දිස්ත්‍රික්ක 4ක් ඉතිරියි, ලප මාමා ශතකය අභියස!

Elamaz

Well-known member
  • Mar 18, 2023
    645
    763
    93
    Hypertext Transfer Protocol
    1731642553947.png

    ගම්පහෙන් දිලිත්ට ආසනයක් එයිද?
    රන්ජන්ටනම් එන්නෙ නෑ:yes:
    5ක් ඉතුරුයි corry
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    adenna deela ithin :P, 5 years me gammema addoth hodai. eeth ithin naturally ehema ba:no:


    ela el
    ------ Post added on Nov 15, 2024 at 9:28 AM
    2/3 hambena eka vinaashayata mula ekai anurat 2/3 epaa kiwwe. uta parliment group eka control karanna bari welaawat doshabiyogayak genawoth case nisa
     
    • Like
    • Sad
    Reactions: Camacho and Elamaz

    Elamaz

    Well-known member
  • Mar 18, 2023
    645
    763
    93
    Hypertext Transfer Protocol
    2/3 hambena eka vinaashayata mula ekai anurat 2/3 epaa kiwwe. uta parliment group eka control karanna bari welaawat doshabiyogayak genawoth case nisa
    vimalath ohoma scene ekk kiwwa, unge pakshe prathipaththigaruka un inna nisa tikk amaru vei kiyala

    Godak durata, eelanga chande weddi, executive president ayin karay.
    ape wage ratakata galapenne mokadda kiyala aayeth hithanna venava
    ------ Post added on Nov 15, 2024 at 9:34 AM
     
    • Like
    Reactions: kasunkaru

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    muutanam shot ekak dunna aaye deepu eka nathi wennama :rolleyes:


    ow bn, degollo dewidiyakne, danata pewune nathi unata, bale labunama balanna puluwn
    ------ Post added on Nov 15, 2024 at 9:35 AM
    ow handunettila,molkanthala,wasantha samarasinghe wage jvp un tika tamai ledak daagattot

    Godak durata, eelanga chande weddi, executive president ayin karay.
    moota karaganna bari wunot ain karai nattan loweth ain karanne naa
    ------ Post added on Nov 15, 2024 at 9:40 AM
     
    • Like
    Reactions: Elamaz

    Any.key

    Well-known member
  • Jul 13, 2017
    10,524
    12,937
    113
    ade ai ban umbala me monawath nokarapu aluth unta chande dunne?


    mechchara kal umbalata sewaya kararapu ara minissunta pitu pawa neda ehenam
     
    • Haha
    Reactions: Elamaz and shenat