එහෙම අන්තිම දවසේ PCR කරන්නේ නෑ කියන්නේ. දැන් පල්ලෙහා ගෙදර අම්මයි පුතයි දෙන්නම පොසිටිව් වෙලා දුව නෙගටිව් වෙලා සේරම එකට නිරෝධායනේ වුනා ඉවර වෙන්නේ තිබ්බේ 11 වෙනිදා. එදා දුවට රැපිඩ් එකක් කරලා පොසිටිව් කියල හොයාගෙන. ආයේ දවස් 10ක් දික් කරලා.Dawas 10 yaddi negative wena aya innava..
godak Positive wechcha aya gedara enne anthimata karana PCR eke result eka matha thamai
ithin unta aye awilla check karala balai neththam ithin nikam ma nirodayanaya lift karaida ban?එහෙම අන්තිම දවසේ PCR කරන්නේ නෑ කියන්නේ. දැන් පල්ලෙහා ගෙදර අම්මයි පුතයි දෙන්නම පොසිටිව් වෙලා දුව නෙගටිව් වෙලා සේරම එකට නිරෝධායනේ වුනා ඉවර වෙන්නේ තිබ්බේ 11 වෙනිදා. එදා දුවට රැපිඩ් එකක් කරලා පොසිටිව් කියල හොයාගෙන. ආයේ දවස් 10ක් දික් කරලා.
නෙගටිව් වෙනවාකොරෝනා පොසිටිව් කෙනෙක් දවස් 14ක් ගෙදර නිරෝධායනේ වුනාට පස්සේ ඇඟේ තියෙන කොරෝනා එක නෙගටිව් වෙන්නේ නැද්ද බන්? මාස තුනකින් බැලුවත් පොසිටිව් ද? දවස් 14කට පස්සේ නිරෝධායනේ ඉවර කරන්නේ එතනින් එහාට තව කෙනෙක්ට බෝවෙන්නේ නැති නිසාද?![]()
මොකක්ද ඒ කියන්නේ? තව තුන්දෙනෙක් පොසිටිව් වුනාද? නැත්තන් එකම එකා තුන් පාරක් පොසිටිව් වුනාද?.Depends on the person. මන් දන්න සමහර අය හිටියා පලවෙනි පාර පොසිටිව් වෙලා දවස් 14න් එකයි ඊටපස්සේ තවත් 3කුත් පොසිටිව් වෙච්ච.![]()
![]()
එහෙම PHI එන්නේ නෑ චෙක් කරන්න., උන් යන්න ඕන චෙක් කරගන්න. අනික පොසිටිව් වෙලා නිරෝධායනේ ඉවර කරපු අය ආයේ PCR කරන්නේ නෑ.ithin unta aye awilla check karala balai neththam ithin nikam ma nirodayanaya lift karaida ban?
උඹ කියන්නේ PCR එක නෙගටිව් වෙනකන්ම එකම මනුස්සයව දිගටම කොරන්ටයින් කරනවා කියලද?නෙගටිව් වෙනවා
ආයේ PCR කරන්නේ නෑ.මොකක්ද ඒ කියන්නේ? තව තුන්දෙනෙක් පොසිටිව් වුනාද? නැත්තන් එකම එකා තුන් පාරක් පොසිටිව් වුනාද?.
එහෙම PHI එන්නේ නෑ චෙක් කරන්න., උන් යන්න ඕන චෙක් කරගන්න. අනික පොසිටිව් වෙලා නිරෝධායනේ ඉවර කරපු අය ආයේ PCR කරන්නේ නෑ.
උඹ කියන්නේ PCR එක නෙගටිව් වෙනකන්ම එකම මනුස්සයව දිගටම කොරන්ටයින් කරනවා කියලද?
------ Post added on Jul 13, 2021 at 2:26 PM
නෑ බන්... එකම එකා දවස් 14න් පස්සේත් තව රිපෝට් 3ක් පොසිටිව් වෙලා 4වෙනි එක තමයි නෙගටිව් උනේ...මොකක්ද ඒ කියන්නේ? තව තුන්දෙනෙක් පොසිටිව් වුනාද? නැත්තන් එකම එකා තුන් පාරක් පොසිටිව් වුනාද?.
උඹ කියන්නේ දවස් 14න් පස්සේ නිකන්ම නෙගටිව් වෙනවා කියලද?ආයේ PCR කරන්නේ නෑ.
එතකොට දවස් 14 එව්වා 3ක් ද?නෑ බන්... එකම එකා දවස් 14න් පස්සේත් තව රිපෝට් 3ක් පොසිටිව් වෙලා 4වෙනි එක තමයි නෙගටිව් උනේ...
නෑ... දවස් 14න් පස්සේ දවස් 7න් 7ට ආපහු බැලුවේ... ඒ කියන්නේ 14+21 කට පස්සේ තමයි නෙගටිව් කියලා එක ආවේ...උඹ කියන්නේ දවස් 14න් පස්සේ නිකන්ම නෙගටිව් වෙනවා කියලද?
එතකොට දවස් 14 එව්වා 3ක් ද?
දැන් එව්වා නෑ නේද? දැන් නම් එලියට යනවද කියලවත් හොයන්නේ නෑ.ඉස්සරනං ආණ්ඩුවෙන් සහතිකයක් දුන්න..![]()
ඉතින් මෙහෙම එහෙම බලන්නේ නෑනේ. අදාළ දවස් ගානෙන් පස්සේ එලියට යතහැකි., ආයේ රැපිඩ් කරන්න ඕනත් නෑ PCR කරන්න ඕනත් නෑ.නෑ... දවස් 14න් පස්සේ දවස් 7න් 7ට ආපහු බැලුවේ... ඒ කියන්නේ 14+21 කට පස්සේ තමයි නෙගටිව් කියලා එක ආවේ...
හරි නම් බලන්න ඕනේ. හැමෝටම දවස් 14න් නෙගටිව් වෙන්නේ නෑ. හරි නම් 14න් පස්සේ එකක් කරලා ඒකත් නෙගටිව් නම් තමයි එලියට යන්න ඕනේ....දැන් එව්වා නෑ නේද? දැන් නම් එලියට යනවද කියලවත් හොයන්නේ නෑ.
ඉතින් මෙහෙම එහෙම බලන්නේ නෑනේ. අදාළ දවස් ගානෙන් පස්සේ එලියට යතහැකි., ආයේ රැපිඩ් කරන්න ඕනත් නෑ PCR කරන්න ඕනත් නෑ.
දැන් එතකොට අරූ කිව්වේ මාස තුනක් ගිහිල්ලා චෙක් කලත් ඇඟේ තියෙනවා කියලා. ඒ බොරුද?හරි නම් බලන්න ඕනේ. හැමෝටම දවස් 14න් නෙගටිව් වෙන්නේ නෑ. හරි නම් 14න් පස්සේ එකක් කරලා ඒකත් නෙගටිව් නම් තමයි එලියට යන්න ඕනේ....
වෙන්න පුලුවන්... මම නම් එහෙම වෙලා තියෙනවා කියලා අහලා නෑ තාම. හැබැයි වෙන්න පුලුවන්.දැන් එතකොට අරූ කිව්වේ මාස තුනක් ගිහිල්ලා චෙක් කලත් ඇඟේ තියෙනවා කියලා. ඒ බොරුද?
eka mcn pudgalaya anuwa wenas wenwa bnකොරෝනා පොසිටිව් කෙනෙක් දවස් 14ක් ගෙදර නිරෝධායනේ වුනාට පස්සේ ඇඟේ තියෙන කොරෝනා එක නෙගටිව් වෙන්නේ නැද්ද බන්? මාස තුනකින් බැලුවත් පොසිටිව් ද? දවස් 14කට පස්සේ නිරෝධායනේ ඉවර කරන්නේ එතනින් එහාට තව කෙනෙක්ට බෝවෙන්නේ නැති නිසාද?![]()