දම්මිකගේ බැලිස් කැසිනෝ එක ඇතුලේ

chande

Well-known member
  • May 22, 2015
    827
    819
    113
    Adu kule ekek ringala wage eka assata 😅video karala tik tok danna tharan
    Mage aiya kenek innawa dammikage baleno casino eke chef kenek. Godakma enne indian eun lu. Indian actors la awilla horenma yanawalu. Oke video karanna be athule mn hithanne. Adu kule ekekge wedak thamai 😅
     
    • Like
    Reactions: spunkyisii

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,700
    13,478
    113
    කැසිනෝ ක්ලබ් ඇතුලේ බණ කියන්න කියලද කියන්නේ
     

    Alucard_SxE

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    6,523
    2,465
    113
    I have been to casinos many times
    lankawe wadipurama enne chinese un thama dan
    chinese men/women both heavy gamblers
     

    weere_singhe

    Well-known member
  • Dec 26, 2023
    1,051
    1,436
    113
    රටේ ලෝකේ දේවල් දැකලා නැතිව වියලි කලාපෙට වෙලා බුලත් විටක් කාලා වේලි වේලි ඉන්න උන් තමයි මේවාට හෑලි ලියන්නේ :LOL:
     
    • Like
    Reactions: Mr Bones

    Alucard_SxE

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    6,523
    2,465
    113
    machan ai Casino yanne? mokakda benefit eka? nikan hangout with friends? girls?
    I play poker
    Lankawe casinos wala poker play karanne ne dan. Lagadi russian game ekak patan gaththa man eke play kara
    habai dan apahu nawaththuwa/ paused
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,043
    15,553
    113
    New Zealand
    ඔව් ඉතිම්..කැසිනෝ ඵකක් අැතුලෙ නම් ගෑණු නටවන්නේ නැතුව පිරිමි නටවන්නද..
    output.png
    ---
    Masa dekaka padiya wisi kara ekita

    Kauda bn e salli wisi karapu thadiya.indian karayek wave
    ------ Post added on Jul 19, 2024 at 3:44 AM
    ගහපු උන් නැද්ද :P :P :P
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    ආන් හොම්බෙන් ඒ අයි එකෙන් අල්ලපු හරක් හොරෙක්....උම්බේ