නවල මචං එකේ උන්ට කොරෝනා හැදුනේ නැත්නම් තමා පුදුමේ

Black-and-white

Well-known member
  • Dec 26, 2020
    160
    348
    63
    මම යාලුවෙක් එක්ක ඊයේ මචං එකට ගියා පොඩි බියර් පාරක් දන්නා. සූ ගාල සෙනග. මුන්ට කොරෝනා ගැන කිසි බයක් නැහැ වගේ. එක පොදියට කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ගසනවා. කිසිම එකෙක් මාස්ක් එකක් දාල නැහැ. කරන්න දේකුත් නැහැ අපිත් ගහලා ආවා.


    Whats-App-Image-2021-07-23-at-12-05-50.jpg


    Whats-App-Image-2021-07-23-at-12-05-49.jpg


    Whats-App-Image-2021-07-23-at-12-05-47.jpg


    Whats-App-Image-2021-07-23-at-12-05-48-1.jpg
    හුජ්ජ කර කර දුවන ගමන් අනිත් උන්ට හූ කියන්න එපා බං
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    ඔතන ඉදන් මීටර් 200 විතර රජගිරිය පැත්තට එද්දී නාවල බාලිකා එකට හැරෙන හන්දිය ගාව තියෙන hard වෙයාර් එකේ අයිති කෙනා මලා ... දැන් දවස් 3 වගේ ඇති.. වයිෆ් icu , ළමයි දෙන්නත් හොස්පිටල්.. ඩෙල්ටා කියලා තමයි ආරංචිය .... hard වෙයාර් එකේ නම චානක hard වෙයාර්..

    උබලත් පරිස්සමින්.. ඔය හරියේ ෂොප් වල උන්ට කොරෝනා ඇති බන්...

    KuKu KoKa උබත් හෙට අන්ටිජන් එකක් කරපන් ... මොකටද මේ වගේ වෙලේ ඕවගේ තැන් වලට යන්නේ .. :dull:

     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    මම යාලුවෙක් එක්ක ඊයේ ස්පා එකට ගියා පොඩි ආතල් පාරක් දන්නා. සූ ගාල සෙනග. මුන්ට කොරෝනා ගැන කිසි බයක් නැහැ වගේ. එක පොදියට කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ගසනවා. කිසිම එකෙක් මාස්ක් එකක් දාල නැහැ. කරන්න දේකුත් නැහැ අපිත් ගහලා ආවා.
    බුදු අම්මෝ ඒක😂😂😂😂

    ඔතන ඉදන් මීටර් 200 විතර රජගිරිය පැත්තට එද්දී නාවල බාලිකා එකට හැරෙන හන්දිය ගාව තියෙන hard වෙයාර් එකේ අයිති කෙනා මලා ... දැන් දවස් 3 වගේ ඇති.. වයිෆ් icu , ළමයි දෙන්නත් හොස්පිටල්.. ඩෙල්ටා කියලා තමයි ආරංචිය .... hard වෙයාර් එකේ නම චානක hard වෙයාර්..

    උබලත් පරිස්සමින්.. ඔය හරියේ ෂොප් වල උන්ට කොරෝනා ඇති බන්...

    KuKu KoKa උබත් හෙට අන්ටිජන් එකක් කරපන් ... මොකටද මේ වගේ වෙලේ ඕවගේ තැන් වලට යන්නේ .. :dull:

    නාවල බියර් පොකුර ලගදීම🤦‍♂️
    ------ Post added on Jul 24, 2021 at 10:26 PM
     

    ThisaraMalintha

    Well-known member
  • Nov 16, 2015
    8,612
    7,331
    113
    ගෙදර
    මම යාලුවෙක් එක්ක ඊයේ ස්පා එකට ගියා පොඩි ආතල් පාරක් දන්නා. සූ ගාල සෙනග. මුන්ට කොරෝනා ගැන කිසි බයක් නැහැ වගේ. එක පොදියට කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ගසනවා. කිසිම එකෙක් මාස්ක් එකක් දාල නැහැ. කරන්න දේකුත් නැහැ අපිත් ගහලා ආවා.
    නොදැකිය යුතු දෙයක් දැක්ක බොලව් ත්‍රෙඩ් එක වගේ :lol:
     

    MARADANA1

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    2,833
    1
    3,826
    113
    JAPAN
    බලපන් නිකමට එක තම්බියෙක් ඕකෙ ඉන්නවද කියල.අපේ යක්ක පුත්තු ටික තමයි හැමදාම බීල බීල නාස්ති වෙන්නේ.

    ලන්කාවෙ අපිට
    ඉපදුනත් අරක්කු
    මැරුනත් අරක්කු
    මොන මගුල උනත් අරක්කු

    ඇයි බන් ඒම

     

    Tutu01

    Well-known member
  • Dec 27, 2020
    458
    977
    93
    Mask දාගෙන කොහොමද beer බොන්නේ කන්නේ කොහොමද bro.

    මෙහෙම ද


    මොන පාපයක්ද මන්දා මේ ෆාතිමාල ගෙවන්නෙහ්
     
    • Haha
    Reactions: U-tag

    salitha22

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    7,060
    1
    12,147
    113
    ඕවාගේ වතුර කලවන් කරපු ඒව බෝනවට වඩා හොදයි, කසිප්පු ගහනවා :rofl: :rofl:

    කෑම නම් රසයි...
    බියර් නම් කුජීතයි..
    බොනවා බොනවා වදින්නෙ නෑ චූ බර විතරයි සෙට් වෙන්නෙ