නයි දෙරණෙන් පචයක් ගහනවා! මේකේ අම්බරුවෝ ඒක කරේ තියන් යනවා! 🤭🤦‍♂️

Nalindax

Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    මේක බොරු නෙවෙයි.
    මෙයා මෙහෙම කිව්වාට පොලිසියට ගියාම මේ ලියුම ගේන්න කියනවා.

    මේක මේ සඳුදා වුණා.
    නෑ කියනවා නම් ඔප්පු කරන්නම්.
    යකෝ උබ දෙයක් කිව්වම අනික් උන් ඔප්පු කරන රටක් නෑ, උබ කියන දේ උබ තමා ඔප්පු කරන්න ඕන්. සාධන භාරය තියෙන්නේ උබේ අතේ.
     

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    Oya Lankawe thiyena Police yak ban India ekak neveyi🤣
    දෙකේ පරන පචයක් කිව්වත් නැතත් ඇමතියත් පචයක් නේ ගහක තියෙන්නේ.. පොලිස් මීඩියා යුනිට් එකෙනුත් පචයක් නේ ගහල තියෙන්නේ.. ඒක අල්ලගෙන උබත් පචයක් නේ ගහල තියෙන්නේ.. දෙකේ පරන වගේම උබලත් පචයො නේ 🤭🤭🤭

    දැන් ඔය quote කරලා තියෙන FB post එකේ කියනවා 2023 ඉදන්ම ඔය process එක තියෙනවා කියල.
    දිලිත් ponsගේ පත්තරෙන් news එකක් ගහල කියනවා මේ Gov එකෙන් අලුතෙන් intoduce කරපු එකක් කියල.

    ඉතිං යකෝ, ඔය කියන විදිහට මේ ආණ්ඩුව එන්නත් කලින් ඉදන්ම ඔය process එක තියෙනවා නම් කවුද ඔය "පචයක්" ගහල news publish කරලා තියෙන්නේ?
    උබට කුබි පුකක් තරම් මොලයක් වත් නැද්ද ඕක තේරුම් ගන්න?

    balapn, thread title eka 🤦‍♂️

    "නයි දෙරණෙන් පචයක් ගහනවා! මේකේ අම්බරුවෝ ඒක කරේ තියන් යනවා! 🤭🤦‍♂️"

    කැලනි නයාට සාදු කිව්වද නැද්ද කියල මගෙ පරන ත්‍රෙඩ් කියවල බලපං උට්ටො.. 😂😂😂 උබල කිරියට චූ කොල්ලො කාලෙ තමා මං දෙකේ පරනට අමතල තියෙන්නේ🤭🤭🤭
    Respect bro!
    මට මේ හිතා ගන්න බැරි බයියෝ ගැන thread දාලා ආතල් එකක් ගන්න කොට ඇයි මේ සුවා.....ධීන වටපඩයොන්ට කෙදිරි ගෑවෙන්නේ කියලා 🤭👇


    එකෙක් දවස් ගානක ඉදං මහින්ද මාත්තයගෙ පුතා නෑ මොලයට හෙනට කැම්පේන් එකක් කරනවා... පොර ගෝටගෙ කාලෙ දුන්න ආතලුත් උඩට අරන් පෙන්නනව ඉතින්.. 👇

    කුලන්ති ඇන්ටිගෙ පෝස්ට් එකක් දැම්මෙ වෙන එකක් හොයාගන්න බැරි නිසා.. මං ඇන්ටිට කඩේ යනවා වගේ ෆීල් එකක් තියෙනව නම් මගෙ පරන ත්‍රෙඩ්ස් කියවල බලන්නකෝ.. :p
     
    • Haha
    Reactions: Max_r

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    දැන් ඔය quote කරලා තියෙන FB post එකේ කියනවා 2023 ඉදන්ම ඔය process එක තියෙනවා කියල.
    දිලිත් ponsගේ පත්තරෙන් news එකක් ගහල කියනවා මේ Gov එකෙන් අලුතෙන් intoduce කරපු එකක් කියල.

    ඉතිං යකෝ, ඔය කියන විදිහට මේ ආණ්ඩුව එන්නත් කලින් ඉදන්ම ඔය process එක තියෙනවා නම් කවුද ඔය "පචයක්" ගහල news publish කරලා තියෙන්නේ?
    උබට කුබි පුකක් තරම් මොලයක් වත් නැද්ද ඕක තේරුම් ගන්න?

    balapn, thread title eka 🤦‍♂️

    "නයි දෙරණෙන් පචයක් ගහනවා! මේකේ අම්බරුවෝ ඒක කරේ තියන් යනවා! 🤭🤦‍♂️"


    Respect bro!
    මට මේ හිතා ගන්න බැරි බයියෝ ගැන thread දාලා ආතල් එකක් ගන්න කොට ඇයි මේ සුවා.....ධීන වටපඩයොන්ට කෙදිරි ගෑවෙන්නේ කියලා 🤭👇
    නය-ද-රණ-න-පචයක-ගහනව-ම-ක-අම-බර-ව-ඒක-කර-ත-යන-යනව-Ela-Kiri.avif


    Ithin uba Kiwwe Cvil Arakshaka Kamituwe Liyumak one neha kiywla ne Ube Maha Loku NPP aemwthi lath kiwwe ehema ne😀

    Ubayi Ube NPP aemathila SET ekayi Pacha Ne kelala Thiyenne🤣
     
    Last edited:

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    Ithin uba Kiwwe Cvil Arakshaka Kamituwe Liyumak one neha kiywla ne Ube Maha Loku NPP aemwthi lath kiwwe ehema ne😀

    Ubayi Ube NPP aemathila SET ekayi Pacha Ne kelala Thiyenne🤣
    ube mole tamai mole? 😂😂

    පොලිස්කාරයෝ දැන් වටේ ඇවිදලා හොයල බලන්න කම්මැලි කමට ඕක කරනවද දන්නේ නෑ. කලින් නම් පොලිසියෙන් එක් කෙනක් ගෙදරටත් එනවා check කරන්න. මම 2024 පොලිස් report එකක් ගත්තා. මගෙන් request කරේ ග්‍රාම නිලධාරිගේ letter එක විතරයි. හැබැයි මම අපේ area එකේ CIව අදුරන නිසා මට favouritism එකක් කරාද දන්නේ නෑ. මට නම් කිසි රස්තියාදුවක් උනේ නෑ.

    anyway, දැන් පොලිසියෙන් offcial statement එකක්ම දාලා තියෙනවා නම් ඔහොම additional letter එකක් ඕනේ නෑ කියලා, ඇයි මේ කෙදිරි ගාන්නේ? උබලට මහින්ද ලොක්කා ලවා කිව්වොත් විතරද ඕක විශ්වාස කරන්නේ?
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    ube mole tamai mole? 😂😂

    පොලිස්කාරයෝ දැන් වටේ ඇවිදලා හොයල බලන්න කම්මැලි කමට ඕක කරනවද දන්නේ නෑ. කලින් නම් පොලිසියෙන් එක් කෙනක් ගෙදරටත් එනවා check කරන්න. මම 2024 පොලිස් report එකක් ගත්තා. මගෙන් request කරේ ග්‍රාම නිලධාරිගේ letter එක විතරයි. හැබැයි මම අපේ area එකේ CIව අදුරන නිසා මට favouritism එකක් කරාද දන්නේ නෑ. මට නම් කිසි රස්තියාදුවක් උනේ නෑ.

    anyway, දැන් පොලිසියෙන් offcial statement එකක්ම දාලා තියෙනවා නම් ඔහොම additional letter එකක් ඕනේ නෑ කියලා, ඇයි මේ කෙදිරි ගාන්නේ? උබලට මහින්ද ලොක්කා ලවා කිව්වොත් විතරද ඕක විශ්වාස කරන්නේ?
    Uba Police ye OIC ta puka dunnada danne neha . Eka nisa ubata favouritism එකක් කරාද දන්නේ නෑ🤣🤣

    Haebaeyi Anith Evunta nam Sivil Arakshaka Kamituwe Liyumak illanava🤣
     

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    %E0%B6%B1%E0%B6%BA-%E0%B6%AF-%E0%B6%BB%E0%B6%AB-%E0%B6%B1-%E0%B6%B4%E0%B6%A0%E0%B6%BA%E0%B6%9A-%E0%B6%9C%E0%B7%84%E0%B6%B1%E0%B7%80-%E0%B6%B8-%E0%B6%9A-%E0%B6%85%E0%B6%B8-%E0%B6%B6%E0%B6%BB-%E0%B7%80-%E0%B6%92%E0%B6%9A-%E0%B6%9A%E0%B6%BB-%E0%B6%AD-%E0%B6%BA%E0%B6%B1-%E0%B6%BA%E0%B6%B1%E0%B7%80-Ela-Kiri.avif


    Ithin uba Kiwwe Cvil Arakshaka Kamituwe Liyumak one neha kiywla ne Ube Maha Loku NPP aemwthi lath kiwwe ehema ne😀

    Ubayi Ube NPP aemathila SET ekayi Pacha Ne kelala Thiyenne🤣

    උඹට අන්ද කයිප්පු ද බන්?
    උඹ ඔයා අලවලා තියෙන img එකෙත් කියලා තියෙන්නෙ එහෙම "සිවිල් ආරක්ෂක කමිටුවේ" letter එකක් ඕනෙ නෑ කියලනේ.
    මමත් මේකේ කියල තියෙන්නේ එහෙම එකක් ඉල්ලුවේ නෑ කියල, except for ග්‍රාම සේවකගේ letter එක
    පොලිසිය දාපු official statement එකේ කියලා තියෙන්නෙත් එහෙම letter එකක් ගන්න ඕනේ නෑ කියලා.

    Now your ponit of view.
    දෙරණෙන් ගහපු news එකේ කියනවා "මේ ආණ්ඩුව අලුතෙන් නීතියක් දාලා තියෙනවා" කියල police report එකක් ගන්නවා නම් මෙහෙම තව ලියුමක් ගන්න ඕනේ කියල
    දැන් උබ උස්සන් ආපු fb post එකේ කියනවා මේක 2023 කාලේ ඉදන්ම තිබුනා කියලා.

    යකෝ! ඒ ලොජික් එකෙන් බැලුවත් මුන් පචයක්නේ ගහලා තියෙන්නේ.
    මට පොඩ්ඩක් කියපන් 2023 ඉඳන් තියෙන පරණ ප්‍රොසෙස් එකක් නම් මේක, මොන ලබ්බකටද මේ ආණ්ඩුවෙන් අලුතින් කරා කියලා පච News ගහන්නේ?

    Where's the fucking logic? කැළණි නයා දැක්කම සාදු කිව්වා නේද?? 😂😂

    tenor.gif



    Uba Police ye OIC ta puka dunnada danne neha . Eka nisa ubata favouritism එකක් කරාද දන්නේ නෑ🤣🤣

    Haebaeyi Anith Evunta nam Sivil Arakshaka Kamituwe Liyumak illanava🤣


    me mona anaatha jeewitha da ban. Police report eka gannat kediri gaanawa.
    man okata uttare ubata kalinma dunna. 😂👇
    mehemai itin, dawasema meke kota kota inne netiwa poddak eliyata behala Social status ekak maintain kara ganna beri, Policiye contact ekakwat neti minihekta nam itin oka asse rasthiyadu wenna wenawa. 🤭🤭


    Pora police report eka gannama lankawata ewilla 😂😂
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,921
    17,147
    113
    Kottawa
    Respect bro!
    මට මේ හිතා ගන්න බැරි බයියෝ ගැන thread දාලා ආතල් එකක් ගන්න කොට ඇයි මේ සුවා.....ධීන වටපඩයොන්ට කෙදිරි ගෑවෙන්නේ කියලා 🤭👇

    උබල වගේ ජෙප්පො නිකං මැරිල ඉපදිලා 70 වසරක සාපේ ගගා හැමිනුනාට, බයියො චූන් කලාට, උබලත් ඒ කාසියෙම අනික් පැත්ත කියල මතක් කරවන්නත් එපැයි බං.. ජෙප්පොත් මේවට වග කියන්න ඕනේ කියන eka facts and figures එක්ක මතක් කලේ ඒකයි.. 🤭🤭🤭 කොටින්ම කිව්වොත් ජෙප්පො කියන්නෙත් බයියො වගේම අඩු කුලේ මොලයක් නැති මී හරක් ටිකක් කියල ඔප්පු කලේ.. 🤭🤭🤭
     
    • Haha
    Reactions: Rick Sanchezz

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,066
    113
    සේදවත්ත
    ගමේ පොලිසියෙන් ගන්න Clearance Report එක ගන්න කොට සිවිල් ආරක්ෂක කමිටුවේ සභාපතිගේ ලියුමක් ඕනේ

    ( මම ගත්තේ එහෙම තමා)
    උබට තිබ්බේ නාමල්ගෙන් ලියුමක් අරන් යන්න . මන්ත්‍රිගේ ලියුමට ජවයක් බලයක්න් දෙන්න
     
    • Haha
    Reactions: Rick Sanchezz

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    උබල වගේ ජෙප්පො නිකං මැරිල ඉපදිලා 70 වසරක සාපේ ගගා හැමිනුනාට, බයියො චූන් කලාට, උබලත් ඒ කාසියෙම අනික් පැත්ත කියල මතක් කරවන්නත් එපැයි බං..

    රිදිලා™. සුවාධීන වටපඩ කෙදිරිලි 😂🤌

    ජෙප්පොත් මේවට වග කියන්න ඕනේ කියන eka facts and figures එක්ක මතක් කලේ ඒකයි.. 🤭🤭🤭 කොටින්ම කිව්වොත් ජෙප්පො කියන්නෙත් බයියො වගේම අඩු කුලේ මොලයක් නැති මී හරක් ටිකක් කියල ඔප්පු කලේ.. 🤭🤭🤭

    facts & figures? CapEx ගැන ඇහුවම බඩකොර වෙලා ඇඩුව නේද? ignore කරන්න කියලත් කිව්වා 🤭👇
    just ignore him.. gov eke life time eka iwara weddi missing wena fake accounts owwa
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,921
    17,147
    113
    Kottawa
    රිදිලා™. සුවාධීන වටපඩ කෙදිරිලි 😂🤌

    2005 JVP එක අමු අමුවෙ බයියොන්ට කඩේ ගිය එක පෙන්නුවම කියන්න දෙයක් නැති කමට කියන්නේ

    රිදිලා™. සුවාධීන වටපඩ කෙදිරිලි

    පව් බං උබ 😂🤌

    facts & figures? CapEx ගැන ඇහුවම බඩකොර වෙලා ඇඩුව නේද? ignore කරන්න කියලත් කිව්වා 🤭👇

    ඉතින් ඇත්ත නේ.. ආන්ඩුව නාන නෑමට ආන්ඩුවේ අන්තිම කාලෙ වෙද්දි බලමුකො උබල ඉදීද කියලා.. 🥱
     
    • Haha
    Reactions: Rick Sanchezz

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    ඉතින් ඇත්ත නේ.. ආන්ඩුව නාන නෑමට ආන්ඩුවේ අන්තිම කාලෙ වෙද්දි බලමුකො උබල ඉදීද කියලා.. 🥱

    මෙහෙම කෙදිරිල්ලක් මේකේ දැක්කමයි 🤭 🙏

    lol-jordan.gif

    2005 JVP එක අමු අමුවෙ බයියොන්ට කඩේ ගිය එක පෙන්නුවම කියන්න දෙයක් නැති කමට කියන්නේ

    පව් බං උබ 😂🤌

    "පව් බං උබ 😂🤌"

    කෝ CapEx? නොදන්න උත්තවල් කියවන්න ගිහිල්ල පශ්චාත් භාගේ පලා ගත්ත හැම එකාම අන්තිමට කිව්වේ ඕක තමයි.
    දුක තුනී වෙන්න මේකවත් අහපන් පැටියෝ 😂😂

     
    Last edited:

    rambo321

    Well-known member
  • May 15, 2022
    1,713
    1
    2,092
    113
    නයි දෙරණ නෙවෙයි පච ගහන්නේ ජෙපි ආණ්ඩුව. යකෝ මමත් ජොබ් එකට යන්න පොලිස් වාර්තාවක් ගන්න ගියාම ආරක්ෂක කමිටුවෙන් ලියුමක් ගේන්න කිව්වා. ඩොබිලා හෝදනවා හෙදිල්ලක් රෙදිත් ඉරෙනවා ජෙප්පොන්ගේ.
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    නයි දෙරණ නෙවෙයි පච ගහන්නේ ජෙපි ආණ්ඩුව. යකෝ මමත් ජොබ් එකට යන්න පොලිස් වාර්තාවක් ගන්න ගියාම ආරක්ෂක කමිටුවෙන් ලියුමක් ගේන්න කිව්වා. ඩොබිලා හෝදනවා හෙදිල්ලක් රෙදිත් ඉරෙනවා ජෙප්පොන්ගේ.
    alright! Policiyen Official statement ekak dila tiyenawa ehema ekak one ne kiyala. den mokadda kiyanne?
     
    • Haha
    Reactions: rambo321

    rambo321

    Well-known member
  • May 15, 2022
    1,713
    1
    2,092
    113
    alright! Policiyen Official statement ekak dila tiyenawa ehema ekak one ne kiyala. den mokadda kiyanne?
    PM ekak dapn. mn gawa copies thiyenawa.

    official statement eka koheda dala thiyenne. facebook ekeda? un facebook eke dapu official ewa okkoma karana dewalda. umba lankawe wenna ba. echchara hoda policiyak thiyenne umba wena rataka policiyak gana kiyanawa aththe 🤣🤣🤣
     

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    PM ekak dapn. mn gawa copies thiyenawa.
    That's not point machan. kattiyak kiyanawa meka kalin idanma tiyeawa kiyala. since 2023!
    So, Derane news eka gahanawa Gov eka aluthen law ekak introduce kara kiyala, right!
    meka 2023 idan tiyena parana process ekak nam mokatada aluthen news ekak gahala Derana expect karanne?

    chk this.
    උඹ ඔයා අලවලා තියෙන img එකෙත් කියලා තියෙන්නෙ එහෙම "සිවිල් ආරක්ෂක කමිටුවේ" letter එකක් ඕනෙ නෑ කියලනේ.
    මමත් මේකේ කියල තියෙන්නේ එහෙම එකක් ඉල්ලුවේ නෑ කියල, except for ග්‍රාම සේවකගේ letter එක
    පොලිසිය දාපු official statement එකේ කියලා තියෙන්නෙත් එහෙම letter එකක් ගන්න ඕනේ නෑ කියලා.

    Now your ponit of view.
    දෙරණෙන් ගහපු news එකේ කියනවා "මේ ආණ්ඩුව අලුතෙන් නීතියක් දාලා තියෙනවා" කියල police report එකක් ගන්නවා නම් මෙහෙම තව ලියුමක් ගන්න ඕනේ කියල
    දැන් උබ උස්සන් ආපු fb post එකේ කියනවා මේක 2023 කාලේ ඉදන්ම තිබුනා කියලා.

    යකෝ! ඒ ලොජික් එකෙන් බැලුවත් මුන් පචයක්නේ ගහලා තියෙන්නේ.
    මට පොඩ්ඩක් කියපන් 2023 ඉඳන් තියෙන පරණ ප්‍රොසෙස් එකක් නම් මේක, මොන ලබ්බකටද මේ ආණ්ඩුවෙන් අලුතින් කරා කියලා පච News ගහන්නේ?

    Where's the fucking logic? කැළණි නයා දැක්කම සාදු කිව්වා නේද?? 😂😂

    tenor.gif
     

    rambo321

    Well-known member
  • May 15, 2022
    1,713
    1
    2,092
    113
    That's not point machan. kattiyak kiyanawa meka kalin idanma tiyeawa kiyala. since 2023!
    So, Derane news eka gahanawa Gov eka aluthen law ekak introduce kara kiyala, right!
    meka 2023 idan tiyena parana process ekak nam mokatada aluthen news ekak gahala Derana expect karanne?
    kathawa hariyata hoyala balanna. oka une police amathiya kalin dawase prashnekata uttarayak dunna police warthawak ganna arakshaka kamituwe letter ekak ona na kiyala. ekata thamai aruna eke oka dala thiyenne. eeta passe sajiyath ekata uththara dunna facts ekkama.
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,921
    17,147
    113
    Kottawa
    The Sri Lanka government is facing criticism after Aruna Editor-in-Chief Mahinda Illeperuma was summoned by the CID over a news report on police clearance procedures.

    While the government claims the report is fake news, opposition leaders and media rights activists say it reflects the ground reality and insist it is not fake. They warn that targeting an editor for reporting sets a dangerous precedent for press freedom.

    Critics describe the CID summons as intimidation and a direct blow to independent journalism


    584598921_1416777187125334_2026870557540423883_n.jpg



    Freedom of Expression lept?
     
    • Like
    Reactions: 2osama and monson

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,858
    2,695
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    Oya Police Official announcement eke comments baluwama therenava aththa naththa. Kelinma SL Police Official Page eke minissu Police Station eke namath ekkama comment karala thiyenava. Evva boru nam investigate karala boru kivva kiyala action ekak gani.
     
    • Like
    Reactions: monson

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,780
    28,945
    113

    ආණ්ඩුව නෑ කිව්වට පොලිස් වාර්තාවක් ගන්න සිවිල් ආරක්ෂක කමිටු අනුමැතිය අවශ්‍යයි – ලිපි ලේඛන සහිතව සජිත් පාර්ලිමේන්තුවේදී ඔප්පු කරයි


    පොලිස් වාර්තාවක් ලබා ගැනීමේදී සිවිල් ආරක්ෂක කමිටු සභාපතිවරයාගේ සහතිකය අවශ්‍ය බවට වන කරුණ සනාථ කිරීම සඳහා අදාල ලිපි ලේඛන විපක්‍ෂනායක සජිත් ප්‍රේමදාස මහතා අද (25) පාර්ලිමේන්තුවේ හැන්සාඩ් ගත කිරීමට යොමු කළේය.

    සිවිල් ආරක්ෂක කමිටුවේ සහතිකය සම්බන්ධව පසුගියදා පාර්ලිමේන්තුවේ මෙන්ම ඉන් පිටතද දැඩි සංවාදයක් ඇතිවී තිබූ අතර ආණ්ඩු පක්ෂය දිගින් දිගටම කියා සිටියේ පොලිස් වාර්තාව ලබා ගැනීම සඳහා සිවිල් ආරක්ෂක කමිටුවේ සභාපතිගේ අනුමැතිය අවශ්‍ය නොවන බවයි.

    කෙසේ නමුත් මෙම කරුණ සනාථ කිරීම සඳහා හක්මන පොලිස් ස්ථානාධිපතිවරයාට යොමු කළ ලිපි දෙකක් තමා සතුව තිබෙන බවත් එම ලිපි 280 බී බඩබද්ද ග්‍රාම සේවා වසමේ මහජන ආරක්ෂක කමිටුවේ සභාපති යසන්ත ආරියසේන නම් අයෙකු විසින් යොමු කර ඇති බවත් විපක්ෂ නායකවරයා පාර්ලිමේන්තුවේදී පැවසීය.

    එවැනි සහතිකයක් අවශ්‍ය නොවන බව ආණ්ඩුව තවදුරටත් ප්‍රකාශ කරන්නේ නම් ඊට අදාළ ලිපි ලේඛන සියල්ල තමන් හැන්සාඩ් ගත කිරීම තුළින් සත්‍ය අසත්‍ය කුමක්ද කියා දැනගැනීමට හැකි වනු ඇතිබව සජිත් ප්‍රේමදාස මහතා පවසයි.

    අද උදෑසන වනතෙක් මාතර පොලිසියේ දැන්වීම් පුවරුවේ පවා, පොලිස් වාර්තාවක් ලබා ගැනීමට අවශ්‍ය ලියකියවිලි අතර සිවිල් ආරක්ෂක කමිටුවේ ලිපිය අවශ්‍ය බව සඳහන්ව තිබූ නැද්ද මේ පිළිබඳව පාර්ලිමේන්තුවේ කරුණු මතු කළ පසුව එම කොටස පමණක් මකා දමා ඇති බව විපක්ෂ නායකවරයා වැඩිදුරටත් අනාවරණය කළේය

    - https://newshub.lk/blog/2025/11/25/...ce-report-even-though-the-government-says-no/


    පැලවත්තේ ඩොබි ආපහු ලිඳේ :lol:


    ------ Post added on Nov 25, 2025 at 2:30 PM