Muwa allagena methana rape karanwada dan ubala tikanadu dai yako me yakat. Consent natuwa puka paluwa kiyala
ලේ පෝර්න් හබ බී ලයික්public forum වල මිනිස්සුන්ගේ leak වෙච්ච video share කරපු උබ consent ගැන post දාද්දි පුකෙනුත් හිනා.
පලයන් බයි හුත්තිගේ පුතා දනුෂ්කගේ කන්සෙන්ට් හුත්තක් උදේ පාන්දර අරගෙන එනවා මෙතන.
රාජපක්ෂ උබේ අම්මට අරින්න කලින් කන්සෙන්ට් ගැහුවද බැල්ලිගෙ පුතෝ?
හොල්ලන වාරයක් ගානේ අහන්න ඕන ඊළඟ එක කමක් නැද්ද කියල!
ඒ වගේම ගෑනී කිව්වොත් නවත්තන්න එපා කියල බඩු ගියත් කරන්න දෙයක් නෑ හොල්ලන්නම වෙනවා
ahhhhh born again sakkili wesige putha. penawa neda thoge born again agame ballige puthala karana sakkili weda??
Proper Way to get consent, take notes bros
kiriya pura gu nala balu wechcha born again wesige puthek goda yanna welak allagena thread dala. monawa karath tho balla, ballama thamai eke wenasak neha
ලප කුමාර consent නැතුව උබට පුකේ ඇරිය නිසා නේද උඹ ඌ එක්ක තරහා?
මහින්දට consent එක දීලද ඇරගත්තේ පොන්ස් ?
born again ponnayo @nicjosh83 thread dala puke era gannawa
ube ammawa dushanaya kare a wesige kemeththen ponnayo
sorry bn ubawa dakkama lamayek kiyla penune nane..nathnm ubawa rape krnne na![]()
Muwa allagena methana rape karanwada dan ubala tikanadu dai yako me yakat. Consent natuwa puka paluwa kiyala
@nicjosh83 born again ballige puthawa amuthuwen rape karanna deyak neha ban. oka kiriya purama rape wela iwarai.
poddak hitapan ube ammage puka palanawa, iwara wela ennam ubath palanna
public forum වල මිනිස්සුන්ගේ leak වෙච්ච video share කරපු උබ consent ගැන post දාද්දි පුකෙනුත් හිනා.
@nicjosh83 හායි .... රාජපක්ෂලා උබට රමණය කරනකොට ඔය කන්සෙන්ට් එක බැලුවද , අඩුම උබෙන් රිදෙනවද කියලත් ඇහුවද ?![]()
ඔසාමටත් වඩා පොන්නයා පුක්ජෝස්ridila thiayana tharama onna pahalin count kara ganinko, sakkili born again ponnaya, kiriyata awath hathara athe gu nananwa. thread demmath hathara athe gunanawa. tho hithan inne anith unuth tho wage nugath kiyalada
දැන් ගිහින් consent නැතුව බස් ජැක් ගහන්න යන්න එපා@siri_ayya වගේ බස් ජැක් ගැහුවා නම් මෙහෙම වෙන්නේ නැහැ![]()