nethi ekekta ,bath katak kala nethi ekekta a chance eka lebenawa giya gamanma wage.. :P

    Mamath giya gamanma mulinma beluwe HANTHANA kanda diha.

    Kiyanna thiyenne pere kolleknam(or Kellek) , hemotama nolebuna opportinities godak gaththa kollek. (ho Kellek).
    Gon porathwayak aran newei mewa kivve, thawa ekekta uni ekakata yanna podi motivatin ekak denna.


    Metika specially livve okata yanna KEDARAKAME inna UNKNOWNta.

    Tnx !!
    AzJ2FgP.jpg

     
    Last edited:

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    පොඩ්ඩක් හොයපල්ලා.
    තරිනි සිරිවර්ධන කියන්නේ අර ලහිරු වීරසේකරගේ කෙල්ලලු.
    :dull::dull:
    අන්තරෙන් හෙන ගේමක් ගහනවා ඒක යට ගහන්නයි හදිසි අනතුරක් කියලා පෙන්නන්නයි.
    කලු පාලම ළඟ හිටිය පේරේ ළමයින්ටත් කියලා හදිසි අනතුරක් කියන්න කියලා.
    :angry::angry::angry::angry::angry:
    බැනර්, පෝස්ටර් එහෙමත් ගහන්නේ හදිසි අනතුරක් කියලාලු.

    ඩිග්‍රී එක අරගෙන කැම්පස් එකෙන් එළියේ ඉන්න නිසා අන්තරේට නැති පේරේ සයන්ස් එකේ කෙල්ලෝ අද පන්නිපිටියේදී මේ ගැන කියලා.
    :no::no::no::no::no:

    18814233_1384183894998756_5641539396092575927_n.jpg



    කෝකටත් හොයලා බලපන්.
    මම කිව්ව නිසා අහන්න එපා.

    ඕකි අපේ බැච් එකට පහල එකේ. අපේ කොල්ලෙක් තමයි දාගෙන හිටියෙ. ළහිරු කියන එකා නම්නෙමෙයි :lol:
     

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    ඕකි අපේ බැච් එකට පහල එකේ. අපේ කොල්ලෙක් තමයි දාගෙන හිටියෙ. ළහිරු කියන එකා නම්නෙමෙයි :lol:

    ඇයි ඒකි මලේ
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    ඇයි ඒකි මලේ

    කොල්ලත් එක්කමයි කැම්පස් එකේ හිටියෙ ඉඳිකට්ටයි නූලයි වගේ. අන්තිම අවුරුද්දෙ බ්‍රේක්අප් උනා ද කොහෙද. මැරුණ හේතුවනම් දන්නෙ නෑ