නිකම් දෙන්නේ ඇවිත් ගන්න Headphones නොමිලේ !!

intel_inside

Well-known member
  • Jan 19, 2012
    2,302
    1,337
    113
    නිකම් දෙන්නේ ඇවිත් ගන්න Headphones නොමිලේ !!

    Removed !!

    ona kenek innawanam PM karanna :)

    Thanks !
     
    Last edited:

    ~Hansel~

    Member
    Mar 17, 2013
    3,735
    355
    0
    Berlin නෙමේ
    අපිට කෙසේ වෙතත් උබට නම් දිනන්න පුලුවන් වෙයි මොකද උබේ රෙෆරල් ලින්ක් එක නේ මෙතන දාල තියෙන්නේ. :lol::lol::lol:
    එලකිරියේ රෙෆරල් ලින්ක් දාන්න තහනම්

    ඇත්තටම ඔතන දෙනව නම් ටිකයි දෙන්නේ , ඔක්කොටම දෙන්න බෑනේ. එහෙමනම් උබ ඕක අපිට කිය කිය ඉන්නේ නෑ තමන්ට තියන චාන්ස් එකත් නැති කරගෙන. අපි ලව්ව උබට ඕක ගන්න ඕන නිසයි මේක දැම්මේ. ලොල් :P
     
    Last edited:

    intel_inside

    Well-known member
  • Jan 19, 2012
    2,302
    1,337
    113
    අපිට කෙසේ වෙතත් උබට නම් දිනන්න පුලුවන් වෙයි මොකද උබේ රෙෆරල් ලින්ක් එක නේ මෙතන දාල තියෙන්නේ.
    එලකිරියේ රෙෆරල් ලින්ක් දාන්න තහනම්

    eka thamai kiyalama tiyenne machan ! normally api hoyagatthe deyakata apita credits ganna puluwan..
    mama nikam ara wena un wage Paid To Click sites wage kiyanne nathuwa links dala na
    oyata onenam ref link eka replace karala register wenna puluwan :)
    site eke 2011 indan redeems send karanawa machan :)
     
    Last edited:

    MEN94

    Member
    Sep 15, 2011
    520
    64
    0
    ela :D owa karannanam welawa na bun, udauwak washayen register wennam :)
    referral link eka damma kiyala kiyapu nisa :)