තවදුරටත් EVGA එකෙන් nVidia ග්‍රැෆික්ස් කාඩ් නෑ

beam_tech

Well-known member
  • Oct 13, 2017
    8,040
    14,425
    113
    වැලිවේරිය
    EVGA kiyanne leading pc parts specially graphics cards manufacture karana company ekak. EVGA eken release kale nVidai GPU witharai no AMD.
    EVGA thama supirima quality nvidia cards release kale.
    oka wenne kohomda ban nVIDEA hari amd hari design ekak hadala dunnama eka anik company manufacturing karanawada
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    oka wenne kohomda ban nVIDEA hari amd hari design ekak hadala dunnama eka anik company manufacturing karanawada
    nvidia or amd eken gpu chip eka hadanawa & eka use karala graphics card ekak hadana circuit eka (reference pcb) ekak hadanawa.
    e hadala eken unma full graphics card hadala release karanawa release date ekata. "Founders Edition" version kiyala thama mekata normally kiyanne.
    (meka unma full graphics card hadanawa kiwwata aththatama wena un thama hadanne but unge namak gamak kohewath nogaha nvidia, amd company logo witharai danne. hariyata nvidia/amd ekenma manufacture kala wage)

    meyala me reference pcb design ekama release karana dates walata kalin denawa evga, asus, gigabyte wage manufacturer latath, ethakota eyalath e reference pcb ekama use karala nvidia/amd chip eka dala ara "founders edition" widihe design ekenma release karanawa cards release date ekata but mewaye unge logo eka brand ekath ekka thama enne. "Reference" version kiyala thama mewata normally kiyanne.

    but 4,5 months giyama ara evga, asus wage manufacurers la reference pcb eke karanna puluwan improvements, better power delivery, better electronic parts, better/higher memory chips dala versions godak release karanawa eka eka price walata. mewa bohowita ara "reference design" ekata hadapu gpu walata wada performance wadi ekama graphics chip eka thibbath. "3-rd party design, custom design" version kiyala thama mekata normally kiyanne.
     
    Last edited:

    chirantha19890821

    Well-known member
  • Apr 21, 2009
    10,465
    14,258
    113
    Dubai, UAE
    දෙයිහාන්දුරුවනේ...

    face-screaming-in-fear_1f631.png
     

    Kodiya97

    Well-known member
  • Feb 22, 2018
    10,627
    22,775
    113
    අම්බකිස්ස
    nvidia or amd eken gpu chip eka hadanawa & eka use karala graphics card ekak hadana circuit eka (reference pcb) ekak hadanawa.
    e hadala eken unma full graphics card hadala release karanawa release date ekata. "Founders Edition" version kiyala thama mekata normally kiyanne.
    (meka unma full graphics card hadanawa kiwwata aththatama wena un thama hadanne but unge namak gamak kohewath nogaha nvidia, amd company logo witharai danne. hariyata nvidia/amd ekenma manufacture kala wage)

    meyala me reference pcb design ekama release karana dates walata kalin denawa evga, asus, gigabyte wage manufacturer latath, ethakota eyalath e reference pcb ekama use karala ara widiye design ekenma release karanawa release date ekata but mewaye unge logo eka brand ekath ekka thama enne.

    but 4,5 months giyama ara evga, asus wage manufacurers la reference pcb eke karanna puluwan improvements, better power delivery, better electronic parts, better/higher memory chips dala versions godak release karanawa eka eka price walata. mewa bohowita ara "reference design" ekata hadapu gpu walata wada performance wadi ekama graphics chip eka thibbath.
    good explanation
     

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    අලුත් ඩ්‍රියිවර්ස් වලින් පරන කාර්ඩ් වල ෆැන් ප්‍රොෆයිල් අයින් කර්ලා, හීට් එක වැඩි කර්ලා කාර්ඩ් පුච්චන සින් එක තියෙනවා එන්විඩියාගෙ,. මෙවා සිම්පල් කෙස්..
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,428
    2,145
    113
    Leeds, UK
    අලුත් ඩ්‍රියිවර්ස් වලින් පරන කාර්ඩ් වල ෆැන් ප්‍රොෆයිල් අයින් කර්ලා, හීට් එක වැඩි කර්ලා කාර්ඩ් පුච්චන සින් එක තියෙනවා එන්විඩියාගෙ,. මෙවා සිම්පල් කෙස්..
    I run my own custom curve :lol:
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    දැන් මොනාද උං හදන්නේ එතකොට?
    unge 75% withara profit thiyenne GPU walin, 20% withara power supply, 5% witara motherboard, coolers etc.
    dan power supply walin witharai adinna wenne but eka realistic na amd, intel wage card hadanna shift nowunoth.
    bohowita wada karana unwa tika kalayak gihin ain karai of graphic card division ekama wena kenekta wikunai.
    Power supply units [ best and ultra reliable ], motherboards, cooling solutions....etc.
    :yes::yes: