මලහත්තිලව්වයි. මටත් මේකේ කෙනෙක් දුන්න. වැලිකඩ විසිට් එකක් සෙට් වෙයිද දන්නේ නැ .![]()
upload karala link ekak ewapankoමලහත්තිලව්වයි. මටත් මේකේ කෙනෙක් දුන්න. වැලිකඩ විසිට් එකක් සෙට් වෙයිද දන්නේ නැ .![]()
තමන්ගේ දෙයක් අනුන් බෙදද්දී තමා කොපිරයිට් මතක් වෙන්නේ හැමෝටම![]()
Matath ewahanko....salli dila ganna therumak nene bn..eth balanna asai tiyenne monavada kiyalaThiyena ekek kohetahari upload karala mata link eka ewapan, ithuru tika mama balagannamm...

ලින්ක් එක දාහන්කො.
එතන ඉන්න උන් එක්ක බලනකොට මම මේ කල්පනා කලේ මම මොන පකේ ඔන්ටර්ප්රොනර් කෙනෙක්ද කියලාමටත pm එකක් දාන්න බ්රොමලහත්තිලව්වයි. මටත් මේකේ කෙනෙක් දුන්න. වැලිකඩ විසිට් එකක් සෙට් වෙයිද දන්නේ නැ .![]()


අනේ හුකේ නන්නානේ කියන්නෙ ඕවට බංකැරි සිංහලු ඔහොම තමයි බන්...
මන් දැක්ක මේ ඊයේ පෙරේදා ෆේස්බුක් පොස්ට් එකක් ශෙයා වෙනවා...කවුද සිංහලයෙක් ටින්ටින් ව ඇඳලා...Tintin in Ceylon හරි ඔහොම එකක්...බිබිලි නගින බෙලි කටු කියල ඩයලොග් එහෙමත් දාලා....
යටින් හෙන වගන්තියක් දාලා "මෙය කොපි කරොත් හරි, වාණිජ අරමුණක් සදහා භාවිතා කරොත් නීතියම පියවර ගන්නවා" කියල ඔන්න ඔහොම එකක්...මන් කල්පනා කරේ ඒ යකා ටින්ටින් ඔරිජිනල් ආට්වර්ක් එකයි, අයිඩියා එකයි උස්සලා,, සිරසේ ඩබ් කරපු ඩයලොග් උස්සලා, ඌ හදපු එක යටින් දානවා උස්සන්නේපා කොපිරයිට් නඩු දානවා කියල..
කැරි සිංහලු කියන්නේ නිකන්ද?![]()

කැරි සිංහලු ඔහොම තමයි බන්...
මන් දැක්ක මේ ඊයේ පෙරේදා ෆේස්බුක් පොස්ට් එකක් ශෙයා වෙනවා...කවුද සිංහලයෙක් ටින්ටින් ව ඇඳලා...Tintin in Ceylon හරි ඔහොම එකක්...බිබිලි නගින බෙලි කටු කියල ඩයලොග් එහෙමත් දාලා....
යටින් හෙන වගන්තියක් දාලා "මෙය කොපි කරොත් හරි, වාණිජ අරමුණක් සදහා භාවිතා කරොත් නීතියම පියවර ගන්නවා" කියල ඔන්න ඔහොම එකක්...මන් කල්පනා කරේ ඒ යකා ටින්ටින් ඔරිජිනල් ආට්වර්ක් එකයි, අයිඩියා එකයි උස්සලා,, සිරසේ ඩබ් කරපු ඩයලොග් උස්සලා, ඌ හදපු එක යටින් දානවා උස්සන්නේපා කොපිරයිට් නඩු දානවා කියල..
කැරි සිංහලු කියන්නේ නිකන්ද?![]()
![]()
උඹේ කමෙන්ට් එක උස්සලා එතන දැම්ම කමෙන්ට් එකක් විදිහට![]()
උට මැසේජ් එකක් දාහන්Navran ge me course eka salli deela ganna widiya poddak kiyanawada?
ko link eka