oka dump ekakda yako. bull run ekaka dump ekak kiyala consider karanna nm 25% + watenna oni. may para thama hariyata dump ekak giye na manussayo anna ekai kiyanne thama patan gaththa withrai kiyala 0.6636 ganin xrp oninam. some kind of crypto astrologer ha haaaaa
may weekly chart eka balapan ubata kohe hari dump ekak penwada kiyala dump wenai fluctuations wenai. apit balan inne 30+ dump ekak yanakam thama. giyot emai naththan ehemai. weekly barish candle ekak hadenakam bayawenna oni na e hadunat eka retest karala thama bearich wenne chart eka.
othana sentiment eka allala tiyenne support and resistance newe.
View attachment 226285