මම ගෙදර හිටියේ නැහැ බන් අම්මාලා තාත්තලා ඉදල තියෙන්නේ ඒ අය ටිකක් වයසයි උන් හයි කරලා යනකම් දන්නේ නැහැ ඒ ගොල්ලෝ
තිකෝන කරන්න හොද නැහැ කියනවා නේද බන්
yako ape nemai ne waradda unga sallith denna one da hari gassanna
------ Post added on Sep 4, 2025 at 7:48 PM
ow ,
33,000 kiwwata owa 11,000 V
btw okun kapati , samahara minissu hithan inne watta madde dammama apita gettuwak danna ona unama move karanawa kiyala free or podi ganakta.
normal kanuwak move karanna LKR 40K+ ganak gihin thibba
11,000 V ekak thawath wadi da danne naha.
kanuwa neme kanuwe support ekata gahana cable eka wath polawata eka gahanna denna epa wattata idiriyata wath awahira wena wifihata.
maru karanna giyama api unge part balanna ona ,
aniwa dadde watte ayinata dammawanna .