දඹුල්ලේ පල්ලිය කඩා දැමීම සහ පසු විපරම

Status
Not open for further replies.

U-tag

Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113


    ජිනීවා සිද්ධීයට හම්බයෝ ඉස්සරහට පැන්නෙ හිතේ දේවල් දෙක්ක තියාගෙන
    එකක් උන් ඇමරිකාව එක්ක කොහොමත් මල
    අනික උන්ට ඕනෙ උනා මේකෙ මුස්ලිම් බහුතරයක් ඉන්නව කියල ලෝකෙට පෙන්නන්න

    නැතුව ලංකාවට ආදරේ නම් ලංකාවේ සිංහ කොඩි උස්සන් පෙළපාලි යන් නැතුව පාකිස්ථානෙ කොඩියයි කොළ කොඩි උස්සනෙ අහවල් මගුලකට ඌරො

    good start sinhalease carry on before this becomes another afganisthan

    for all the ass hole sinhealses

    "ආණ්ඩුව උඹලට කියයි මේක සර්ව ආගමික රටක් කියල ඒහෙම කියල සිංහල ගෑනුන්ටත් නින්ජා කිට් එක අන්දාවි
    දළදා මාලිගාව ඇතුලෙ කුරාණය කියවන්න ගත්ත දවසට, ඇෆ්ගනිස්ථානෙ ඛාමියන් බුද්ධ ප්‍රතිමාවලට තිබ්බ ඩයිනමයිට් අවුකන පිළිමෙටත් තිබ්බ දවසට දතයි කටයි පුට්ටු කරන් බලන් ඉදපල්ල "


    :yes::yes::yes::yes:
     

    shanmi

    Member
    Feb 13, 2009
    78
    3
    0
    Kandy
    අප මේ අවස්ථාවේ රටේ තිබෙන තත්වය බටහිර ප්‍රජාව දැනුවත් කරමින් ‍රට තවත් අවුල් කිරීමට අවශ්‍ය නොමැති නමුදු මේ තත්වය පිළිබඳව ලෝක මුස්ලිම් රටවල් පමණක් පුද්ගලිකව දැනුවත් කරමින් රට තුල සාමය සහ සාධාරණත්වය ස්ථාපනය කිරීමට රජයෙන් ඉල්ලා සිටින ලෙස ඔවුන්ගෙන් ඉල්ලා සිටීමේ වරදක් මා නොදකිමි.


    Code:
    http://www.anvermanatunga.com/2012/04/21/dambulla-mosque/

    batahira jaathingen nam udawwak lebena ekak nehe friend..!! api wage nemei eyla ANTI MUSLIMS nea ???? api heduwe ape jathika urumaya reka ganna. oyala koi tharam palli me lankawe hadala thiyenawada ?? minissuntath wada palli thiyenawa mama hithanne..! oyala nidahase agama adahagena innawane..apita nikam balan inna puluwanda shathawarsha gananawaka indan thiyena ape pujaa bumiye athuleth oya wage dewal weddi..me rate samaya araksha wena eka nam oyala balaporoththu wenne essella bahuthara mathayata eda denna.. meka nam thamange nidahasa thaman wisin nethi kara genimak witharai.. tharaha wenna epa kiwwe aththa !!
     

    kandya

    Well-known member
  • Jun 15, 2010
    23,303
    1,696
    113
    මහනුවර
    මුසලලන්කට් වෙනුවට සිරාජ් දැන් පටන් අරන්. මචන් කුලා මුවත් අපි වක පුටේ යවමුද. නැත්නම් අම්බකිස්සේ යවමුද :lol::lol::lol:

    :lol::lol:
     

    somadasa

    Well-known member
  • Jul 3, 2009
    16,314
    982
    113
    PoosHouse
    1963 ඉඳලා ඔය ටකරම් වෙන්න ඇති ගහලා තියෙන්න ඇත්තේ :lol::lol:

    අනේ පල වල් නපුංෂකයා.
    තොපි ඔය වගේ මොබයිල් පල්ලි ගහනවා හැමතැනම හතු එනවා වගේ. හැම සිකුරාදම හම්බ වල් ඌරෝ රැලක් ඕකට රිංගලා " අල් හුල් ගගා " ඉන්නවා අවුරැද්දක් දෙකක්. ඊට පස්සේ ඕක ටික ටික මොඩිෆයි කරලා ගහගන්නවා අරාබියේවත් නැති සයිස් එකේ දඩාර් සයිස් බංකරයක් ( බ්‍රේන් වොෂ් කරගන්න ). නීතිය ඉස්සරහදී කියන්නේ මේක පුරාණයේ ඉඳලා යාඥ්ඥා කිරීමට යොදාගත්ත තැනක් කියලා. පල ඩෝ __ නොදී. තොපි හිතාගෙන ඉන්නේ අපේ ඇස් කන් කනපිට ගහලා කියලද?. තොපේ ඔය ඝාතකාගාරවලට ගහන්න ඕනෙ පෙට්‍රල් බෝම්බ නෙවෙයි, න්‍යෂ්ටික බෝම්බ. තොපි මේ රටේ කරන ගූ වැඩවලට ඔය බෝම්බ පාර මදි බොලව්. කරන්න පුලුවන් වල් ගූ වැඩ ඔක්කොම කරලා ආවා මෙතන සාමය සමගිය ගැන කතා කරන්න. අම්පාරේ පන්සල් විනාශ කරන කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?. කූරගල විනාශ කරනකොට කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?. :frown::frown::frown:
    අඩෝ, සිංහලයා නිකන් අවුස්ස ගන්නේ න්ඇතුව හිටපන්. හැමදාම අපි ඉවසගෙන ඉන්නවා. ඉදල ඉදලා දෙන්න ගත්තම කන එවුන් කන හැටි තෝ දැකලා තියෙනවනේ?. ඒ මදි නම් සිංහලයගේ මේ රටේ ඉතිහාසෙත් පොඩ්ඩක් කියවලා බලපන්. අර අල්ල හෑල්ල කියව කියව ඉන්නේ නැතුව. කියවන්න දන්නේ නැත්නම් දන්න එකෙක්ගෙන් හරි අහගෙන දැනගනින්. ගෙරි මූසලයා. :frown::frown:
    :D
     

    somadasa

    Well-known member
  • Jul 3, 2009
    16,314
    982
    113
    PoosHouse
    රත්තරං;12556719 said:
    පිස්සුද බන්.. මුන්ව අරාබි රටවලත් ගනන් ගන්නේ නෑ.. ඕකුන් ගල්ෆ් රටවලට ගියහම මුල් දවස්වල ඔලුවේ ආප්පේ නමාගෙන හෙන වන්සෙන් ඉන්නේ ලන්කාවේ සිංහල උන්ට පේන්න.. ටිකදවසක් ගියහම උන්ට තේරෙනවා එහේ පල්ලි වලින් මුන්ව ගනන්ගන්නේ නෑ කියලා. එතකොට නිකන්ම පීචන් කුක්කො වෙලා ඉන්නවා. අපි හරි ඔකුන්ට ලගින්න තැනක් දුන්නේ නැත්නම් ඕකුන්ට යනඑනමක් නෑ, දෙමල මිනිස්සුනම් කැනඩාව ඉන්දියාව වගේ රටවල් වලින් හරි ගන්නවා. ඔය පුක්බඩයෝ යන එනමක් නැති ඔන්.. එහෙව් එකේ මුන්ට අපි ලගින්න තැනක් දුන්නහම එනවා ඒකෙත් පහරන්න

    අනික අරාබියට ගන්න මුන්ගේ අරාබි සම්භවයක් නෑනේ බන්,,, අරාබියො මලයාලි ගොන්නු ගහලා හැදිච්ච උන් ලන්කාවට ඇවිත් දෙමල කවලම් වෙලා ඉන්නේ. මුන්නම් හිතන්නේ මුන් අරාබින්ගෙනුයි සිංහලුන්ගෙනුයි එනවා කියලා. එහෙනම් ඇයි දන්නේ නෑ සින්හල හරි අරාබි හරි කතානොකර දෙමල කතා කරන්නේ.. දෙමල මලයාලි ගෝතයො බන්

    දෙමල මිනිස්සු දාහෙන් සම්පතක්..නරක උන් හිටියට උන්ගේ හොද එකා අසීමිතව හොදයි,, මුන්ගේ හොද නරක කියලා ජාති දෙකක් නෑ
    munta kliyanne yonaka thambi:nerd:
     

    spgun

    Well-known member
  • Mar 28, 2009
    1,835
    134
    63
    N/A
    Mun okkotama odata ridila.........


    Pala yanda......


    Dambulleng nondi una mada..........

    Aya awa nondi wenda.......




    .

    පල හම්බයො යන්න
    දඹුල්ල හම්බ කොලනියක් කිරීමේ පහත් ආශාව දිය වුණා නේද.....??
     

    tishantha

    Member
    Aug 3, 2010
    1
    1
    0
    තොපිට තව දවස් 23 ය් තියන්නේ

    1963 බැරිනම් උබලගේ අහවල් එකාගේ කාලේ හැදුවත් පන්සලේ හදපු අනවසර ඉදිකිරිම වහාම අයින් කරන්න ඕනි
     
    • Like
    Reactions: Gothic

    Rex921

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    41,027
    1,957
    113
    Scandinavia
    1963 ඉඳලා ඔය ටකරම් වෙන්න ඇති ගහලා තියෙන්න ඇත්තේ :lol::lol:

    අනේ පල වල් නපුංෂකයා.
    තොපි ඔය වගේ මොබයිල් පල්ලි ගහනවා හැමතැනම හතු එනවා වගේ. හැම සිකුරාදම හම්බ වල් ඌරෝ රැලක් ඕකට රිංගලා " අල් හුල් ගගා " ඉන්නවා අවුරැද්දක් දෙකක්. ඊට පස්සේ ඕක ටික ටික මොඩිෆයි කරලා ගහගන්නවා අරාබියේවත් නැති සයිස් එකේ දඩාර් සයිස් බංකරයක් ( බ්‍රේන් වොෂ් කරගන්න ). නීතිය ඉස්සරහදී කියන්නේ මේක පුරාණයේ ඉඳලා යාඥ්ඥා කිරීමට යොදාගත්ත තැනක් කියලා. පල ඩෝ __ නොදී. තොපි හිතාගෙන ඉන්නේ අපේ ඇස් කන් කනපිට ගහලා කියලද?. තොපේ ඔය ඝාතකාගාරවලට ගහන්න ඕනෙ පෙට්‍රල් බෝම්බ නෙවෙයි, න්‍යෂ්ටික බෝම්බ. තොපි මේ රටේ කරන ගූ වැඩවලට ඔය බෝම්බ පාර මදි බොලව්. කරන්න පුලුවන් වල් ගූ වැඩ ඔක්කොම කරලා ආවා මෙතන සාමය සමගිය ගැන කතා කරන්න. අම්පාරේ පන්සල් විනාශ කරන කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?. කූරගල විනාශ කරනකොට කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?. :frown::frown::frown:
    අඩෝ, සිංහලයා නිකන් අවුස්ස ගන්නේ න්ඇතුව හිටපන්. හැමදාම අපි ඉවසගෙන ඉන්නවා. ඉදල ඉදලා දෙන්න ගත්තම කන එවුන් කන හැටි තෝ දැකලා තියෙනවනේ?. ඒ මදි නම් සිංහලයගේ මේ රටේ ඉතිහාසෙත් පොඩ්ඩක් කියවලා බලපන්. අර අල්ල හෑල්ල කියව කියව ඉන්නේ නැතුව. කියවන්න දන්නේ නැත්නම් දන්න එකෙක්ගෙන් හරි අහගෙන දැනගනින්. ගෙරි මූසලයා. :frown::frown:
    පට්ට කතාව...:D:D:D:D
     

    buwa68

    Well-known member
  • May 17, 2008
    1,595
    230
    63
    Kalutara
    අඩෝ වල් හම්බ හු*තිගෙ පුතුනේ....දඟලන්නැතුව සිංහල අපිට මෙ වගෙ ආතල් එකක් දීගෙන හිටපන්.......:lol::lol:වැඩිය උඩපැන්නොත් බොලට වෙන දේ බොලට හිතාගන්නත් බැරිවෙයි:shocked::shocked:.........

     
    Last edited:

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    1963 ඉඳලා ඔය ටකරම් වෙන්න ඇති ගහලා තියෙන්න ඇත්තේ :lol::lol:

    අනේ පල වල් නපුංෂකයා.
    තොපි ඔය වගේ මොබයිල් පල්ලි ගහනවා හැමතැනම හතු එනවා වගේ. හැම සිකුරාදම හම්බ වල් ඌරෝ රැලක් ඕකට රිංගලා " අල් හුල් ගගා " ඉන්නවා අවුරැද්දක් දෙකක්. ඊට පස්සේ ඕක ටික ටික මොඩිෆයි කරලා ගහගන්නවා අරාබියේවත් නැති සයිස් එකේ දඩාර් සයිස් බංකරයක් ( බ්‍රේන් වොෂ් කරගන්න ). නීතිය ඉස්සරහදී කියන්නේ මේක පුරාණයේ ඉඳලා යාඥ්ඥා කිරීමට යොදාගත්ත තැනක් කියලා. පල ඩෝ __ නොදී. තොපි හිතාගෙන ඉන්නේ අපේ ඇස් කන් කනපිට ගහලා කියලද?. තොපේ ඔය ඝාතකාගාරවලට ගහන්න ඕනෙ පෙට්‍රල් බෝම්බ නෙවෙයි, න්‍යෂ්ටික බෝම්බ. තොපි මේ රටේ කරන ගූ වැඩවලට ඔය බෝම්බ පාර මදි බොලව්. කරන්න පුලුවන් වල් ගූ වැඩ ඔක්කොම කරලා ආවා මෙතන සාමය සමගිය ගැන කතා කරන්න. අම්පාරේ පන්සල් විනාශ කරන කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?. කූරගල විනාශ කරනකොට කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?. :frown::frown::frown:
    අඩෝ, සිංහලයා නිකන් අවුස්ස ගන්නේ න්ඇතුව හිටපන්. හැමදාම අපි ඉවසගෙන ඉන්නවා. ඉදල ඉදලා දෙන්න ගත්තම කන එවුන් කන හැටි තෝ දැකලා තියෙනවනේ?. ඒ මදි නම් සිංහලයගේ මේ රටේ ඉතිහාසෙත් පොඩ්ඩක් කියවලා බලපන්. අර අල්ල හෑල්ල කියව කියව ඉන්නේ නැතුව. කියවන්න දන්නේ නැත්නම් දන්න එකෙක්ගෙන් හරි අහගෙන දැනගනින්. ගෙරි මූසලයා. :frown::frown:



    allo,,dan walla allan puka dipan allata,,ballo meka LION KINGDOM ekak.,.thopi wage sunaka potakayo Guu kjariyo,,ai meke lowanna gattot,,ammata Hukola yawanne
     

    buwa68

    Well-known member
  • May 17, 2008
    1,595
    230
    63
    Kalutara
    allo,,dan walla allan puka dipan allata,,ballo meka LION KINGDOM ekak.,.thopi wage sunaka potakayo Guu kjariyo,,ai meke lowanna gattot,,ammata Hukola yawanne

    :lol::lol: cool down macho.......mata hinawa nawatta gannath ba bn...:rofl::rofl:
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,235
    113
    Forest
    Genieva eka vote kale ubala newene. Nikan denne nathuwa idahan. Moko Uba hithanne Muslim kiwwa paliyata ubala okkoma ekai kiyana ekada. Mudukku wage palli gahan hithena hithena than wala anthimata baluwama thani takaran godak. Anika hamudawa araksha koranna? :lol: Ara sinhala kollekwa kapala thibbe e wele thopiwa araksha kore e madida :P Don't talk about extremism. People know who you are :lol: Don't cry here
     

    uzi101

    Member
    Dec 7, 2011
    1,677
    172
    0


    ජිනීවා සිද්ධීයට හම්බයෝ ඉස්සරහට පැන්නෙ හිතේ දේවල් දෙක්ක තියාගෙන
    එකක් උන් ඇමරිකාව එක්ක කොහොමත් මල
    අනික උන්ට ඕනෙ උනා මේකෙ මුස්ලිම් බහුතරයක් ඉන්නව කියල ලෝකෙට පෙන්නන්න

    නැතුව ලංකාවට ආදරේ නම් ලංකාවේ සිංහ කොඩි උස්සන් පෙළපාලි යන් නැතුව පාකිස්ථානෙ කොඩියයි කොළ කොඩි උස්සනෙ අහවල් මගුලකට ඌරො

    good start sinhalease carry on before this becomes another afganisthan

    for all the ass hole sinhealses

    "ආණ්ඩුව උඹලට කියයි මේක සර්ව ආගමික රටක් කියල ඒහෙම කියල සිංහල ගෑනුන්ටත් නින්ජා කිට් එක අන්දාවි
    දළදා මාලිගාව ඇතුලෙ කුරාණය කියවන්න ගත්ත දවසට, ඇෆ්ගනිස්ථානෙ ඛාමියන් බුද්ධ ප්‍රතිමාවලට තිබ්බ ඩයිනමයිට් අවුකන පිළිමෙටත් තිබ්බ දවසට දතයි කටයි පුට්ටු කරන් බලන් ඉදපල්ල "



    :yes::yes::yes:
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    අනවසර ඉදිකිරිම වහාම අයින් කරන්න ඕනි තමා නමුත් සිංහල ගමක අනවසරෙන් ඉදිකරනම් බලන් හිටපු එවුන්ට තලන්න ඕනේ, කෝ මේ රටේ නිතිය, ඇයි නීතියට පෙරට එන්න බැරි? මෙච්චර බෞද්ධයන් වෙසන රටක,මුස්ලිම්වරු මෙච්චර සෙල්ලම් දාන්නේ කෙසේද? ඇයි හැම දෙයක්ම මෝරනකම් බලන් ඉන්නේ... ඊට පස්සේ කනවෝ කනවෝ කිව්වම හරිද? ඇයි යමක් වෙන්න කලින් හිතන්න බැරි? කව්ද මේවට වැරදි කරුවන් වන්නේ ???

    එතකොට මොකද උනේ අනවසරෙන් හදපු පල්ලිය??? මීට පස්සේවත් අවදානෙන් ඉමු......
     
    Last edited:
    Status
    Not open for further replies.