දිලිත්ගේ රසඟ කපා ඉවත් කරන බවට දිවුරයි!

dimuthmike

Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,920
    9,741
    113


    මේ යකාට අපහාස නඩු දාන්න බැරිද.මූ නිකන් ගෑණු උන් ඵක්ක බුදියගත්තා අැස් දෙකෙන් දැක්කා වගේනේ කථා කරන්නේ..අමු සක්‍කිලියෙක් මූ නම්...මුගේ සිවුර ගලවන්න ඕන හරිනම් මෙහෙම කුණු හරුප කියනවට.😡
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,920
    9,741
    113
    සුදා චන්ද්‍රිකාට බැන්න එකට නේද ඔය. :ROFLMAO:



    ඒ ඵක පොන්නයෙක්..උෟ රට ඉන්න උන්ට ඩොලර් ඵවන්න කියල මිනිස්සුන්ට කියනවා උෟ ලංකාවේ ඉඳන් හම්බ කරන ඩොලර් යවනවා ඕසි වලට උගේ දුවට වාහන ගන්න..:lol:
     
    • Haha
    Reactions: sachith19920726

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    ඒ ඵක පොන්නයෙක්..උෟ රට ඉන්න උන්ට ඩොලර් ඵවන්න කියල මිනිස්සුන්ට කියනවා උෟ ලංකාවේ ඉඳන් හම්බ කරන ඩොලර් යවනවා ඕසි වලට උගේ දුවට වාහන ගන්න..:lol:

    තව මොකෙක් ද එකෙක් ඉන්නවා සුදන්තකද කියල එකෙකුත්.
    නමේ අවුලක් තියෙන්නෙ. හොදටම ට්‍රැක්.
     
    • Like
    Reactions: dimuthmike

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    මේ කෙල්ල ඇත්ත කතා කරනවා







    Diversity සීන් එහෙම ඒවි වගේ ලංකාවටත් ඉස්සරහට

    Games වලින් සල්ලි එද්දී

    ඒකට තමයි හරිනි ගෙනාවේ.ඒකිගේ දේශනා අහලා බලපන්,සුද්දන්ගේ රටවල අමු ලිබරල් පොන්ස්ලා ,ලෙෆ්ටිස් පකයලාගේ වචන සෙට් එකම තියෙන ඒ දේශනා වල.

    කොහොමත් එහේ ටෙස්ට් කරලා කුජීත වුන දේවල් මෙහෙට තමයි එවන්නේ.
     

    dinuksha_asela

    Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,610
    10,839
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    ඒකට තමයි හරිනි ගෙනාවේ.ඒකිගේ දේශනා අහලා බලපන්,සුද්දන්ගේ රටවල අමු ලිබරල් පොන්ස්ලා ,ලෙෆ්ටිස් පකයලාගේ වචන සෙට් එකම තියෙන ඒ දේශනා වල.

    කොහොමත් එහේ ටෙස්ට් කරලා කුජීත වුන දේවල් මෙහෙට තමයි එවන්නේ.
    ow unge owa Deshana karapu un tika dan chutha wenna yanne Naaki Baidath ekkama..
     
    • Like
    Reactions: dxx and Dr.Amdan

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    අග්‍රමාත්‍යවරියට අපහාස කලාට කාන්ථාවන් වීදී බසී


    එහෙම කෙලොත් මුලින්ම පාරට බහින්නේ අපි කිව්ව සෙට් එක නේත මේ
     

    Mr.Robot

    Well-known member
  • Sep 14, 2024
    1,092
    2,007
    113
    Matara
    අග්‍රමාත්‍යවරියට අපහාස කලාට කාන්ථාවන් වීදී බසී


    දිළිත්ගෙ සීන් එක වෙනම එකක් ... ඌට ඕනි ප්‍රසිද්ධ වෙන්න ... එක්කො හොඳ කතා කියල නැත්තන් කුණු කතා කියල .... මේ කොහෙද ඉඳන් ආපු කැරි පොන්නයෙක් ජනාධිපතිවරණය ට ඉල්ලල 5නි තැන අරන් දැන් රටේ මාතෘකාවක් වෙලා නේද .... ඒ අස්සෙ ලාවට ආණ්ඩුවටත් ගහනව ......
    ඕවා තමා රියල් ගේම්
    Lawyer කෙනෙක් උන, දෙරණ හදපු ඌ ජිවිතේට ඔය වගෙ කතාවක් consciously කියයිද 😴😴
    අර tiktok එකෙ සුදු කොල්ල කියනව වගෙ

    👁 තුන්වෙනි ඇහෙන් බලන්න 👁​

    [/HEADING]

    👁𓂀👁️⃤🪬🧿ॐ​

     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,657
    125,252
    113
    දෙහිවල
    @Walter White @wissnshaftler @Solo Rider අඟල් බේද අමතක කරලා එකතු වෙන්න වෙලාව ඇවිත් ඒජන්ට්ස් :yes: හෙලා දැකලා ලියුමක් වත් ගහමුද?

    #6inchesEK
    #9inchesEK
    #13inchesEK
    ලියුම ගහන එක ප්‍රශ්නයක් නැහැ. මට තියෙන ප්‍රශ්නේ කවුද යකෝ 13නේ සංගමේ හදපු එකා :eek:
     
    • Like
    Reactions: wissnshaftler

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,925
    26,460
    113
    දිළිත්ගෙ සීන් එක වෙනම එකක් ... ඌට ඕනි ප්‍රසිද්ධ වෙන්න ... එක්කො හොඳ කතා කියල නැත්තන් කුණු කතා කියල .... මේ කොහෙද ඉඳන් ආපු කැරි පොන්නයෙක් ජනාධිපතිවරණය ට ඉල්ලල 5නි තැන අරන් දැන් රටේ මාතෘකාවක් වෙලා නේද .... ඒ අස්සෙ ලාවට ආණ්ඩුවටත් ගහනව ......
    ඕවා තමා රියල් ගේම්
    Lawyer කෙනෙක් උන, දෙරණ හදපු ඌ ජිවිතේට ඔය වගෙ කතාවක් consciously කියයිද 😴😴
    අර tiktok එකෙ සුදු කොල්ල කියනව වගෙ

    👁 තුන්වෙනි ඇහෙන් බලන්න 👁​

    [/HEADING]

    👁𓂀👁️⃤🪬🧿ॐ​

    image.png


    ලියුම ගහන එක ප්‍රශ්නයක් නැහැ. මට තියෙන ප්‍රශ්නේ කවුද යකෝ 13නේ සංගමේ හදපු එකා :eek:
    Steve Harvey Lol GIF by Digg


    https://elakiri.com/search/3744507/?q=#13inchesek&t=post&o=relevance
    ------ Post added on Oct 3, 2024 at 4:38 PM
     
    • Haha
    Reactions: Mr.Robot

    Jiro

    Well-known member
  • Jul 31, 2024
    592
    998
    93
    A Dream
    ඒකට තමයි හරිනි ගෙනාවේ.ඒකිගේ දේශනා අහලා බලපන්,සුද්දන්ගේ රටවල අමු ලිබරල් පොන්ස්ලා ,ලෙෆ්ටිස් පකයලාගේ වචන සෙට් එකම තියෙන ඒ දේශනා වල.

    කොහොමත් එහේ ටෙස්ට් කරලා කුජීත වුන දේවල් මෙහෙට තමයි එවන්නේ.
    True.
     

    Capak Gamuthe

    Well-known member
  • Jan 17, 2024
    530
    988
    93
    දිලිත් කියන්නෙ සල්ලි වලට ඕනම ජරා වැඩක් කරන්න සූදානම් මනුස්සයෙක්!!