දියර කිරි හා ශ්‍රී ලාංකීය කිරිපිටි

lahiruramanayak

Well-known member
  • May 2, 2007
    2,209
    722
    113
    Earth
    දියර කිරි හා ශ්‍රී ලාංකීය කිරිපිටි

    දැනට අපේ ගෙදර බාවිතා වෙන්නේ anchor milk poweder එක 2013 වුන DCD සීන්

    https://www.nytimes.com/2013/08/12/business/global/new-zealand-dairy-giant-pulls-milk-powder-from-sri-lanka.html

    එකෙන් පස්සේ බොන එක නවත්තලා යේ පටන් ගත්තා 2014 වගේ නමුත් දැන් අයේ ප්‍රශ්නයක් ඇති වෙලා තියෙන නිසා සම්පුර්ණයෙන් anchor milk වලින් අයින් වෙන්න හිතුනා.

    නමුත් අද මම local stores වල බලද්දී කිසිම කඩේක Highland වත් පැලවත්ත කිරි වත් ගන්න තිබුනේ නෑ fresh milk ගන්න හැදුවා ඊට පස්සේ but තියෙන්නේ 500ml -1000ml ඒවා Highland එකේ නමුත් ඒවා bottle එක open කරලා 24hr තියෙන්න බැ එක ගන්න එක පාඩුයි

    මේකට තියෙන විකල්ප මොනවද?
     

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    සිරාවට හයිලන්ඩ්, පැලවත්ත හොයන්න නෑ නේද?
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,004
    40,909
    113
    Fresh milk bonna giyoth loku ganak yai ban. Pelwatta highland kohen hari hoyagena bomu. Ehema nath nam water plain tea coffee purudu wemu. Lunu kada kurakkan kada kola kada wage dewal bonawa nam agata gunai. Fruit juice unath hadaganna amaru na. Soy wage ewa ganan nathnam bonna puluwan. E gana mama danne na.
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,790
    28,158
    113
    හයිලන්ඩ පැලවත්ත ඒවගෙ ඔය අවුල් නැද්ද බන්...අපිත් මේ පාවිච්චි කරන්නෙ Maliban ඇන්කර් අවුල් නිසා...ඒත් ඒකත් අවුල් වගේ ... :(
     

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    උබල බඩු ගන්න කඩේට ඕඩරයක් දීලා තියපන්. අපි නම් හැම මාසෙකම 3ක් 4ක් අරන් තියා ගන්නවා.
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    colmilco-02102541101_7211013_19062018_FBB.jpg


    හයිලන්ඩ් එකෙන් දැන් පිටිකිරි එන්නේ නැද්ද
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    :dull: හයිලන්ඩ් / පැල්වත්ත දෙක දැන් හොයන්න කලු නික හොයනවටත් වඩා අමාරු සීන් එකක් තියෙන්නෙ බන්..
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    හයිලන්ඩ් එකෙන් දැන් පිටිකිරි එන්නේ නැද්ද

    එනවා . කඩේට දාපු ගමන් බඩු ඉවරයි. ඒකනෙ ප්‍රශ්නේ. නැතුව උන් හදන එක නවත්තලා නෙවේ :nerd:
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    highland / pelwatta unta barida ban unge production eka vadi karanna. Online genna ganna bari veida danne na
     
    Last edited:

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,385
    12,661
    113
    Piliyandala
    කොත්මලේ එක හරි නැද්ද බන් ලොව් ෆැට් එක ගහන්නේ දවස් 4යි උපරිම තියාගන්න පුළුවන්.
     

    lahiruramanayak

    Well-known member
  • May 2, 2007
    2,209
    722
    113
    Earth
    Fresh milk bonna giyoth loku ganak yai ban. Pelwatta highland kohen hari hoyagena bomu. Ehema nath nam water plain tea coffee purudu wemu. Lunu kada kurakkan kada kola kada wage dewal bonawa nam agata gunai. Fruit juice unath hadaganna amaru na. Soy wage ewa ganan nathnam bonna puluwan. E gana mama danne na.

    anika machan thiyenne 500ml-1000ml wagene manage karanna amarui wadi e bottle eka

    fresh milk kadala fridge eke dapan bun
    api nam karanne ehemai

    ada palawatta tibila genawa packet ekak

    time kochara kal puluwanda machan fridge eke ?


    කොත්මලේ එක හරි නැද්ද බන් ලොව් ෆැට් එක ගහන්නේ දවස් 4යි උපරිම තියාගන්න පුළුවන්.

    ambewela/ kothmale wage products kohomada ? ewaye powder product ekak enne nadda ?



     
    Last edited: