kohomada karanneMulti-Device Beta On karala link karanna ethakota puluwan
beta එක නැත්තං ෆෝන් එක ඔන්ලයින් තියෙන්න ඕන මෙහෙම කරන්න.
- Open WhatsApp on the primary smartphone
- Go to the three-dotted menu at the top right corner of the home page
- Tap on Linked Devices
- WhatsApp will display information about Multi-device beta
- Join the beat program and tap on continue
- Open WhatsApp on a laptop, desktop or a tablet
- Scan the QR code on the device through the scanner on the smartphone
- Both the device will now be connected and WhatsApp Web will synchronise messages
- The process might take some time
- Once connected, the user will be able to send and receive messages via WhatsApp Web
ඒකනෙbeta එක නැත්තං ෆෝන් එක ඔන්ලයින් තියෙන්න ඕන මෙහෙම කරන්න.
case ඇඟිල්ල ගහන්න මට කෙල්ලෙක් නෑනෙ..පුකෙ ඇගිල්ලක් ගහගෙන ට්රයි කරලා බලපන් ....
machine eken delete karata phone eka danne naha phone eke data wada karanakan, eka machine eke delete una bawamala wadayak, load wenna balan inna one winadi 3k wage, kalin thibba widiya hndai mata nm,
dan lap eken msgs delete kalata phone eken delete wenneth nacase
![]()
phone eketh data on bnmachine eken delete karata phone eka danne naha phone eke data wada karanakan, eka machine eke delete una bawa