classic theme එකේ colors ඕනි.
ලා නිලුයි සුදුයි නිකන් අයිස් ක්රීම් ට්රක් එකක් වගේ. සුදු දිහා බලං ඉන්නත් බෑ. අනික thread/post වෙන්වෙලා පෙන්නේ නෑ. එක ගොඩේ වගේ. කොහෙද මුන් set එක බුදිද කොහෙද release කරලා
ලා නිලුයි සුදුයි නිකන් අයිස් ක්රීම් ට්රක් එකක් වගේ. සුදු දිහා බලං ඉන්නත් බෑ. අනික thread/post වෙන්වෙලා පෙන්නේ නෑ. එක ගොඩේ වගේ. කොහෙද මුන් set එක බුදිද කොහෙද release කරලා



