දිලුම් අමුණුගමගේ බහු විවාහ සංස්කෘතිය

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0
උඹ කොහොමත් එදා ඉඳලම කොහොමත් අහක යන තොප්පි දාගේනමනේ ඉන්නේ. පව් බබා. :D:lol::lol::lol:
උබෙ මහ උන්දෑ ලොල්ලෙක් කියලා ආරංචි වුනාම ගෙ තොප්පිය කැපුවා.. ඊලඟට උඹේ තොප්පිය කපලා බල්ලෙක්ට හයි කරලා කියන කතාව ඇත්තලු නේද? මූ නං නියම ගෑනියෙක්

මතු සබන්ධයි..
 

Srilankan1

Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    උබෙ මහ උන්දෑ ලොල්ලෙක් කියලා ආරංචි වුනාම ගෙ තොප්පිය කැපුවා.. ඊලඟට උඹේ තොප්පිය කපලා බල්ලෙක්ට හයි කරලා කියන කතාව ඇත්තලු නේද? මූ නං නියම ගෑනියෙක්

    මතු සබන්ධයි..

    මොකෝ යන්නේ. බයද? අද දිලුම් කීයටද එනවා කිව්වේ? පොල් තෙල් කාලක් අරන් තියාගනින් හොඳේ? උඹට ඉවර උනාම පවුලේ අනික් අයට වැඩේ පටන්ගනී. සුබ රාත්‍රියක්. :cool:
     

    anuradhamapa

    Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,512
    3,758
    113
    2126Dilum_Amunugama_Multi_marrage_J.jpg


    2114Krishanthi&DilumAmunugama_3i_J.jpg


    හොඳ වැඩේ සල්ලි බලයයි දේශපාලන බලයයි බලන් මිනිස්සු හොයන කෙල්ලන්ටත් මේව හොඳ පාඩම්.:angry::angry::angry::angry:

    4539908042_64a3db4f9a_m.jpg
    මම වගේම තමා මගේ පුතත්​

    4539263165_42c0291982.jpg



    dilum kiyanne sarath amunugamage putha newe.. sarath ge ayyage putha.........:lol::lol::lol::lol:
     

    anuradhamapa

    Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,512
    3,758
    113
    ow ban sarath amunugamai
    dulum amunugamai
    dennama ekama tv program ekaka iddi program eka meheyawapu ekath ehuwa
    puthada kiyala
    nelu ban neyek kiyala kiwwa
    putha newei lu

    ow ban ape game miniha gena mama nodannawaye......... putha newe eka 100% sure.
     

    kkroxc

    Well-known member
  • Oct 14, 2008
    3,256
    2,144
    113
    in Helll
    අරුණි රාජපක්ෂ ,,,,බලපන්කො බන් ශි ශි මේක මහා අරුම පුදුම රටක් හසන්ත
     

    Srilankan1

    Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    ආඩම්බරයි හසන්ත මේවා දැකල මැරුණත් දුක නැ

    හොක් හොක් හොක්. මට දැන් මැරෙන්න උනත් බය නැහැ හසන්ත. මේ ලංකාව දැන් හරි පාරේ යනවා. හොක් හොක් හොක් :lol::lol::lol::lol: