නන්දේ කබ්රාල් වගේ ගේමක් ගහනවද?

icepack

Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    IMF eke conditions wala dollar eka float karala, import restrictions ayin karanna kiyala condition ekak tiyanawada?
    dollar eke hari value eka enna nam import restrictions adu wenna oni, etakota tamai dollar ekata hari demand eka enne
    kohomat debt restructure karala loan gewaddith dollar ekata demand eka enawa
    Mata matakai free trade allow karanna ona wage seen ekak kiyanawa kohe hari.


    Loan gewana patan ganiddi lokuwatama danewi oka.
    Etakota ayema me USD rate eka wena tenaka settle wei.