හොදද බන්?
කුරුණෑගල nursing school එකේ...
අම්මයි තාත්තයි බේකරියක් කරන්නෙ
කුරුණෑගල nursing school එකේ...
අම්මයි තාත්තයි බේකරියක් කරන්නෙ
ekane seen eka.kohoma bandath meke unge theorya
doca ukanawa
thaniyen inna amaruy. wate inna ewunuth badinawa.ai bandinne - reproduce karannada?
hik.. rassawata rata giya nam ysata thaniyama innawa!thaniyen inna amaruy. wate inna ewunuth badinawa.
dependent dala rata yanna lesi wey nee?hik.. rassawata rata giya nam ysata thaniyama innawa!
@emoji diaries ඇත්තද මේ කියන්නේkohoma bandath meke unge theorya
doca ukanawa
Iphone මොඩල් එක compatibleද කියලා බලපන් මුලින්මහොදද බන්?
කුරුණෑගල nursing school එකේ...
අම්මයි තාත්තයි බේකරියක් කරන්නෙ
පිස්සුද යකෝ කුරුණෑගලින් බදින්නහොදද බන්?
කුරුණෑගල nursing school එකේ...
අම්මයි තාත්තයි බේකරියක් කරන්නෙ
Meka attacගෑනිගෙ හැටියට තමයි ඩොකා උකනවද නැද්ද කියලා තීරණය වෙන්නෙ... ඒ ජාතියේ ගෑණු ඉතින් ඉස්කෝලෙ ගියොත් සර් කෙනෙක් හරි දෙනවා වැඩේ
හැබැයි නර්ස්ලා ඉන්න සමහර ගෙවල් වල මං දැකලා තියනවා පවුලේ වැඩ ටික කරන්න ටිකක් අපහසු ගතියක්.. රෑ වැඩ නිසා ළමයින්ට අම්මා ලගනෑ.. ගොඩක් වෙලාවට ලමයි හැදෙන්නේ ආත්තම්මා එක්ක.. ලමයි ටිකක් දුරස් වෙලා වගේ එකක්.. සමහර තැන් වල ගේ දොර එච්චර පිලිවෙලක් පිරිසිදුවක් නෑ.. විශේශයෙන් කූස්සිය එහෙම..
සමහර අය හොදට ඉන්නවා හැබැයි.. කෙනාගේ හැටියට සහ උඹ දෙන සහයෝගය අනුව තත්ත්වය වෙනස් වෙයි..
me seen eka math dakala thiyenawa.හැබැයි නර්ස්ලා ඉන්න සමහර ගෙවල් වල මං දැකලා තියනවා පවුලේ වැඩ ටික කරන්න ටිකක් අපහසු ගතියක්.. රෑ වැඩ නිසා ළමයින්ට අම්මා ලගනෑ.. ගොඩක් වෙලාවට ලමයි හැදෙන්නේ ආත්තම්මා එක්ක.. ලමයි ටිකක් දුරස් වෙලා වගේ එකක්.. සමහර තැන් වල ගේ දොර එච්චර පිලිවෙලක් පිරිසිදුවක් නෑ.. විශේශයෙන් කූස්සිය එහෙම..