We need to take loans to develop country, since we don not have capital. If we take loans from US and UK (prestigious countries), then we can be proud of (like Mahaweli project) 
.
I do not know the conditions about the loans (whether they are favorable to us) , however definitely politics may be a factor (to control India). I would like to see facts, but not gossip from lankaenews.
loke wadima naya pramanyak chinen aran thiyenne lannkwa giya awurudde
mahawali project eka labne adara ( prada ha adara ((parada kiyasnne ayirth gewanna onena , adara kiyanne adu poliye naya )
dan mewata gannane wanija nya danna thramta 8 % wath wenwa sawaradana badum kara wala poliya 2015 ekk nidahas karanna ona 500 k us dolers
enisa mewa wradi adu prathipala sudu alinge ayojnya karala owa genwanna ba ekayi duaka
danyudden ethuru unu mudall thiyenwa ,ewata wena deyak na ,me kiyanna arakshaka wiyadam neme ,mewa thirum ganna A /L wath econ karala thiyenne one nathan wihilu wage thma
adu gane management course ekk wath karala thiyenne one
nathnm me gahana tom pacha wala aththa dannganna amaruyi
samanya minisunnta
eka dannenakota samanya minisunnTA WENNA onade wela iwarsaayi
duka thama