දැන් තියෙන එක ලබ්බට කෝටු ගහලා වගේ

Sonique

Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,235
    113
    Forest
    classic theme එකේ colors ඕනි. :eek: ලා නිලුයි සුදුයි නිකන් අයිස් ක්‍රීම් ට්‍රක් එකක් වගේ. සුදු දිහා බලං ඉන්නත් බෑ. අනික thread/post වෙන්වෙලා පෙන්නේ නෑ. එක ගොඩේ වගේ. කොහෙද මුන් set එක බුදිද කොහෙද release කරලා🤪
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: Tanto and DCSDj

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    පරණ එක හොදයි පිළිවෙලක් තියෙනවා . මේකේ ඔක්කොම ඇනිලා තියෙන්නේ. කිසිම පැහැදිලි ගතියක් නැහැ. GT ගේ අවධානය පිණිසයි
     
    • Like
    Reactions: Sonique and DCSDj

    DCSDj

    Well-known member
  • Mar 22, 2011
    4,521
    989
    113
    Cupertino
    classic theme එකේ colors ඕනි. :eek: ලා නිලුයි සුදුයි නිකන් අයිස් ක්‍රීම් ට්‍රක් එකක් වගේ. සුදු දිහා බලං ඉන්නත් බෑ. අනික thread/post වෙන්වෙලා පෙන්නේ නෑ. එක ගොඩේ වගේ. කොහෙද මුන් set එක බුදිද කොහෙද release කරලා🤪
    Sweet Dreams 🤪
     

    amazsin

    Well-known member
  • May 6, 2019
    2,047
    1,411
    113
    අනේ මේක එපා.පරන එක වගේ ත්‍රෙඩ් බම්ප් කරන්න බහ පරන ඒවා.ඒ මදිවට විව්ස් ගාන වැටෙන්නේ නෑ.ත්‍රෙඩ්ස් හොයන්න අමාරුයි
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,144
    113
    අලුත් එක හොදයි නමුත් ටිකක් කලබල වැඩියි. Post එක පැහැදිලි නෑ
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,810
    17,030
    113
    Elakiri kiyala liyala thiyena font eka nan kathai

    Parana ekama aye danawanan hondai
    Eka thama elakiriye ananyathawaya
     
    • Like
    Reactions: DCSDj

    DCSDj

    Well-known member
  • Mar 22, 2011
    4,521
    989
    113
    Cupertino
    පරණ එක හොදයි පිළිවෙලක් තියෙනවා . මේකේ ඔක්කොම ඇනිලා තියෙන්නේ. කිසිම පැහැදිලි ගතියක් නැහැ. GT ගේ අවධානය පිණිසයි

    ow ban advance gathiyak
    Elakiri kiyala liyala thiyena font eka nan kathai

    Parana ekama aye danawanan hondai
    Eka thama elakiriye ananyathawaya

    ekenma,