IMF eke conditions wala dollar eka float karala, import restrictions ayin karanna kiyala condition ekak tiyanawada?
dollar eke hari value eka enna nam import restrictions adu wenna oni, etakota tamai dollar ekata hari demand eka enne
kohomat debt restructure karala loan gewaddith dollar ekata demand eka enawa