lol.. දැන්නේ ඒ සීන් එක තේරුනේ..උඹේ ගැනී... ලමයි.. ඇවිත් ඉන්නවා කොහෙ හරි ගිහින් ගෙදර එනගමන් ට්වුන් එකේ.. උඹට වාහනේ අරන් යන්න බැ දඩ ගහනවා..![]()
වාහනේ දුම් පරික්ෂාවට ටවුන් එකට යනවා.. දාගෙන යමන් පවුලම... නැත්තම් දඩ ගහනවා.![]()


loke uthumma rata ne ban lankawa ai me singa gana katha karaladanata jeewath wenna loke thiyena hodama rata ne ban lankawa
![]()

Umbala wage 'kalu suddange' manasikathwayen inna ewunta oya wage ratawal tikak ex. ekata kewwe nethnam piliganne na ban![]()





උඹේ ගැනී... ලමයි.. ඇවිත් ඉන්නවා කොහෙ හරි ගිහින් ගෙදර එනගමන් ට්වුන් එකේ.. උඹට වාහනේ අරන් යන්න බැ දඩ ගහනවා..![]()
වාහනේ දුම් පරික්ෂාවට ටවුන් එකට යනවා.. දාගෙන යමන් පවුලම... නැත්තම් දඩ ගහනවා.![]()
Umbala wage 'kalu suddange' manasikathwayen inna ewunta oya wage ratawal tikak ex. ekata kewwe nethnam piliganne na ban![]()


uben ahala thiyenne owadakke nathuwa athi ne..
Instant traffic solution 


ko ban oya uda thiyena ewata uththara ubata??uben ahala thiyenne owadakke nathuwa athi ne..
Instant traffic solution
![]()




මු සිරාම UNP ලෝල්ලෙක්...මුන් එක්ක කතා කරලා වැඩක් නැහැ බන්...ලොකු උන්ගේ රෙදි හෝදන්න ගිහින් නා ගන්නවා
ඒ උනාට පටන් ගන්නේ මන් එක පක්ෂේකටවත් නැහැ bla bla bla![]()

sira kathawa..
anda wela wenamama lokeka buwa inne..
buwa ta lankawe ekak naara hodai.. me anduwa heta elipita minihek maruwoth ekath hodai
dan awilla wate yai kiyaganna deyak nathuwa
sira katha karala wadak na but hina yanawa ban mewa dakkama mukuth nokiya inna ba 

sira kathawa..
anda wela wenamama lokeka buwa inne..
buwa ta lankawe ekak naara hodai.. me anduwa heta elipita minihek maruwoth ekath hodai
dan awilla wate yai kiyaganna deyak nathuwa
sira katha karala wadak na but hina yanawa ban mewa dakkama mukuth nokiya inna ba
![]()




අන්න රිදිලා දුවගෙන ගිහින් අලුත් ත්රෙඩ් එකක් දාලා
හපොයි මෙහෙමත් චිත්ත![]()


paw ban 


