සයිවර් කඩේක වෙඩිමක් ගන්නවත් තවම කෙල්ලෙක් සෙට් උනේ නැහැ මචන්........owa target kale sakkili gota enna kalin tibba rata gena hitala ban.. port city eka develop unot hodai.. nattam anathai.. @NRTG wage ewunta witarai owage wedding ekak ganna afford karanna puluwan..