දාහකින් හොයාගන්න බැරි කෙල්ලෙක්...

MR BOLD

Banned
Oct 5, 2017
1,070
169
0
ටිකක් විතර...එයා ගෙ අදහස් කරන්නෙ ආදරය කියන දෙ සෙක්ස් මත විතරක් පදනම් වෙන්නෙ නැ..විස්වාසය කියන්නෙ සෙක්ස් කියන දෙ එක් සහකරුවෙක් හො සහාකාරියකට සිමාවෙනවා කියන එකෙන් මනින්න බැහැ කියන එක..
සෙක්ස් කියන්නෙ ශාරිරික අවශ්‍යතාවයක් පමනයි කියලා..
උදාහරනයකට හැමදාම ගෙදර උයලා කන අපි ඉදලා හිටලා කඩෙන් කනවා නේද...වෙලාවකට පෙට්ටි කඩෙකින් කොත්තුවක් කන්න යනවා..5ස්ටාර් හොටෙල් එකකින් ඩිනර් එකක් ගන්නත් යනවා...එත් ගෙදර කෑම කන එක අත අරින්නෙ නැනෙ..
හැබැයි එකෙ රිස්ක් තියෙනවා..කඩෙ කැම නිතර කැම ශරිර සෞඛ්‍යයට අහිතකරයි වගෙම ලෙඩ වෙන්නත් ඉඩ තියෙනවා..කන කඩේ ශුවර් එකක් වෙන්න ඔනි...

Good. උබට යම් මට්ටමක free thinking තියනව. හැබැ‍යි මම ඔය කියන ගොඩේ නෙමේ ඉන්නෙ. ඊට වඩා ගොඩාක් උඩ ලෙවෙල් එකක ඉන්නෙ.
අපි පොඩි කාලෙ එක එක විදිහෙ කෑම කන්න ආස උනාට දැන් අයෙත් ආස සම්බෝලයි පරිප්පුයි බතුයි කන්නනෙ. කොච්චර fried rice, pizza කෑවත් ආයෙත් එන්නෙ අර සරල තැනට. අන්තිමට තියෙන්නෙ මොකක් කෑවත් බඩ පුරවගන එක විතරයි.

ඒක තේරුම් ගන්න බෑ නිදහස් මනසක් නැතුව.
 

Sara531

Member
Jan 18, 2016
26,790
2,080
0
තරු අතරේ
මට කියලම පිට මිනිස්සු යන්න ඕනෙ කියල නීතියක් නෑ. ඒක කෙල්ලගෙ mind එක මත depend වෙනව. කෙල්ල matured නම් නොකිය ගියාට අව්ලක් නෑ. ඒ ආරක්ශාව ගැන හිතලයි. අනික ආදරේ මටම විතරක් දෙන්න ඕනෙත් නෑ. පිට උන්ට දුන්නත් අව්ලක් නෑ. full time Open වෙන්න ඕනෙත් නෑ.

එකම condition එක හෘද සාක්ශියට එකඟව ජීවත් වෙන්න ඕනෙ. සහ සත්‍යවාදී වෙන්න ඕනෙ,

මම වෙන සම්බන්දයකට නොයන්නෙ මට අවශ්‍ය නැති නිසා..එහෙම අවශ්‍ය උනා නම් මම යන්න දෙසැරයක් හිතන්නෙත් නැ..මේක මගෙ ජිවිතෙ..මට බඩගිනි නම් මම කැවොත් තමා මට බඩපිරින්නෙ..
මෙතන වෙනස මට තාම කඩ කැම ඔනි වෙලා නැ.....
 

missaka86

Well-known member
  • Mar 13, 2017
    1,584
    886
    113
    ඔයාගෙ මාර ලොජික් තියෙන්නෙ.වෙන එෆෙයා එකකට නොයන කෙනා අසහනනෙන් ඉන්නෙ......:P:rolleyes:
    මට ඔනි තරම් අවස්තා තියෙනවා එකට..එත් මම එකට නොයන්නෙ මම හොයපු කෙනා මට ලැබුන නිසා..මේයා මගෙ පලවෙනියා නෙමෙයි 3 හො 4 කියන්න පුලුවන්..එ කියන්නෙ සම්බන්දයක් ගොඩ නගාගත්ත..එ අතර කතා බහ කල අයත් ඉන්නවා...එත් මේයා ලැබුනාම එ ඔක්කොම නැවත්තුවා.එයා කියලාත් නෙමෙයි.මම හිතලාත් නෙමෙයි..එක වෙන්නෙ ඉබේම..මට එක එක්ස්ප්ලෙන් කරන්න තෙරෙන්නෙ නැ..
    එයාගෙ අඩුපාඩු නැතුව නෙමෙයි..එවා මම වෙනස් කරන්න්නෙත් නැ..කියන්නෙත් නැ..එත් එයාගෙන් මිදෙන්නත් බැහැ..
    අනෙක් සම්බන්ද වලින් මම බොහොම පහසුවෙන් ඉවර කරලා අයින් උනා..එත් මෙතනත් එහෙම වෙවි කියලා හිතන්නෙ නැහැ...
    හැබැයි එයාට අවශ්‍ය උනොත් මගෙන් අයින් වෙලා යන්න.මම බොහොම සතුටෙන් එයාට යන්න ඉඩ දෙනවා....මොකද මම දන්නවා එයා ගියාට ආයෙ එයාට එන්න වෙනවා කියන එක...

    මට දැන් ඔයා ගැන ආදරයක් ඇති වෙනව.:love::love:
     

    EK KILLER

    Well-known member
  • Apr 2, 2013
    13,010
    1
    1,908
    113
    Underworld
    Good. උබට යම් මට්ටමක free thinking තියනව. හැබැ‍යි මම ඔය කියන ගොඩේ නෙමේ ඉන්නෙ. ඊට වඩා ගොඩාක් උඩ ලෙවෙල් එකක ඉන්නෙ.
    අපි පොඩි කාලෙ එක එක විදිහෙ කෑම කන්න ආස උනාට දැන් අයෙත් ආස සම්බෝලයි පරිප්පුයි බතුයි කන්නනෙ. කොච්චර fried rice, pizza කෑවත් ආයෙත් එන්නෙ අර සරල තැනට. අන්තිමට තියෙන්නෙ මොකක් කෑවත් බඩ පුරවගන එක විතරයි.

    ඒක තේරුම් ගන්න බෑ නිදහස් මනසක් නැතුව.

    පොඩ්ඩක්.. fifty sheads of gary කියන්නෙ පොත හරි ෆිල්ම් එකක් බං..හැබැවක් නෙමෙ....
     

    Sara531

    Member
    Jan 18, 2016
    26,790
    2,080
    0
    තරු අතරේ
    Good. උබට යම් මට්ටමක free thinking තියනව. හැබැ‍යි මම ඔය කියන ගොඩේ නෙමේ ඉන්නෙ. ඊට වඩා ගොඩාක් උඩ ලෙවෙල් එකක ඉන්නෙ.
    අපි පොඩි කාලෙ එක එක විදිහෙ කෑම කන්න ආස උනාට දැන් අයෙත් ආස සම්බෝලයි පරිප්පුයි බතුයි කන්නනෙ. කොච්චර fried rice, pizza කෑවත් ආයෙත් එන්නෙ අර සරල තැනට. අන්තිමට තියෙන්නෙ මොකක් කෑවත් බඩ පුරවගන එක විතරයි.

    ඒක තේරුම් ගන්න බෑ නිදහස් මනසක් නැතුව.


    අනිවා ඉතින්......එත් එ කන කැම අපි තීරනය කරනවා නෙ..මේ ලොකෙ විවිද ජාතින්ට අයත් කැම තියෙනවා නෙ..චීන්නු එහෙම නයි ත් කන්නෙ......එත් අපි කන්නෙ නැ..එ අපි එකට හුරු නැති නිසා..එත් නමක් ගමක් නොකියා මාලු කරියක් කියලා ඔක අපි ඉස්සරහා තිබ්බා ම අපි නොකා ඉදි ද...
    මම කියන්නෙ මට පීසා තිබ්බත්,බත් තිබ්බත් කන්න හිතෙන්න ඔනි කියන එක.....
     

    RaZor_911

    Well-known member
  • Jul 14, 2011
    14,284
    1
    4,526
    113
    Unknown
    මගේ කෙල්ලත් ඔහොම තමා ,මාරම ආදරෙයි මට
    මටත් මුලින් මුලින් එහෙම තමා
    එක නැති වුනේ අපේ ගෙවල් වලින් case දාන්න ගත්ත හන්ද :no:
    දැන් මම දන්නවා මට මේකිව බදින්න දෙන එකක් නෑ කියල ගෙදරින්
    මට එතින් ලොකු ගානක් නෑ ,එයට මේ ගැන කියල break up වෙන්න හැදුව වාර ගාන අනන්තයි
    කෙල්ල කැමති නෑ මව දාලා යන්න ,මන්දන්නේ නෑ මොනවා කරන්නද කියල :(
     

    missaka86

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    1,584
    886
    113
    එහෙම උන පලවෙනියාත් ඔයා නෙමෙයි අන්තිමයාත් ඔයා නෙමෙයි.........:D(විහිලුවට හොදෙ)

    මගේ ආදරය විහිලුවක් නෙමෙයි :angry:
     

    NK123

    Well-known member
  • Jul 29, 2015
    24,339
    2,771
    113
    Colombo
    මගේ කෙල්ලත් ඔහොම තමා ,මාරම ආදරෙයි මට
    මටත් මුලින් මුලින් එහෙම තමා
    එක නැති වුනේ අපේ ගෙවල් වලින් case දාන්න ගත්ත හන්ද :no:
    දැන් මම දන්නවා මට මේකිව බදින්න දෙන එකක් නෑ කියල ගෙදරින්
    මට එතින් ලොකු ගානක් නෑ ,එයට මේ ගැන කියල break up වෙන්න හැදුව වාර ගාන අනන්තයි
    කෙල්ල කැමති නෑ මව දාලා යන්න ,මන්දන්නේ නෑ මොනවා කරන්නද කියල :(

    මොකක්ද ගෙදරින් කේස් දාන්න හේතුව?
     

    NK123

    Well-known member
  • Jul 29, 2015
    24,339
    2,771
    113
    Colombo
    :rofl: උඹට හොඳට අත්දැකීම් තියෙනවා වගේ

    ඔයා දන්නෑනේ එයාගේ හැටි :rolleyes:
    ඔහොම හිටියට කොල්ලව මරන්නේ නැති ටික විතරයි
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    Owa katha vithrayi ban,ape nona balanna mulinma giya dawase trey ekaka tiyala pirisiyen whla kiri daala dekata namila thee eka aran awe.dewini dawase prisiya neha.3 weni dawase trey eka neha.e langa dawase nikan thee eka anda kadiccha koppeta daala.owa ohoma thmayi
     

    NK123

    Well-known member
  • Jul 29, 2015
    24,339
    2,771
    113
    Colombo
    එයා බයයි වෙඩින් එක නැවතිලා කකුල සොදනවාට ලැබෙන මුද්ද නොලැබෙවි කියලා......:yes:

    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    හනිමුන් ගිහින් ආවාට පස්සේ ආපහු ඉල්ලන්න බෑ
     

    NK123

    Well-known member
  • Jul 29, 2015
    24,339
    2,771
    113
    Colombo
    Owa katha vithrayi ban,ape nona balanna mulinma giya dawase trey ekaka tiyala pirisiyen whla kiri daala dekata namila thee eka aran awe.dewini dawase prisiya neha.3 weni dawase trey eka neha.e langa dawase nikan thee eka anda kadiccha koppeta daala.owa ohoma thmayi

    :lol::lol::lol::lol:
    ඔන්න රියල් ස්ටෝරීස් :yes: