ඉදිරියට EVGA එකෙන් කිසිම අලුත් nVidia ග්රැෆික්ස් කාඩ් එකක් නිකුත් නොකරන බවට ප්රකාශ කරයි. 

EVGA kiyanne leading pc parts specially graphics cards manufacture karana company ekak. EVGA eken release kale nVidai GPU witharai no AMD.mokkda evga kiyana company ek nvidia wala karanne
oka wenne kohomda ban nVIDEA hari amd hari design ekak hadala dunnama eka anik company manufacturing karanawadaEVGA kiyanne leading pc parts specially graphics cards manufacture karana company ekak. EVGA eken release kale nVidai GPU witharai no AMD.
EVGA thama supirima quality nvidia cards release kale.
nvidia or amd eken gpu chip eka hadanawa & eka use karala graphics card ekak hadana circuit eka (reference pcb) ekak hadanawa.oka wenne kohomda ban nVIDEA hari amd hari design ekak hadala dunnama eka anik company manufacturing karanawada
good explanationnvidia or amd eken gpu chip eka hadanawa & eka use karala graphics card ekak hadana circuit eka (reference pcb) ekak hadanawa.
e hadala eken unma full graphics card hadala release karanawa release date ekata. "Founders Edition" version kiyala thama mekata normally kiyanne.
(meka unma full graphics card hadanawa kiwwata aththatama wena un thama hadanne but unge namak gamak kohewath nogaha nvidia, amd company logo witharai danne. hariyata nvidia/amd ekenma manufacture kala wage)
meyala me reference pcb design ekama release karana dates walata kalin denawa evga, asus, gigabyte wage manufacturer latath, ethakota eyalath e reference pcb ekama use karala ara widiye design ekenma release karanawa release date ekata but mewaye unge logo eka brand ekath ekka thama enne.
but 4,5 months giyama ara evga, asus wage manufacurers la reference pcb eke karanna puluwan improvements, better power delivery, better electronic parts, better/higher memory chips dala versions godak release karanawa eka eka price walata. mewa bohowita ara "reference design" ekata hadapu gpu walata wada performance wadi ekama graphics chip eka thibbath.
I run my own custom curveඅලුත් ඩ්රියිවර්ස් වලින් පරන කාර්ඩ් වල ෆැන් ප්රොෆයිල් අයින් කර්ලා, හීට් එක වැඩි කර්ලා කාර්ඩ් පුච්චන සින් එක තියෙනවා එන්විඩියාගෙ,. මෙවා සිම්පල් කෙස්..



Power supply units [ best and ultra reliable ], motherboards, cooling solutions....etc.දැන් මොනාද උං හදන්නේ එතකොට?
අනිවායයෙන්ම කරන්න ඔන, නැත්නම් ඩෙඩ්I run my own custom curve![]()
unge 75% withara profit thiyenne GPU walin, 20% withara power supply, 5% witara motherboard, coolers etc.දැන් මොනාද උං හදන්නේ එතකොට?
Power supply units [ best and ultra reliable ], motherboards, cooling solutions....etc.

