දැන් මොකද කියන්නේ පෘෆ් ඉල්ලපු උන්

inspiron

Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,622
    113
    Nowhere
    8cm-large-size-original-furnishings-art-Home-Furnishing-pine-cones-flower-shooting-props-decorative-dried.jpg


    Pine flower decoration


    1_web.jpg

     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    ane pako....
    pine cone ekak & twisted loop chain ekak daala meke inna un adagani kiyala hituwada...
    uba wage ponnayo mewe meke inne

    anika booruwo pine cone tiyanawada nidan wala???
    pine kiyanne me rate gahak newe ponz....:rofl::rofl:
    pine cone tiyanawada utto raja kaale nidan wala...
    lide panapiya ponnaya:angry:
     
    Last edited:

    Goodies

    Banned
    Aug 27, 2017
    145
    13
    0
    ane pako....
    pine cone ekak & twisted loop chain ekak daala meke inna un adagani kiyala hituwada...
    uba wage ponnayo mewe meke inne

    anika booruwo pine cone tiyanawada nidan wala???
    pine kiyanne me rate gahak newe ponz....:rofl::rofl:
    pine cone tiyanawada utto raja kaale nidan wala...
    lide panapiya ponnaya:angry:
    මම උබට මුකුත් කියන්නේ නැ මහේන්ද්‍ර.. නිකන් බැන් වෙන්න ඕනා නැනේ.. ඔයාට හිත රිදෙන්න කිව්වැකි. ඒ කිව්වා ගමන් ඔය අඩාගෙන තේනුවර හොයාගෙන යනවා.
     

    Janadipathi

    Banned
    Mar 29, 2016
    5,119
    285
    0
    මම උබට මුකුත් කියන්නේ නැ මහේන්ද්‍ර.. නිකන් බැන් වෙන්න ඕනා නැනේ.. ඔයාට හිත රිදෙන්න කිව්වැකි. ඒ කිව්වා ගමන් ඔය අඩාගෙන තේනුවර හොයාගෙන යනවා.
    අමසින් මාමේ, මොකද කරන්නේ.. පළල් ජංගි යටින් එබිලා බලන්නේ..
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    මම උබට මුකුත් කියන්නේ නැ මහේන්ද්‍ර.. නිකන් බැන් වෙන්න ඕනා නැනේ.. ඔයාට හිත රිදෙන්න කිව්වැකි. ඒ කිව්වා ගමන් ඔය අඩාගෙන තේනුවර හොයාගෙන යනවා.

    Aththa kiyapan Amasin mekata traffic hadanawata GT ubata gewanawa neda?:rolleyes:
     

    janish05656

    Well-known member

  • ඕයි....මේකේ ගන්චුවේ පාට බලපන්.. උබ රත්‍රන් ගැන් දන්න තරම හිතාගන්න පුලුවන්..ගන්නවා උබෙන් මම 1KG හරි උබ මම කියන තැනට එනවා නන්,,කොහෙටවත් නෙවෙයි,, මගේ වැඩපොලට..PM එකක් දාපන්..