දම්රෝ පුටු. ඉඳගන්න පුටු. හොඳ පුටු

Tanto

Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    rexin tiyenaeewa daadiya daanawa pukata saka pitata
    kadenne nam naa quality ekath hondai
    piti passe kaalla vitharak wenas karanna baa indagena inna ekath ekkama thamyi wenas karanna wenne (paddeddi pita kaalla vitharak newee puka tiyana kaallath paddenawa :D )
     
    • Like
    Reactions: stasia

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    menna meka ganna mesh eka nisa hondai

    View attachment 161273
    AC nattan menna meka tama hodama. oya umba dala tiyana 2ma hoda na. a 2ma nam ganna oni right hand side eka tikak comfortable normal rexine ekata wada

    nattan daadiya dala ganda gahala , chair eka steam clean or foam clean wath karan nathuwa rasne nisa Tshirt natuwa hitiyot rash ut hadagena tama natara wenne
     

    Supunttt

    Well-known member
  • Dec 6, 2009
    2,624
    153
    63
    Ac karala naththam mesh eka thiyena ekak balanda

    chair-png.161273

    meka order kara mama damro eken. Factory eketh badu naha kiyala march 2nd week denna puluwan kiwwe :dull:
     
    • Like
    Reactions: stasia and NRTG

    Alucard_SxE

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    6,523
    2,465
    113
    Howz the experience of this. Which HM chair did you order?
    it's pretty fine I've used it for like 2+ yrs I think maybe more
    I have a bad habit of not sitting properly & I do long hrs so needed an upgrade
    Ordered the Herman Miller Embody, also prolly gonna order a recliner leather chair for chill time :)
     

    vj3660

    Well-known member
  • Sep 17, 2007
    2,055
    2,307
    113
    it's pretty fine I've used it for like 2+ yrs I think maybe more
    I have a bad habit of not sitting properly & I do long hrs so needed an upgrade
    Ordered the Herman Miller Embody, also prolly gonna order a recliner leather chair for chill time :)
    Thanks for the reply. I have a HM too and worth for the price when it comes to back pain. I started with Damro ones they are not bad either but when I had Darmo ones I always wanted to have the Alpha one you used. I think for the mid range its a good chair for everyone.

    HermanMiller > Alpha >Damro Fabric