denata 158 k aragena
yes kanchana, romesh ehemanm aparadeදිලිත් වගේ සක්කිලියෙක් එනවට වඩා විපක්ෂේ උනත් හැලුන උන් ඉන්නවා
hammatadenata 158 k aragena

kelani nayaatat enne naa minnimum 5% onee eligible wenna
https://manthri.lk/si/BattleforBallotsGE2024yes kanchana, romesh ehemanm aparade
hammata
------ Post added on Nov 15, 2024 at 9:23 AM
total ekenda? district ekenda?kelani nayaatat enne naa minnimum 5% onee eligible wenna
adenna deela ithinsuper majority
, 5 years me gammema addoth hodai. eeth ithin naturally ehema ba
ela eldistrict eken
2/3 hambena eka vinaashayata mula ekai anurat 2/3 epaa kiwwe. uta parliment group eka control karanna bari welaawat doshabiyogayak genawoth case nisaadenna deela ithin, 5 years me gammema addoth hodai. eeth ithin naturally ehema ba
ela el
------ Post added on Nov 15, 2024 at 9:28 AM
Godak durata, eelanga chande weddi, executive president ayin karay.2/3 hambena eka vinaashayata mula ekai anurat 2/3 epaa kiwwe. uta parliment group eka control karanna bari welaawat doshabiyogayak genawoth case nisa
vimalath ohoma scene ekk kiwwa, unge pakshe prathipaththigaruka un inna nisa tikk amaru vei kiyala2/3 hambena eka vinaashayata mula ekai anurat 2/3 epaa kiwwe. uta parliment group eka control karanna bari welaawat doshabiyogayak genawoth case nisa
ape wage ratakata galapenne mokadda kiyala aayeth hithanna venavaGodak durata, eelanga chande weddi, executive president ayin karay.
NPP vs JVP case eken tamai ohoma ekak wunot wenne.vimalath ohoma scene ekk kiwwa, unge pakshe prathipaththigaruka un inna nisa tikk amaru vei kiyala
muutanam shot ekak dunna aaye deepu eka nathi wennama

ow bn, degollo dewidiyakne, danata pewune nathi unata, bale labunama balanna puluwnNPP vs JVP case eken tamai ohoma ekak wunot wenne.
ow handunettila,molkanthala,wasantha samarasinghe wage jvp un tika tamai ledak daagattotmuutanam shot ekak dunna aaye deepu eka nathi wennama
ow bn, degollo dewidiyakne, danata pewune nathi unata, bale labunama balanna puluwn
------ Post added on Nov 15, 2024 at 9:35 AM
moota karaganna bari wunot ain karai nattan loweth ain karanne naaGodak durata, eelanga chande weddi, executive president ayin karay.