කොත්මලේ එක හරි නැද්ද බන් ලොව් ෆැට් එක ගහන්නේ දවස් 4යි උපරිම තියාගන්න පුළුවන්.
cool ekeda ? falvors add karaal na neda? fresh milk only da ingredients thiyenne
කොත්මලේ එක හරි නැද්ද බන් ලොව් ෆැට් එක ගහන්නේ දවස් 4යි උපරිම තියාගන්න පුළුවන්.
හයිලන්ඩ් / පැල්වත්ත දෙක දැන් හොයන්න කලු නික හොයනවටත් වඩා අමාරු සීන් එකක් තියෙන්නෙ බන්..
highland / pelwatta unta barida ban unge production eka vadi karanna. Online genna ganna bari veida danne na
පුලාම් අරිනවා කියන්නේ මොකද්ද බන් ? අධෝවාතය යවන එකද ?![]()

මෙහෙනම් එහෙම නෙවෙයි ..



සුවපති නොදැකපු සෞඛ්ය අමාත්යාංශය
කිරිපිටි සම්බන්ධයෙන් නිකුත්කල පෝස්ටරය
![]()
Fresh milk, bonna giyoth loku ganak yai ban. Pelwatta highland kohen hari hoyagena bomu. Ehema nath nam water plain tea coffee purudu wemu. Lunu kada kurakkan kada kola kada wage dewal bonawa nam agata gunai. Fruit juice unath hadaganna amaru na. Soy wage ewa ganan nathnam bonna puluwan. E gana mama danne na.
cool ekeda ? falvors add karaal na neda? fresh milk only da ingredients thiyenne