කොන්ඩේ හිටවපු තට්ටයා යැයි කියමින් @Heshan Daminda ට දමිත් අසංක බනියි. ආරාමේ වත්තට පැනලා කෑම කාපු සීන් එකක් වගේ හේතුව.
කොන්ඩේ හිටවපු තට්ටයා යැයි කියමින් @Heshan Daminda ට දමිත් අසංක බනියි. ආරාමේ වත්තට පැනලා කෑම කාපු සීන් එකක් වගේ හේතුව.
@thaweesha ge talks neda mu dennethමුත් නිකං වස්සෙක් වගේ මේකේ නම්
Damith thama budu wune na. Habai track eke enawa society eken stop karanawa. I'm at the end. Waiting for damith.@thaweesha ge talks neda mu denneth
un dennama eka wage katha karanne ... wachana kada kada@thaweesha ge talks neda mu denneth
Pruthakjana huththalata therena simaawa ochcharai.un dennama eka wage katha karanne ... wachana kada kada![]()
ඔව් බන්mmuuta aye pissuda ban nattam marijuana voice eke bad affect ekakda
එ කියන්නේ @thaweesha ත් ගන්ජා ගහනවද?ඔව් බන්
ගන්ජා ගහපුවාම වොයිස් සුපිරි
හැබැයි ට්රැක යනවා
මටත් උනා
හැබැයි මගෙ ට්රැක් එක යන්න කලින් නැවැත්තුවා
සිගින් වොයිස් එක දැන් සුපිරි මගේ
මූ කුදු ගහනවද? අඩේ කොහොම හිටිය පොරක්ද බන්. මාර කටහඬ.කුඩුගහල ආයෙ සේසතම නැතිකරගෙන වගේ
අර රොමේෂ් සුගතපාල පොන්නය කියනව සමාජෙ විසින්ලු මූව මේ තත්වයට පත්කරේ![]()