දැන් ලංකාවෙ උන් හෙන කේන්තියෙන් පාරෙ යන්නෙ.

Positive1

Well-known member
  • Mar 24, 2026
    163
    270
    63
    උබ පැටලෙන්න ගිය නැති එකම හොඳයි. ලංකාවේ ඉන්න උන් දෙයක් උනාම බලන්නෙම තමන් අතේ වැරැද්ද තිබ්බත් අනිත් එකාගේ පිට දාන්න. කොයි වේලාවකදී වත් බලන්නේ නැ මගේ අතින් ද Mistake එක උනේ කියලා. අනිත් එක දැන් ඉන්න මන්ද මනසිකයෝ බලන්නේම වලි දාගෙන මන් කැරියෙක් කියලා පෙන්නන්න.😂😂
    ඔව් ඔය වගේ උන් එක්ක කතාවට යන එක ය්තේරුමක් නෑ. මොකුත් ඩැමේජ් එකක් නැති නිසා ඌට ඕනෙ දෙයක් කියාගන්න කියල මම පාඩුවෙ හිටිය
     

    Glonass16

    Well-known member
  • Aug 2, 2016
    518
    532
    93
    Lapayata ba eka atta.. eth Sewalayage level ekata tama watila na..

    Peya 15k light kapala, jangiyat dala duwapu eka neh.. Lapayat e cup eka gahai wage yana widiyata..
    ow ow coming soon tamai. ලපයාට කලින් වටේ උන් කප් එක ගහනවා. ආයෙ රනිල් සීයට වදින්න තමයි වෙන්නෙ කැරි තට්ට සිහලුන්ට!
     

    bladeable

    Well-known member
  • Aug 25, 2012
    2,179
    2,400
    113
    අඩු කුලේ උන්ට වාහන හම්බුවෙන එක තමයි ලොකුම අව්ල , ට්‍රීවීල් කාරයෝ නන් මලම වාතයක් ලන්කාවෙ කොහේ උනත් එහෙමයි. uber ,pickme , helago විතරක් use කලා නන් ඕක ටිකක් අඩුවෙනව, මොකද ගොඩක්ම පිස්සු කෙලින්නෙ හන්දි ගානෙ ට්‍රීවීල් තියන් ඉන්න උන්. තව tourism කරන අඩු කුලේ උනුත් ඔහමයි , වෑන් එහෙම අරන් පාරෙ යන්නෙ අමු කාලකන්නි විදියට.
     
    Last edited:

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,158
    113
    Panadura
    ටුක් කාරයො කියන්නෙ නියම අඩු කුලේ ඩයල්.... zero IQ
    උන්ගේ ඡන්දේ ගන්න කම් උන් රදල ඡන්දෙන් පස්සේ උන් අඩු කුලේ
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,240
    1
    16,102
    113
    උන්ගේ ඡන්දේ ගන්න කම් උන් රදල ඡන්දෙන් පස්සේ උන් අඩු කුලේ
    උබ ඊටත් වඩා අඩු කුලේ... :rofl: :rofl: :rofl: බයියො.. :lol:
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,167
    198,746
    113
    Colombo, Sri Lanka
    ටුක් කාරයෝ දන්නේ අපි ඔයගොල්ලෝ දන්න රථවාහන නිතිය නෙවෙයි. උන් එනකොට හැමෝම ඉඩ දෙන්න ඕනේ. අනික ඕනෑම පැත්තකින් ඉස්සර කරන්නත් පුළුවන්. ඔන්න ඔච්චරයි උන්ගේ නීති
     

    Sonik Sonik

    Well-known member
  • Apr 8, 2026
    977
    1
    2,079
    93
    32
    🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    wolf.lk
    Uba giya wahane mokakda?
    BYD වෙන්න ඇති බන්. වීල් කාරයෙක්වත් ගනන් ගන් නෑ. අපේ ලෑන්ඩ් ක්රූශර් වලටනම් ලන් වෙන්නත් බයයි ඔවුන්. ගෑවුනොත් කෝටි කියක්ද
     
    • Sad
    Reactions: Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,987
    13,887
    113
    🤍
    BYD වෙන්න ඇති බන්. වීල් කාරයෙක්වත් ගනන් ගන් නෑ. අපේ ලෑන්ඩ් ක්රූශර් වලටනම් ලන් වෙන්නත් බයයි ඔවුන්. ගෑවුනොත් කෝටි කියක්ද
    ehema ekak nam kochchr na kiuwath thiyanawa

    podi cars , Cross suv vs Range Rover , BMW wage euwa dkkm enne na kiyawanda
     

    bladeable

    Well-known member
  • Aug 25, 2012
    2,179
    2,400
    113
    ehema ekak nam kochchr na kiuwath thiyanawa

    podi cars , Cross suv vs Range Rover , BMW wage euwa dkkm enne na kiyawanda
    උබට ඔය කියලතීන එකක්වත් නෑනෙ හිගන්නා 😂😂😂😂
     

    chaturanga836

    Well-known member
  • Aug 12, 2015
    3,362
    1,325
    113
    Malabe
    අනුර රට හදයි කියල චන්දෙ දීපු උන් බන් ඔය!:baffled:

    දැන් හික් ගෑවිලා ඉන්නෙ අනික් උන්ට හොරා හොරා කිය කිය හිටපු එකා තමා ලොකුම හොරා දැන්! :rofl:

    මොලයක් තියෙන එකෙක්ටනම් දැන් ඇති තේරුම් ගන්න. තාම අර ජෙබයියො ටික තමා පුක දීගෙන ඉන්නෙ සිරසෙ ඩොබි නිව්ස් බල බල.:rolleyes: මාත් රැවටිලා ලපවේසිට දුන්නනෙ.:growl: අන්තිම චන්දෙ බන් මගෙනම්:eek:


    අප්පට හිකෙන ඇන්දිල්ලක් බන් මේකනම්. ගෝඨා පරාදයි! :rofl:
    🤣🤣🤣🤣🤣
     

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,144
    1
    28,739
    113
    මෙහේ තියෙන RAM Truck එකක්, big foot එකක් ගෙනැල්ලා ඔය අඩු කුලේ තුන් පූට්ටු බේසියකන්ව තලාගෙන යන්න තියෙනවා නම්
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    ටුක් කාරයො කියන්නෙ නියම අඩු කුලේ ඩයල්.... zero IQ
    හරියටම උඹ වගේ
    පැලවත්තට කඩේ යන කලවම් ඩෝබියා