ධනුෂ්කට sex කරන්න කලින් වැරදුන Consent එක?

Ozone4

Well-known member
  • Aug 26, 2016
    3,756
    6,019
    113
    No Where
    sorry bn ubawa dakkama lamayek kiyla penune nane..nathnm ubawa rape krnne na 😆
    @nicjosh83 Right Now.. :(
    tumblr_o2ztwsUwS91u5ylwwo1_500.gif
     

    BadBlueGenius

    Well-known member
  • Jun 11, 2014
    5,559
    6,539
    113
    public forum වල මිනිස්සුන්ගේ leak වෙච්ච video share කරපු උබ consent ගැන post දාද්දි පුකෙනුත් හිනා.
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    public forum වල මිනිස්සුන්ගේ leak වෙච්ච video share කරපු උබ consent ගැන post දාද්දි පුකෙනුත් හිනා.
    ලේ පෝර්න් හබ බී ලයික් 🤭
     
    • Like
    Reactions: 2osama

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    @nicjosh83 හායි .... රාජපක්ෂලා උබට රමණය කරනකොට ඔය කන්සෙන්ට් එක බැලුවද , අඩුම උබෙන් රිදෙනවද කියලත් ඇහුවද ? 🥲
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ළමා දූශකයො ටිකකට රිදිලා නේද - @SLK_sri @kasun_kbp @siri_ayya @helplesser @BadBlueGenius @Don GasCan


    ridila thiayana tharama onna pahalin count kara ganinko, sakkili born again ponnaya, kiriyata awath hathara athe gu nananwa. thread demmath hathara athe gunanawa. tho hithan inne anith unuth tho wage nugath kiyalada

    පලයන් බයි හුත්තිගේ පුතා දනුෂ්කගේ කන්සෙන්ට් හුත්තක් උදේ පාන්දර අරගෙන එනවා මෙතන.
    රාජපක්ෂ උබේ අම්මට අරින්න කලින් කන්සෙන්ට් ගැහුවද බැල්ලිගෙ පුතෝ?

    හොල්ලන වාරයක් ගානේ අහන්න ඕන ඊළඟ එක කමක් නැද්ද කියල!

    ඒ වගේම ගෑනී කිව්වොත් නවත්තන්න එපා කියල බඩු ගියත් කරන්න දෙයක් නෑ හොල්ලන්නම වෙනවා

    ahhhhh born again sakkili wesige putha. penawa neda thoge born again agame ballige puthala karana sakkili weda??

    Proper Way to get consent, take notes bros



    kiriya pura gu nala balu wechcha born again wesige puthek goda yanna welak allagena thread dala. monawa karath tho balla, ballama thamai eke wenasak neha

    ලප කුමාර consent නැතුව උබට පුකේ ඇරිය නිසා නේද උඹ ඌ එක්ක තරහා 🤣🖕?

    මහින්දට consent එක දීලද ඇරගත්තේ පොන්ස් ?

    born again ponnayo @nicjosh83 thread dala puke era gannawa

    ube ammawa dushanaya kare a wesige kemeththen ponnayo

    sorry bn ubawa dakkama lamayek kiyla penune nane..nathnm ubawa rape krnne na 😆

    Muwa allagena methana rape karanwada dan ubala tika 😂 nadu dai yako me yakat. Consent natuwa puka paluwa kiyala

    @nicjosh83 born again ballige puthawa amuthuwen rape karanna deyak neha ban. oka kiriya purama rape wela iwarai.


    poddak hitapan ube ammage puka palanawa, iwara wela ennam ubath palanna

    public forum වල මිනිස්සුන්ගේ leak වෙච්ච video share කරපු උබ consent ගැන post දාද්දි පුකෙනුත් හිනා.

    @nicjosh83 හායි .... රාජපක්ෂලා උබට රමණය කරනකොට ඔය කන්සෙන්ට් එක බැලුවද , අඩුම උබෙන් රිදෙනවද කියලත් ඇහුවද ? 🥲
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    ridila thiayana tharama onna pahalin count kara ganinko, sakkili born again ponnaya, kiriyata awath hathara athe gu nananwa. thread demmath hathara athe gunanawa. tho hithan inne anith unuth tho wage nugath kiyalada
    ඔසාමටත් වඩා පොන්නයා පුක්ජෝස් 😂 ගොන් පොන්නයා ට එකපාරක් බැන්නම අඩාගෙන ගිහින් මගේ thread සේරම bump කරනවා 😂දාර සියුමැලි පොන්නයෙක් ඕකා 😂😂

    @siri_ayya වගේ බස් ජැක් ගැහුවා නම් මෙහෙම වෙන්නේ නැහැ 🤩🤩
    දැන් ගිහින් consent නැතුව බස් ජැක් ගහන්න යන්න එපා 😂
    ------ Post added on Nov 8, 2022 at 1:30 PM