දඹුල්ලේ දේවස්ථානය වෙනත් තැනක ස්ථාපිත කිර

ShanikDJs

Member
Jan 14, 2009
8,505
221
0
ඇමරිකාවේ
mun hithagena inne apita dan palliyak naha kiyala.. kohe hari e wenuwata thawa palliyak labuna na ne.. ithin thawa mona katha da.. :):):):). arunayata oka daraganna baha wage.. ekai poddak sadde wadiy:lol::lol:
ඒක කියන්නද පොන්ස් ෆෙක් එකක් හදන් ආවෙ


අඩේ චාටර් බං
උබලගෙ සංහතියටම ලැජ්ජාවක්
අඩේ ඇයි බන් ෆේක් හදන් පු* දෙන්න ආවෙ
සිරි ලංකාවට බලෙන් ඇවිල්ල පු* දුන්නා වගේ

අඩේ උබෙ හොදටයි කියන්නෙ
චාටර් වැඩ කරන්න එපා බං
උබෙ අම්මටයි එකේ නින්දාව යන්නෙ:rofl::rofl:
 

sirajstc

Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    mun hithagena inne apita dan palliyak naha kiyala.. kohe hari e wenuwata thawa palliyak labuna na ne.. ithin thawa mona katha da.. :):):):). arunayata oka daraganna baha wage.. ekai poddak sadde wadiy:lol::lol:


    Meyala EKa pLAN EKAK Daai ALLAH SWT plan EKak Daay AntimEta jayagannE ALLAH GE planner
    :)
    SO BAYA wenna kisima awasya taawayak ne.
    ALLAH swt kohamdath puluwan dekkane Nuwara eliya palliya kavda open kare kiyala

    [FONT=Verdana,Arial]And they (the disbelievers) schemed, and Allah schemed (against them): and Allah is the best of schemers. -[/FONT]
     

    ShanikDJs

    Member
    Jan 14, 2009
    8,505
    221
    0
    ඇමරිකාවේ
    Meyala EKa pLAN EKAK Daai ALLAH SWT plan EKak Daay AntimEta jayagannE ALLAH GE planner
    :)
    SO BAYA wenna kisima awasya taawayak ne.
    ALLAH swt kohamdath puluwan dekkane Nuwara eliya palliya kavda open kare kiyala

    [FONT=Verdana,Arial]And they (the disbelievers) schemed, and Allah schemed (against them): and Allah is the best of schemers. -[/FONT]
    අනේ බොල තොපිලගෙ කෙට්ටු පුකවල් වලට මොන වෙට්ටුද:growl::growl::growl:

    ගෙදර්ට වෙලා අතේ පාරක් ගහලා නිදාගනින් සක්කිලියො
    :lol::lol:
     
    Apr 5, 2012
    25
    3
    0
    ඒක කියන්නද පොන්ස් ෆෙක් එකක් හදන් ආවෙ


    අඩේ චාටර් බං
    උබලගෙ සංහතියටම ලැජ්ජාවක්
    අඩේ ඇයි බන් ෆේක් හදන් පු* දෙන්න ආවෙ
    සිරි ලංකාවට බලෙන් ඇවිල්ල පු* දුන්නා වගේ

    අඩේ උබෙ හොදටයි කියන්නෙ
    චාටර් වැඩ කරන්න එපා බං
    උබෙ අම්මටයි එකේ නින්දාව යන්නෙ:rofl::rofl:


    ubata ochara duka mang fake eken awa kiyalada nathanm, ubalage anthawadi kriyawa asarthaka una kiyalada.. poddak ganan karala balapan lankawe palli da wadi pansal da wadi kiyala... awurudu 63 kata passe thamai munta dabulla aithihasika kiyala mathak wela thiyenne:lol::lol::lol::lol::lol:
     
    Apr 5, 2012
    25
    3
    0
    Meyala EKa pLAN EKAK Daai ALLAH SWT plan EKak Daay AntimEta jayagannE ALLAH GE planner
    :)
    SO BAYA wenna kisima awasya taawayak ne.
    ALLAH swt kohamdath puluwan dekkane Nuwara eliya palliya kavda open kare kiyala

    [FONT=Verdana,Arial]And they (the disbelievers) schemed, and Allah schemed (against them): and Allah is the best of schemers. -[/FONT]

    :):):):):)
     

    ShanikDJs

    Member
    Jan 14, 2009
    8,505
    221
    0
    ඇමරිකාවේ
    ubata ochara duka mang fake eken awa kiyalada nathanm, ubalage anthawadi kriyawa asarthaka una kiyalada.. poddak ganan karala balapan lankawe palli da wadi pansal da wadi kiyala... awurudu 63 kata passe thamai munta dabulla aithihasika kiyala mathak wela thiyenne:lol::lol::lol::lol::lol:


    උබේ පුකේ මයිල් ටික කපාගෙන වරෙන්කො
    බට්ර් කෑල්ලක් එක්ක උබව සුද්දෙක්ට දෙන්න

    හම්බස් කම්බස්
    :lol::lol:
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    ShanikDJs හොද සිංහල බොද්ධයෙක් කතා කරලා තියනවා....මම ඔයාගේ ගානට වැටෙන්නේ නෑ මචං ඔයා මට කොච්චර බැන්නත් මට කිසි ගානක් නෑ..ඔයා එක්ක තරහාත් නෑ :D
     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    කොහෝම හරි
    Code:
    මක්කම
    පන්සලකුත් හදලා දුන්නා නම් හරි..:D:D


    :cool:
    11.gif
     

    sudu pusa

    Well-known member
  • Oct 12, 2010
    31,296
    2,660
    113
    42
    මහනුවර නගරය
    මචං ඉස්සෙලාම හොදට කතා කරන්න ඉගෙන ගන්න...:cool:අපිට කොහේ ගෙන්ච්චාත් ප්‍රස්නයක් නෑ හේ..
    කොහෝම හරි
    Code:
    [URL="http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=12561352#post12561352"]දඹුල්[/URL]ලේම
    පල්ලියක් හදලා දුන්නා නම් හරි..:D:D

    අපි හොද............ට දන්නවා කොන කපපු උන්ට ටෝක් කරන්න මචන්:D
     

    uzi101

    Member
    Dec 7, 2011
    1,677
    172
    0
    දැන් ඉතින් හරිනේ. වැඩේ සෙටල්. කොහොමද බෞද්ධයගේ බලේ. අපි එකතු උනොත් කවදාවත් අපේ ජාතියවත් ආගමවත් වට්ටන්න බෑ. අපි කටවහන් හිටියානම් මුන් අපිට පු* ඇරලා තියෙයි.
    සින්හල බෞද්ධයා කොච්චර හොඳද කියලා කියනවා නම් මේක තමයි හොඳම උදාහරනේ. අපි හදන්නේ අපේ උරුමය ආරක්ශා කරගන්න මිසක් අනිත් ආගම් වලට හිරිහැර කරන්න නෙවෙයි කියන එක මේකෙන් පැහැදිලි වෙනවා. අපි අපේ ආත්මාරක්ශාවට විතරයි වැඩකරන්නේ.
    මීට පස්සෙත් සිංහලයෝ කොන්ද කෙලින් වැඩකරන්න ඉගෙනගන්න මේක පාඩමක් කරගන්න. අපේ දේවල් වලට කෙලින්න් එන අයට කිසිම බුරුලක් නොදී ඉන්න
    සිංහලයට ජයවේවා