න්‍යෂ්ඨික යුද්ධ,පිටසක්වල ජීවීන් සහ ඔරියන

OrionThuma

Well-known member
  • Jan 21, 2012
    3,841
    437
    83
    න්‍යෂ්ඨික යුද්ධ,පිටසක්වල ජීවීන් සහ ඔරියන

    මොන යක්කු නැටෙව්වත් සොහොන් පිට්ටනිය අපේ.අන්න ඒක හැමෝම මතක තියාගන්න ඕන.ඇමරිකානුවන්ගේ බටහිර ජාතීන්ගේ අනාගතය වෙනුවෙන් ලෝකයේ රටවල් න්‍යෂ්ඨික ප්‍රහාර වලින් වනසන්න අපි ඉඩ දෙන්නේ නෑ.මේ ලෝකය පාලනයක් සහිතව අපි ගෙනියන්නේ.ඒක නිසා ඇමරිකාවට ,රුසියාවට චීනයට හෝ කොරියාවට ඕන විදිහට මේ ප්ලැනට් එක විනාශ කරන්න බෑ.ඇමරිකාව බොරුවට වද නොවී සිටිය යුතුයි.
    මේ පෘථිවියේ ආරක්ෂාව සහ පාලනය අප යටතේ තියෙන්නේ.ඒක නිසා කටවත් ඕන විදිහට නෙවෙයි අපිට ඕන විදිහට තමයි දුවන්නේ. මගේ රාජකාරීය මට කරන්න දීලා ඇමරිකාව වැඩක් බලාගත යුතුයි.එහෙම නැත්නම් දරුණු ප්‍රතික්‍රියා දෙන්න මට සිදු වෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: Minion

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    කටවත් ඕන විදිහට නෙවෙයි අපිට ඕන විදිහට තමයි දුවන්නේ. මගේ රාජකාරීය මට කරන්න දීලා ඇමරිකාව වැඩක් බලාගත යුතුයි.එහෙම නැත්නම් දරුණු ප්‍රතික්‍රියා දෙන්න මට සිදු වෙනවා.

    :rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    121221

    Active member
  • Mar 18, 2011
    989
    34
    28
    oka americawe site ekakata gihin kiyapan
    uba hithuwda a,ericawe post office eke mehe thiyenne kiyala ube paniwida geniyanna

    මූට ඇමරිකාවටවත් ඇමෙරිකන් සයිට් එක කටවත් යන්න දෙන්නේ නෑ පන්නනවා එකයි මෙතන කැගහන්නේ
     

    ahsk123

    Well-known member
  • Nov 5, 2008
    6,140
    746
    113
    34
    ගාල්ලේ
    සාදු සාදු සා.....

    අනේ පලයන් බං..
    යන්න .. දැන් ඇති වගේ නේද ..
    :( පරණ නූල දැන් බම්ප් වෙන්නෙත් නෑ නේ..
    ;)
     

    madawa_1

    Well-known member
  • Oct 28, 2006
    1,455
    71
    48
    44
    IT DEPT.
    මොන යක්කු නැටෙව්වත් සොහොන් පිට්ටනිය අපේ.අන්න ඒක හැමෝම මතක තියාගන්න ඕන.ඇමරිකානුවන්ගේ බටහිර ජාතීන්ගේ අනාගතය වෙනුවෙන් ලෝකයේ රටවල් න්‍යෂ්ඨික ප්‍රහාර වලින් වනසන්න අපි ඉඩ දෙන්නේ නෑ.මේ ලෝකය පාලනයක් සහිතව අපි ගෙනියන්නේ.ඒක නිසා ඇමරිකාවට ,රුසියාවට චීනයට හෝ කොරියාවට ඕන විදිහට මේ ප්ලැනට් එක විනාශ කරන්න බෑ.ඇමරිකාව බොරුවට වද නොවී සිටිය යුතුයි.
    මේ පෘථිවියේ ආරක්ෂාව සහ පාලනය අප යටතේ තියෙන්නේ.ඒක නිසා කටවත් ඕන විදිහට නෙවෙයි අපිට ඕන විදිහට තමයි දුවන්නේ. මගේ රාජකාරීය මට කරන්න දීලා ඇමරිකාව වැඩක් බලාගත යුතුයි.එහෙම නැත්නම් දරුණු ප්‍රතික්‍රියා දෙන්න මට සිදු වෙනවා.



    අනේ මෝඩ හුකන්නෝ තොට පුලුවන්නම් මට පාඩමක් උගන්නලා පෙන්නපන්කෝ තෝ ඔච්චර වැඩ්ඩේක් නම් පල පොන්නයෝ යන්න

    තෝ කරයි අහවල් එක

    ගිහින් පුකේ ඇඟිල්ල ගහාගෙන නිදියගනින්
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    උඹ මෙච්චර කල් කියපුවා කලානේ.. ගිය අවුරුද්දෙ ලෝකෙත් විනාස වුණානේ.. ආයෙම බොරුවට පුක දෙන්නෙ නැතුව ඉඳපන්.. උඹ අවුරුදු උත්සවේක ලොකුම බොරුව තරඟයට ගියා නම් කීයක් හරි හොයාගන්න තිබුණා..:yes:
     

    Vampire

    Well-known member
  • Aug 8, 2009
    2,860
    379
    83
    හාමු ළග
    oka americawe site ekakata gihin kiyapan
    uba hithuwda a,ericawe post office eke mehe thiyenne kiyala ube paniwida geniyanna

    ඇයි බං උඹ දන්නේ නැද්ද හැමදාම උදේට ඔබාමා එළකිරි කියවලා තමයි ඔෆිස් යන්නේ වයිට් හවුසියට. පොන්න ඔරිය ඕකදන්නවා උගේ බලයෙන් ඒකයි මෙතන දාන්නේ උගේ හිතේ මේක විකිල්ක්ස් ඇමරිකන් ලින්ක් එක කියලා
     

    OrionThuma

    Well-known member
  • Jan 21, 2012
    3,841
    437
    83
    මූට ඇමරිකාවටවත් ඇමෙරිකන් සයිට් එක කටවත් යන්න දෙන්නේ නෑ පන්නනවා එකයි මෙතන කැගහන්නේ

    ඇමරිකන් කාරයො උන්ගේ එයාර්පෝට් එකේ පවා මාව බ්ලැක්ලිස්ට් කරලා තියෙන්නේ.කිසිම රටක් මාව මොනම බ්ලැක් ලිස්ට් එකකටවත් දාන්න ගිහින් අමාරුවේ වැටෙන්න එපා.:angry:
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    ඇමරිකන් කාරයො උන්ගේ එයාර්පෝට් එකේ පවා මාව බ්ලැක්ලිස්ට් කරලා තියෙන්නේ.කිසිම රටක් මාව මොනම බ්ලැක් ලිස්ට් එකකටවත් දාන්න ගිහින් අමාරුවේ වැටෙන්න එපා.:angry:
    බ්ලැක්ලිස්ට් නොකරයි ද බං මොලේ වෙනුවට කකක්කුස්සි වලක් තියන එකෙක්ව.........
    උඹ ඕව මෙතන දාන්නේ මේකෙ ඉන්නේ උඹ වගේ පී ඩයල් කියල හිතලද?

    අප හට නපුංසක ආගල් නොදී තගේ අසූචි තා ම අනුභව කරව....!!!!!