යකෝ උබ දෙයක් කිව්වම අනික් උන් ඔප්පු කරන රටක් නෑ, උබ කියන දේ උබ තමා ඔප්පු කරන්න ඕන්. සාධන භාරය තියෙන්නේ උබේ අතේ.මේක බොරු නෙවෙයි.
මෙයා මෙහෙම කිව්වාට පොලිසියට ගියාම මේ ලියුම ගේන්න කියනවා.
මේක මේ සඳුදා වුණා.
නෑ කියනවා නම් ඔප්පු කරන්නම්.
යකෝ උබ දෙයක් කිව්වම අනික් උන් ඔප්පු කරන රටක් නෑ, උබ කියන දේ උබ තමා ඔප්පු කරන්න ඕන්. සාධන භාරය තියෙන්නේ උබේ අතේ.මේක බොරු නෙවෙයි.
මෙයා මෙහෙම කිව්වාට පොලිසියට ගියාම මේ ලියුම ගේන්න කියනවා.
මේක මේ සඳුදා වුණා.
නෑ කියනවා නම් ඔප්පු කරන්නම්.
Oya Lankawe thiyena Police yak ban India ekak neveyi![]()
දෙකේ පරන පචයක් කිව්වත් නැතත් ඇමතියත් පචයක් නේ ගහක තියෙන්නේ.. පොලිස් මීඩියා යුනිට් එකෙනුත් පචයක් නේ ගහල තියෙන්නේ.. ඒක අල්ලගෙන උබත් පචයක් නේ ගහල තියෙන්නේ.. දෙකේ පරන වගේම උබලත් පචයො නේ![]()
Respect bro!කැලනි නයාට සාදු කිව්වද නැද්ද කියල මගෙ පරන ත්රෙඩ් කියවල බලපං උට්ටො..උබල කිරියට චූ කොල්ලො කාලෙ තමා මං දෙකේ පරනට අමතල තියෙන්නේ
![]()
එකෙක් දවස් ගානක ඉදං මහින්ද මාත්තයගෙ පුතා නෑ මොලයට හෙනට කැම්පේන් එකක් කරනවා... පොර ගෝටගෙ කාලෙ දුන්න ආතලුත් උඩට අරන් පෙන්නනව ඉතින්..
කුලන්ති ඇන්ටිගෙ පෝස්ට් එකක් දැම්මෙ වෙන එකක් හොයාගන්න බැරි නිසා.. මං ඇන්ටිට කඩේ යනවා වගේ ෆීල් එකක් තියෙනව නම් මගෙ පරන ත්රෙඩ්ස් කියවල බලන්නකෝ..![]()
දැන් ඔය quote කරලා තියෙන FB post එකේ කියනවා 2023 ඉදන්ම ඔය process එක තියෙනවා කියල.
දිලිත් ponsගේ පත්තරෙන් news එකක් ගහල කියනවා මේ Gov එකෙන් අලුතෙන් intoduce කරපු එකක් කියල.
ඉතිං යකෝ, ඔය කියන විදිහට මේ ආණ්ඩුව එන්නත් කලින් ඉදන්ම ඔය process එක තියෙනවා නම් කවුද ඔය "පචයක්" ගහල news publish කරලා තියෙන්නේ?
උබට කුබි පුකක් තරම් මොලයක් වත් නැද්ද ඕක තේරුම් ගන්න?
balapn, thread title eka
"නයි දෙරණෙන් පචයක් ගහනවා! මේකේ අම්බරුවෝ ඒක කරේ තියන් යනවා!"
Respect bro!
මට මේ හිතා ගන්න බැරි බයියෝ ගැන thread දාලා ආතල් එකක් ගන්න කොට ඇයි මේ සුවා.....ධීන වටපඩයොන්ට කෙදිරි ගෑවෙන්නේ කියලා![]()
ube mole tamai mole?Ithin uba Kiwwe Cvil Arakshaka Kamituwe Liyumak one neha kiywla ne Ube Maha Loku NPP aemwthi lath kiwwe ehema ne
Ubayi Ube NPP aemathila SET ekayi Pacha Ne kelala Thiyenne![]()
Uba Police ye OIC ta puka dunnada danne neha . Eka nisa ubata favouritism එකක් කරාද දන්නේ නෑube mole tamai mole?
පොලිස්කාරයෝ දැන් වටේ ඇවිදලා හොයල බලන්න කම්මැලි කමට ඕක කරනවද දන්නේ නෑ. කලින් නම් පොලිසියෙන් එක් කෙනක් ගෙදරටත් එනවා check කරන්න. මම 2024 පොලිස් report එකක් ගත්තා. මගෙන් request කරේ ග්රාම නිලධාරිගේ letter එක විතරයි. හැබැයි මම අපේ area එකේ CIව අදුරන නිසා මට favouritism එකක් කරාද දන්නේ නෑ. මට නම් කිසි රස්තියාදුවක් උනේ නෑ.
anyway, දැන් පොලිසියෙන් offcial statement එකක්ම දාලා තියෙනවා නම් ඔහොම additional letter එකක් ඕනේ නෑ කියලා, ඇයි මේ කෙදිරි ගාන්නේ? උබලට මහින්ද ලොක්කා ලවා කිව්වොත් විතරද ඕක විශ්වාස කරන්නේ?
![]()
Ithin uba Kiwwe Cvil Arakshaka Kamituwe Liyumak one neha kiywla ne Ube Maha Loku NPP aemwthi lath kiwwe ehema ne
Ubayi Ube NPP aemathila SET ekayi Pacha Ne kelala Thiyenne![]()
Uba Police ye OIC ta puka dunnada danne neha . Eka nisa ubata favouritism එකක් කරාද දන්නේ නෑ
Haebaeyi Anith Evunta nam Sivil Arakshaka Kamituwe Liyumak illanava![]()
mehemai itin, dawasema meke kota kota inne netiwa poddak eliyata behala Social status ekak maintain kara ganna beri, Policiye contact ekakwat neti minihekta nam itin oka asse rasthiyadu wenna wenawa.
Pora police report eka gannama lankawata ewilla![]()
Respect bro!
මට මේ හිතා ගන්න බැරි බයියෝ ගැන thread දාලා ආතල් එකක් ගන්න කොට ඇයි මේ සුවා.....ධීන වටපඩයොන්ට කෙදිරි ගෑවෙන්නේ කියලා![]()
උබට තිබ්බේ නාමල්ගෙන් ලියුමක් අරන් යන්න . මන්ත්රිගේ ලියුමට ජවයක් බලයක්න් දෙන්නගමේ පොලිසියෙන් ගන්න Clearance Report එක ගන්න කොට සිවිල් ආරක්ෂක කමිටුවේ සභාපතිගේ ලියුමක් ඕනේ
( මම ගත්තේ එහෙම තමා)
උබල වගේ ජෙප්පො නිකං මැරිල ඉපදිලා 70 වසරක සාපේ ගගා හැමිනුනාට, බයියො චූන් කලාට, උබලත් ඒ කාසියෙම අනික් පැත්ත කියල මතක් කරවන්නත් එපැයි බං..
ජෙප්පොත් මේවට වග කියන්න ඕනේ කියන eka facts and figures එක්ක මතක් කලේ ඒකයි..කොටින්ම කිව්වොත් ජෙප්පො කියන්නෙත් බයියො වගේම අඩු කුලේ මොලයක් නැති මී හරක් ටිකක් කියල ඔප්පු කලේ..
![]()
just ignore him.. gov eke life time eka iwara weddi missing wena fake accounts owwa
රිදිලා™. සුවාධීන වටපඩ කෙදිරිලි![]()
රිදිලා™. සුවාධීන වටපඩ කෙදිරිලි
facts & figures? CapEx ගැන ඇහුවම බඩකොර වෙලා ඇඩුව නේද? ignore කරන්න කියලත් කිව්වා![]()
ඉතින් ඇත්ත නේ.. ආන්ඩුව නාන නෑමට ආන්ඩුවේ අන්තිම කාලෙ වෙද්දි බලමුකො උබල ඉදීද කියලා..![]()
2005 JVP එක අමු අමුවෙ බයියොන්ට කඩේ ගිය එක පෙන්නුවම කියන්න දෙයක් නැති කමට කියන්නේ
පව් බං උබ![]()
alright! Policiyen Official statement ekak dila tiyenawa ehema ekak one ne kiyala. den mokadda kiyanne?නයි දෙරණ නෙවෙයි පච ගහන්නේ ජෙපි ආණ්ඩුව. යකෝ මමත් ජොබ් එකට යන්න පොලිස් වාර්තාවක් ගන්න ගියාම ආරක්ෂක කමිටුවෙන් ලියුමක් ගේන්න කිව්වා. ඩොබිලා හෝදනවා හෙදිල්ලක් රෙදිත් ඉරෙනවා ජෙප්පොන්ගේ.
PM ekak dapn. mn gawa copies thiyenawa.alright! Policiyen Official statement ekak dila tiyenawa ehema ekak one ne kiyala. den mokadda kiyanne?
That's not point machan. kattiyak kiyanawa meka kalin idanma tiyeawa kiyala. since 2023!PM ekak dapn. mn gawa copies thiyenawa.
උඹ ඔයා අලවලා තියෙන img එකෙත් කියලා තියෙන්නෙ එහෙම "සිවිල් ආරක්ෂක කමිටුවේ" letter එකක් ඕනෙ නෑ කියලනේ.
මමත් මේකේ කියල තියෙන්නේ එහෙම එකක් ඉල්ලුවේ නෑ කියල, except for ග්රාම සේවකගේ letter එක
පොලිසිය දාපු official statement එකේ කියලා තියෙන්නෙත් එහෙම letter එකක් ගන්න ඕනේ නෑ කියලා.
Now your ponit of view.
දෙරණෙන් ගහපු news එකේ කියනවා "මේ ආණ්ඩුව අලුතෙන් නීතියක් දාලා තියෙනවා" කියල police report එකක් ගන්නවා නම් මෙහෙම තව ලියුමක් ගන්න ඕනේ කියල
දැන් උබ උස්සන් ආපු fb post එකේ කියනවා මේක 2023 කාලේ ඉදන්ම තිබුනා කියලා.
යකෝ! ඒ ලොජික් එකෙන් බැලුවත් මුන් පචයක්නේ ගහලා තියෙන්නේ.
මට පොඩ්ඩක් කියපන් 2023 ඉඳන් තියෙන පරණ ප්රොසෙස් එකක් නම් මේක, මොන ලබ්බකටද මේ ආණ්ඩුවෙන් අලුතින් කරා කියලා පච News ගහන්නේ?
Where's the fucking logic? කැළණි නයා දැක්කම සාදු කිව්වා නේද??
![]()
kathawa hariyata hoyala balanna. oka une police amathiya kalin dawase prashnekata uttarayak dunna police warthawak ganna arakshaka kamituwe letter ekak ona na kiyala. ekata thamai aruna eke oka dala thiyenne. eeta passe sajiyath ekata uththara dunna facts ekkama.That's not point machan. kattiyak kiyanawa meka kalin idanma tiyeawa kiyala. since 2023!
So, Derane news eka gahanawa Gov eka aluthen law ekak introduce kara kiyala, right!
meka 2023 idan tiyena parana process ekak nam mokatada aluthen news ekak gahala Derana expect karanne?
පැලවත්තේ ඩොබි ආපහු ලිඳේ