නිකන් තියෙන Mobile එකේන් ETN Coin 200 මසෙකට නොමිලේ ගමු.

pjgprabath

Well-known member
  • Aug 2, 2008
    1,120
    1,686
    113
    නිකන් තියෙන Mobile එකේන් ETN Coin 200 මසෙකට නොමිලේ ගමු.

    [FONT=&quot]
    [/FONT]
    [FONT=&quot]ක්‍රිප්ටො කරන්සි ගැන කතා කරනවානාම් [/FONT]ETN Coin [FONT=&quot]ගැන පොඩි දැනුවත් කිරිමක් කරන්නම් මෙය 2017 නොවැම්බර් 01 වෙනිදා තමයි [/FONT]Market [FONT=&quot]එකට [/FONT]Released[FONT=&quot] වුනේ මෙක තව අවුරුදු තුනකින් [/FONT]BTC [FONT=&quot]තත්වයටම එනවා කියනවා මෙකෙ වැදගත්දේ තමයි මෙකාලේ අපිට නොමිලේ [/FONT]ETN Mobile App [FONT=&quot]එක හරහා [/FONT]Cloud Mining [FONT=&quot] කර මාසේකට [/FONT]ETN Coin [FONT=&quot]200 විතර ලබා ගන්න පුලුවන් කරනන තියෙන්නේ පොඩිදෙයයි.[/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]

    How to earn more electroneum by using this high referral code.
    Instructions:
    1.Download the official ELECTRONEUM app and create account
    2.Enter your details and follow instructions in app
    3.Verify your email
    4.Create a pin
    5.In the 'MORE' tab enter the code 3C2E7A or scan QR in vid
    6.Start earning more ETN










    [FONT=&quot]මෙය භාවිතා කරන කොට [/FONT]Phone [FONT=&quot]එකේ කිසිම [/FONT]Memory [FONT=&quot]එකවත් [/FONT]Data [FONT=&quot]වත් [/FONT]Use [FONT=&quot]වෙන්නෙනැ කරන්න තියෙන්නේ සැම පැය 24රකට වරක් [/FONT]Button [FONT=&quot]එකක් [/FONT]Click [FONT=&quot]කරන්න විතරයි තියෙන්නෙ.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]

    [FONT=&quot]Cloud Mining [/FONT][FONT=&quot] වල [/FONT][FONT=&quot]ETN Coin 100 Mining [/FONT][FONT=&quot]වුන ගමන් [/FONT][FONT=&quot]Automatically [/FONT][FONT=&quot]අපේ [/FONT][FONT=&quot]ETN Wallet [/FONT][FONT=&quot]එකට [/FONT][FONT=&quot]Transfer [/FONT][FONT=&quot]වෙනවා [/FONT][FONT=&quot]ETN 100 Mining [/FONT][FONT=&quot]වෙන්න දවස් 17 හරි 18 යනවා මගේ [/FONT][FONT=&quot]Mining Proof [/FONT][FONT=&quot]මෙන්න.[/FONT]





    වැඩෙ පටන්ගන්නයි තියෙන්නේ මටත් සප් ඒකක් දිලා

    [FONT=&quot]
    [/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: silent one

    Ship Captain

    Well-known member
  • Nov 4, 2016
    1,664
    174
    63
    Electroneum hoda project ekak hithapu tharam sarthaka une nehe
    Main developer one man show ekak denne
    Brazil Claro mobile reload karanna puluwan ETN walin
     

    pjgprabath

    Well-known member
  • Aug 2, 2008
    1,120
    1,686
    113
    [FONT=&quot]Cloud Mining හින්දා Phone එකේ කිසිම දෙයක් Use වෙන්න‍‍ෙ නැ අපිට කරන්න තියෙන්නෙ පැය 24 න් 24ට ETN [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]Wallet [/FONT] Extend Button එක ඔබන්න විතරයි මාසෙකට $3 හොයා ගත්තැහැකි තව කාලයක් යනකොට ETN Coin market එකේ ඉහලට ගියාම හොද ගානක් සේට්වෙයි දැනට අපිට කරන්න තියෙන්නේ මේ Free දෙන ETN Coin ටික Mining කරගෙන අපෙ ETN [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]Wallet තියාගන්න එක [/FONT][/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot][FONT=&quot]Wallet [/FONT]එකේ Security එක උපරිම මට්ටමේ තියෙනවා වැඩි විස්තර Site එකෙන් කියවලා බලන්න https://electroneum.com/ [/FONT] [/FONT]