දැන් XRP ගනින් ඔය උඩින් දාලා තියෙන තැන් වලින් විකුනපන්.

lasankandy

Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    oka dump ekakda yako. bull run ekaka dump ekak kiyala consider karanna nm 25% + watenna oni. may para thama hariyata dump ekak giye na manussayo anna ekai kiyanne thama patan gaththa withrai kiyala 0.6636 ganin xrp oninam. some kind of crypto astrologer ha haaaaa

    may weekly chart eka balapan ubata kohe hari dump ekak penwada kiyala dump wenai fluctuations wenai. apit balan inne 30+ dump ekak yanakam thama. giyot emai naththan ehemai. weekly barish candle ekak hadenakam bayawenna oni na e hadunat eka retest karala thama bearich wenne chart eka.

    othana sentiment eka allala tiyenne support and resistance newe.

    View attachment 226285
    හරි හරි උබ ඔන මගුලක් කර ගනින්
     

    ITGuy25

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    1,666
    3,992
    113
    යකෝ චාර්ට් එකක් දානකොට price , date (x , y axis) තියෙන ටික කපන්න එපා
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    Dance Party GIF by Minions
     

    lapaman

    Well-known member
  • Apr 3, 2023
    4,718
    8,419
    113
    XRP TOP එකෙන් ගන්න කියලා කොහෙද WUTTO ගියේ 👎👎👎👎
     

    lakziro

    Well-known member
  • Mar 19, 2018
    394
    581
    93
    උබලා තාම පරක්කු නැ. තව උබලාට අවස්තාව තියෙනවා. සල්ලි 2X කරගන්න
     
    • Like
    Reactions: Valar_Morghulis