දඹුල්ලේ පල්ලිය කඩා දැමීම සහ පසු විපරම

Status
Not open for further replies.

emes

Junior member
  • Jul 19, 2006
    368
    12
    18
    බෞද්දයන්ටයි මේ කියන කූරගලටයි තියෙන සම්බන්දයනම් මන් දන්නේ නැහැ.
    හැබෙයි ඉස්ලාම් අගමටයි මේ කියන තැනටයි කිසිම විදිහකින් සම්බන්දයක් නැහැයි කියල මන් දන්නවා.

    මෙතන ජේලානී කියලා නමක් තියාගෙන ඉන්නේ ගන්ජා කාරයෝ ටිකක්.මුන් මෙතන ඉස්ලාම් ආගමේ නම විකුනම් ඉස්ලාම් ආගමට කිසිම සම්බන්දයක් නැති වැඩ කරන් ඉන්නව.

    හරිනම් මුස්ලිම් මිනුස්සුන්ම ගිහින් මුන්ව ඔතනින් ගහල පන්නන්න ඔනේ

    ඔය තැනට මමත් ගිහිල්ල බලල තියෙනව.ඔතන ඉන්න ගන්ජා කාරයො කියනව. ඊරාක්වල හිටපු අබ්දුල් කාදර් ජෙයිලානි http://en.wikipedia.org/wiki/Abdul-Qadir_Gilani කියන මුස්ලිම් සාස්තෘවරයා එතන තැන්පත් වෙලා ඉන්නව කියල.

    එහෙම එක්කෙනෙක් හිටියා. හැබැයි එයා ඉපදුනෙත් මැරුනෙත් ඊරාක්වල.ලංකාවෙ නෙමෙයි.

    ඔන්න කඩන්න ඔනේ තැනක්.ගිහිල්ල කඩපල්ලා.ගහල එලවපල්ලා
    .


    As a muslim I too agree.

    If the sinhalese can destroy this place it will be a great service for the muslims, since there is nothing islamic happening here. whatever happens in this place is not islamic and whoever worships here is a non-muslim who calls themselves as muslims.
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    ogollanta mechchara dadi selakillak dakwanne ai mewani prachandathwa kriya walata. e kiyanne kisiyam durakata manussakamak nedda. lankawe kochchara aparada sidda wenawada. Lankawe katawath hariata jeewath wenna behe hariata. Lankawe jeewana wiyadama hema deyakma wedi wela. jeewath wenna idak nehe, jeewana wiyadama echcharatama. ema isthanaya dewasthanayak mul gatha karala hadapu thenak, hambaya saha anathawadiya ekata gewasi hitapu thenak, den methanata awith jathi wadi kola hala pathurawanna epa. umba allah, saha ura kiyay, ohu wenath deyak kiyay thamunge agamata, mewani prashandathwa kriya kiya pala methanata wenne nikan kuthu halayak pamanak wisadumak nehe, methana wisadumak lesata tiyenne, api hema hema kenekma ekata jeewath wenna dena ganna one, if you speak or disgrace someone elses preaching, Your Violating Lord Buddha's preching, stick up for whats right, because right is right and wrong is wrong. there are only two types of people who will live in this world. 1 is someone who does good and 1 is someone who does bad.
     

    djtwinz

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    1,881
    273
    83
    taprobane
    1963 ඉඳලා ඔය ටකරම් වෙන්න ඇති ගහලා තියෙන්න ඇත්තේ :lol::lol:

    අනේ පල වල් නපුංෂකයා.
    තොපි ඔය වගේ මොබයිල් පල්ලි ගහනවා හැමතැනම හතු එනවා වගේ. හැම සිකුරාදම හම්බ වල් ඌරෝ රැලක් ඕකට රිංගලා " අල් හුල් ගගා " ඉන්නවා අවුරැද්දක් දෙකක්. ඊට පස්සේ ඕක ටික ටික මොඩිෆයි කරලා ගහගන්නවා අරාබියේවත් නැති සයිස් එකේ දඩාර් සයිස් බංකරයක් ( බ්‍රේන් වොෂ් කරගන්න ). නීතිය ඉස්සරහදී කියන්නේ මේක පුරාණයේ ඉඳලා යාඥ්ඥා කිරීමට යොදාගත්ත තැනක් කියලා. පල ඩෝ __ නොදී. තොපි හිතාගෙන ඉන්නේ අපේ ඇස් කන් කනපිට ගහලා කියලද?. තොපේ ඔය ඝාතකාගාරවලට ගහන්න ඕනෙ පෙට්‍රල් බෝම්බ නෙවෙයි, න්‍යෂ්ටික බෝම්බ. තොපි මේ රටේ කරන ගූ වැඩවලට ඔය බෝම්බ පාර මදි බොලව්. කරන්න පුලුවන් වල් ගූ වැඩ ඔක්කොම කරලා ආවා මෙතන සාමය සමගිය ගැන කතා කරන්න. අම්පාරේ පන්සල් විනාශ කරන කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?. කූරගල විනාශ කරනකොට කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?. :frown::frown::frown:
    අඩෝ, සිංහලයා නිකන් අවුස්ස ගන්නේ න්ඇතුව හිටපන්. හැමදාම අපි ඉවසගෙන ඉන්නවා. ඉදල ඉදලා දෙන්න ගත්තම කන එවුන් කන හැටි තෝ දැකලා තියෙනවනේ?. ඒ මදි නම් සිංහලයගේ මේ රටේ ඉතිහාසෙත් පොඩ්ඩක් කියවලා බලපන්. අර අල්ල හෑල්ල කියව කියව ඉන්නේ නැතුව. කියවන්න දන්නේ නැත්නම් දන්න එකෙක්ගෙන් හරි අහගෙන දැනගනින්. ගෙරි මූසලයා. :frown::frown:
    Kathawa aththa :yes::yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: Arc Defender

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    බෞද්දයන්ටයි මේ කියන කූරගලටයි තියෙන සම්බන්දයනම් මන් දන්නේ නැහැ.
    හැබෙයි ඉස්ලාම් අගමටයි මේ කියන තැනටයි කිසිම විදිහකින් සම්බන්දයක් නැහැයි කියල මන් දන්නවා.

    මෙතන ජේලානී කියලා නමක් තියාගෙන ඉන්නේ ගන්ජා කාරයෝ ටිකක්.මුන් මෙතන ඉස්ලාම් ආගමේ නම විකුනම් ඉස්ලාම් ආගමට කිසිම සම්බන්දයක් නැති වැඩ කරන් ඉන්නව.

    හරිනම් මුස්ලිම් මිනුස්සුන්ම ගිහින් මුන්ව ඔතනින් ගහල පන්නන්න ඔනේ

    ඔය තැනට මමත් ගිහිල්ල බලල තියෙනව.ඔතන ඉන්න ගන්ජා කාරයො කියනව. ඊරාක්වල හිටපු අබ්දුල් කාදර් ජෙයිලානි http://en.wikipedia.org/wiki/Abdul-Qadir_Gilani කියන මුස්ලිම් සාස්තෘවරයා එතන තැන්පත් වෙලා ඉන්නව කියල.

    එහෙම එක්කෙනෙක් හිටියා. හැබැයි එයා ඉපදුනෙත් මැරුනෙත් ඊරාක්වල.ලංකාවෙ නෙමෙයි.

    ඔන්න කඩන්න ඔනේ තැනක්.ගිහිල්ල කඩපල්ලා.ගහල එලවපල්ලා
    .

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    කොච්චර මෙතන බෙරිහන් දුන්නත් වැඩක් නැහැ, මොකක්ද ඉස්ලාම් කියලා මමත් හොදටම දන්නවා, මේක මහා විකාරයක් ඉස්ලාමයට සම්බන්ධ නැතිදෙයක්, මෝඩ මුස්ලිම් මිනිස්සුනේ උඹලාට දෙවියන්ගේ සාපය වැඩි ඇතක නැහැ
     

    Arc Defender

    Member
    Oct 9, 2011
    165
    35
    0
    පව් කල දැයක ඉපැදීමයි ලොකුම පව
    හෙළ දැය උවමනා නැහැ හෙළයා හටම
    පරයන් රජ කරනු දැක දැක හිස මතම
    ඇහැ කණ පියා හිඳුමයි අද හෙළ දහම:frown::(:(




    මෙතන බහුතරයක් සිංහලයන් කොන්දක් තියන නියම සිංහ පුත්‍රයන්යැයි දැකීමට ලැබීම සතුටක්. :yes:
     

    Mr.Truth

    Member
    Jan 30, 2012
    26,941
    1,713
    0
    Heaven with Angels
    pala pala hambaya yanna.
    thope palliya ain karanawa kiwwa agamathiya.
    wena thanakata aran yanawalu.
    thopita pennuwe podi udaaharanayak witharai.
    digatama sinhalayata kelola uda paninna awoth lankawenma yana lasthi weyan.
     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    දඹුල්ලේ පන්සල් වලට අයිති ඉඩම් වල පල්ලි අටවන එක වැරදියි මේක දෙමළ්ලු වගේම ,මුස්ලිම් එවුන් පවා කරලා තියෙන වරදක්. නමුත් හම්බයොන්ට ගහලා එලව්වත් හින්දු එවුන්ට බැනලා එලවන්නේ නැතුව සාමකාමි ලෙස උන් එක්ක කථා කරලා උන්ව යවන්න තිබ්බා. දඹුල්ලේ හාමුදුරු මම දැක්කා එයා හින්දු කෝවිල් අස්සේ ගිහිල්ලා දෙමළ්ලුන්ට බනිනවා ඇත්තටම හින්දු එවුන් හම්බයෝ තරම් නරක එවුන් නෙවෙයි පන්සල් ඕන තරම් ඉන්දියාවේ තියෙනවා. ඇත්තටම මට ඒ ගැන කණගාටු හිතුනා ඒ මිනිස්සුන්ට තදින් බනින විදිය දැකලා හින්දු බෞද්ධ කියන්නේ සහජීවනයෙන් යන ආගම් දෙකක්.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: L KNG

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    please ban koyai ammath ekai....kisima thred ekakatavath ammalava adinna epa...:no:

    ඉතින් මම බැන්නැයි. මම නිකම් වෙන එකෙක් දාපු ටැග් එකක් post කරපු එක විතරයි කරේ.
    උබ ඒක දාපු එකාට කියපන්.
     

    pizzu puza

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    4,926
    357
    83
    බෝක්කුව උඩ
    :yes::yes:
    දඹුල්ලේ පන්සල් වලට අයිති ඉඩම් වල පල්ලි අටවන එක වැරදියි මේක දෙමළ්ලු වගේම ,මුස්ලිම් එවුන් පවා කරලා තියෙන වරදක්. නමුත් හම්බයොන්ට ගහලා එලව්වත් හින්දු එවුන්ට බැනලා එලවන්නේ නැතුව සාමකාමි ලෙස උන් එක්ක කථා කරලා උන්ව යවන්න තිබ්බා. දඹුල්ලේ හාමුදුරු මම දැක්කා එයා හින්දු කෝවිල් අස්සේ ගිහිල්ලා දෙමළ්ලුන්ට බනිනවා ඇත්තටම හින්දු එවුන් හම්බයෝ තරම් නරක එවුන් නෙවෙයි පන්සල් ඕන තරම් ඉන්දියාවේ තියෙනවා. ඇත්තටම මට ඒ ගැන කණගාටු හිතුනා ඒ මිනිස්සුන්ට තදින් බනින විදිය දැකලා හින්දු බෞද්ධ කියන්නේ සහජීවනයෙන් යන ආගම් දෙකක්.
     

    akozlov68

    Member
    Nov 18, 2011
    1,361
    234
    0
    Sri Lanaka
    දඹුල්ලේ පන්සල් වලට අයිති ඉඩම් වල පල්ලි අටවන එක වැරදියි මේක දෙමළ්ලු වගේම ,මුස්ලිම් එවුන් පවා කරලා තියෙන වරදක්. නමුත් හම්බයොන්ට ගහලා එලව්වත් හින්දු එවුන්ට බැනලා එලවන්නේ නැතුව සාමකාමි ලෙස උන් එක්ක කථා කරලා උන්ව යවන්න තිබ්බා. දඹුල්ලේ හාමුදුරු මම දැක්කා එයා හින්දු කෝවිල් අස්සේ ගිහිල්ලා දෙමළ්ලුන්ට බනිනවා ඇත්තටම හින්දු එවුන් හම්බයෝ තරම් නරක එවුන් නෙවෙයි පන්සල් ඕන තරම් ඉන්දියාවේ තියෙනවා. ඇත්තටම මට ඒ ගැන කණගාටු හිතුනා ඒ මිනිස්සුන්ට තදින් බනින විදිය දැකලා හින්දු බෞද්ධ කියන්නේ සහජීවනයෙන් යන ආගම් දෙකක්.

    ඔව් එක ඇත්ත මචන්,දෙමල මිනිස්සු හොදයි මත් එකගයි උබගෙ කතාවට.හබ ජාතිය එලෙවුවනම් ඇති අනිකක අපිත් කොච්චර දෙවාල වලට යනවද.
     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    ඔව් එක ඇත්ත මචන්,දෙමල මිනිස්සු හොදයි මත් එකගයි උබගෙ කතාවට.හබ ජාතිය එලෙවුවනම් ඇති අනිකක අපිත් කොච්චර දෙවාල වලට යනවද.

    කතරගම, විෂ්ණු දෙවියන්ට හින්දු මිනිස්සු වගේම බෞද්ධ ජනතාවත් වදිනවා. මේ දෙවියන් දෙදෙනාම බෞද්ධ විෂ්ණු දෙවියන් බෞද්ධාගම ආරක්ෂා කරන්න ලංකාව ආරක්ෂා කරන්න බුදුන්ගේ ඉල්ලීමෙන් ලංකාව බලා ආපු කෙනෙක් ,කතරගම දෙවියෙනුත් එහෙමයි. බෞද්ධ දෙවිවරුන්ට වැදලා යහපත ගන්න බැරිවුනත් මොවුන් විවිධ වේශ වලින් මනුෂ්‍යය ලෝකයට ඇවිත් මිනිස්සුන්ට උදව් කරනවා විශේෂයෙන්ම කුසල කර්ම වල නියැලෙන අය සදහා. සිරස එකේ ගියේ ප්‍රවෘත්ති වල විෂ්ණු දෙවියන්ගේ දේවාලයක් පවා අයින් කරන්න කියනවා මම දැක්කා මේක බෞද්ධ අයට වටින්නේ නැති වුනත් අඩුම ගානේ විෂ්ණු දෙවියන්ට ගරු කිරිමක් වශයෙන් වත් ඒක එතන තියෙන්න අරින්න තිබුනා ඒ ගොල්ලන්ට.
     

    hamesh

    Member
    Feb 28, 2009
    1,709
    608
    0
    34
    Negombo
    1963 ඉඳලා ඔය ටකරම් වෙන්න ඇති ගහලා තියෙන්න ඇත්තේ :lol::lol:

    අනේ පල වල් නපුංෂකයා.
    තොපි ඔය වගේ මොබයිල් පල්ලි ගහනවා හැමතැනම හතු එනවා වගේ. හැම සිකුරාදම හම්බ වල් ඌරෝ රැලක් ඕකට රිංගලා " අල් හුල් ගගා " ඉන්නවා අවුරැද්දක් දෙකක්. ඊට පස්සේ ඕක ටික ටික මොඩිෆයි කරලා ගහගන්නවා අරාබියේවත් නැති සයිස් එකේ දඩාර් සයිස් බංකරයක් ( බ්‍රේන් වොෂ් කරගන්න ). නීතිය ඉස්සරහදී කියන්නේ මේක පුරාණයේ ඉඳලා යාඥ්ඥා කිරීමට යොදාගත්ත තැනක් කියලා. පල ඩෝ __ නොදී. තොපි හිතාගෙන ඉන්නේ අපේ ඇස් කන් කනපිට ගහලා කියලද?. තොපේ ඔය ඝාතකාගාරවලට ගහන්න ඕනෙ පෙට්‍රල් බෝම්බ නෙවෙයි, න්‍යෂ්ටික බෝම්බ. තොපි මේ රටේ කරන ගූ වැඩවලට ඔය බෝම්බ පාර මදි බොලව්. කරන්න පුලුවන් වල් ගූ වැඩ ඔක්කොම කරලා ආවා මෙතන සාමය සමගිය ගැන කතා කරන්න. අම්පාරේ පන්සල් විනාශ කරන කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?. කූරගල විනාශ කරනකොට කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?. :frown::frown::frown:
    අඩෝ, සිංහලයා නිකන් අවුස්ස ගන්නේ න්ඇතුව හිටපන්. හැමදාම අපි ඉවසගෙන ඉන්නවා. ඉදල ඉදලා දෙන්න ගත්තම කන එවුන් කන හැටි තෝ දැකලා තියෙනවනේ?. ඒ මදි නම් සිංහලයගේ මේ රටේ ඉතිහාසෙත් පොඩ්ඩක් කියවලා බලපන්. අර අල්ල හෑල්ල කියව කියව ඉන්නේ නැතුව. කියවන්න දන්නේ නැත්නම් දන්න එකෙක්ගෙන් හරි අහගෙන දැනගනින්. ගෙරි මූසලයා. :frown::frown:


    අර මචන් මුන් හිතන් ඉන්නවා ඇත්තේ සිංහල මෝඩ කැවුම් කන්න යොදය කියල...අපි පටන් ගත්තේ අනුරපුරේ එක කලා... දන දඹුල්ල...අයෙ එකින එක එනවා...හම්බයන්ට කෙලවන්න...අනික එක දවසකට හම්බයෝ ලංකාව පුර 5ක් මරල දැම්මොත් මාසෙට 150 යි. අවුරුද්දටම 54750 ඉතින් බලපාන ලෙහෙසියෙන්ම එවරයක් කරන්න පුළුවන්...එකට විතරක් තොපි එන්න එපා.හරිද වෙස බල්ලෝ..
     

    dark horse

    Member
    Oct 8, 2008
    1,256
    45
    0
    NASA
    1963 ඉඳලා ඔය ටකරම් වෙන්න ඇති ගහලා තියෙන්න ඇත්තේ :lol::lol:

    අනේ පල වල් නපුංෂකයා.
    තොපි ඔය වගේ මොබයිල් පල්ලි ගහනවා හැමතැනම හතු එනවා වගේ. හැම සිකුරාදම හම්බ වල් ඌරෝ රැලක් ඕකට රිංගලා " අල් හුල් ගගා " ඉන්නවා අවුරැද්දක් දෙකක්. ඊට පස්සේ ඕක ටික ටික මොඩිෆයි කරලා ගහගන්නවා අරාබියේවත් නැති සයිස් එකේ දඩාර් සයිස් බංකරයක් ( බ්‍රේන් වොෂ් කරගන්න ). නීතිය ඉස්සරහදී කියන්නේ මේක පුරාණයේ ඉඳලා යාඥ්ඥා කිරීමට යොදාගත්ත තැනක් කියලා. පල ඩෝ __ නොදී. තොපි හිතාගෙන ඉන්නේ අපේ ඇස් කන් කනපිට ගහලා කියලද?. තොපේ ඔය ඝාතකාගාරවලට ගහන්න ඕනෙ පෙට්‍රල් බෝම්බ නෙවෙයි, න්‍යෂ්ටික බෝම්බ. තොපි මේ රටේ කරන ගූ වැඩවලට ඔය බෝම්බ පාර මදි බොලව්. කරන්න පුලුවන් වල් ගූ වැඩ ඔක්කොම කරලා ආවා මෙතන සාමය සමගිය ගැන කතා කරන්න. අම්පාරේ පන්සල් විනාශ කරන කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?. කූරගල විනාශ කරනකොට කෝ තොපේ සාමය, සමගිය ?. :frown::frown::frown:
    අඩෝ, සිංහලයා නිකන් අවුස්ස ගන්නේ න්ඇතුව හිටපන්. හැමදාම අපි ඉවසගෙන ඉන්නවා. ඉදල ඉදලා දෙන්න ගත්තම කන එවුන් කන හැටි තෝ දැකලා තියෙනවනේ?. ඒ මදි නම් සිංහලයගේ මේ රටේ ඉතිහාසෙත් පොඩ්ඩක් කියවලා බලපන්. අර අල්ල හෑල්ල කියව කියව ඉන්නේ නැතුව. කියවන්න දන්නේ නැත්නම් දන්න එකෙක්ගෙන් හරි අහගෙන දැනගනින්. ගෙරි මූසලයා. :frown::frown:

    godama thamai.... anna ubata gahanna muslim kastiyak enawalu... :lol:
     
    Status
    Not open for further replies.