


මම උබට මුකුත් කියන්නේ නැ මහේන්ද්ර.. නිකන් බැන් වෙන්න ඕනා නැනේ.. ඔයාට හිත රිදෙන්න කිව්වැකි. ඒ කිව්වා ගමන් ඔය අඩාගෙන තේනුවර හොයාගෙන යනවා.ane pako....
pine cone ekak & twisted loop chain ekak daala meke inna un adagani kiyala hituwada...
uba wage ponnayo mewe meke inne
anika booruwo pine cone tiyanawada nidan wala???
pine kiyanne me rate gahak newe ponz....
pine cone tiyanawada utto raja kaale nidan wala...
lide panapiya ponnaya![]()
අමසින් මාමේ, මොකද කරන්නේ.. පළල් ජංගි යටින් එබිලා බලන්නේ..මම උබට මුකුත් කියන්නේ නැ මහේන්ද්ර.. නිකන් බැන් වෙන්න ඕනා නැනේ.. ඔයාට හිත රිදෙන්න කිව්වැකි. ඒ කිව්වා ගමන් ඔය අඩාගෙන තේනුවර හොයාගෙන යනවා.
මම උබට මුකුත් කියන්නේ නැ මහේන්ද්ර.. නිකන් බැන් වෙන්න ඕනා නැනේ.. ඔයාට හිත රිදෙන්න කිව්වැකි. ඒ කිව්වා ගමන් ඔය අඩාගෙන තේනුවර හොයාගෙන යනවා.

Elakiriye inna tharam pampori kaarayo mama mage jivithetama wena kohenwath dakala ne.![]()



Aththa kiyapan Amasin mekata traffic hadanawata GT ubata gewanawa neda?![]()



24k ග්රෑම් 800ක් තියනවා.